تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 16

نام تاپيک: کمک برای ایجاد درخت باینری

  1. #1
    کـاربـر بـاسـابـقـه saeed_136915's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    The Land of Skyrim
    پست ها
    2,715

    پيش فرض کمک برای ایجاد درخت باینری

    سلام دوستان من میخوام یه درخت باینری رو از ورودی بگیرم و اون رو بصورت لیست پیوندی ذخیره کنم. ولی چون برای هر گره یا هر برگ درخت باید یه اسمی گذاشت نمیتونم کدش رو بنویسم. چیکار میتونم بکنم؟؟

  2. #2
    داره خودمونی میشه mohsen_7's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    68

    پيش فرض

    قسمت اول صحبتتون مشخصه و نوشتن برنامش هم زیاد کار خاصی نداره اما متوجه نامگذاری کردن برگها یا گره ها نشدم. یعنی میخواهید فیلدی به عنوان نام برای نگهداری نام هر برگ داشته باشید؟

  3. این کاربر از mohsen_7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    کـاربـر بـاسـابـقـه saeed_136915's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    The Land of Skyrim
    پست ها
    2,715

    پيش فرض

    سلام ممنون از جوابت
    کد برای ایجاد یه گره اینه :
    struct node{
    node *left;
    int data;
    node *right;
    };
    من وقتی میخوام از ورودی مثلا 10 تا گره بگیرم باید به هرکدوم یه اسمی بدم که مشکلم اینجاس

  5. #4
    داره خودمونی میشه mohsen_7's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    68

    پيش فرض

    سلام دوست عزیز
    نیازی به اسم دهی نیست. شما فقط کافیه آدرس ریشه رو بفرستی به تابعی که میخواهی این عمل رو انجام بده و بعدش همزمان با پیمایش درخت گره های لیست رو میسازی و محتویات هر گره رو داخل یک نود از لیست قرار میدی.

  6. این کاربر از mohsen_7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    کـاربـر بـاسـابـقـه saeed_136915's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    The Land of Skyrim
    پست ها
    2,715

    پيش فرض

    میشه کد اون قسمت ساخت گره های لیست رو بنویسین؟

  8. #6
    داره خودمونی میشه mohsen_7's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    68

    پيش فرض

    با زبان سی یا سی پلاس پلاس؟

  9. این کاربر از mohsen_7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #7
    داره خودمونی میشه mohsen_7's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    68

    پيش فرض

    برای ساختن یک گره و مقدار دهی به فیلد داده ای در سی پلاس پلاس میتونید به شکل زیر عمل کنید. اگر بیشتر از این بخواهید دیگه باید کله برنامش رو براتون بنویسم.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    ---------- Post added at 12:41 PM ---------- Previous post was at 12:40 PM ----------

    شما سعی کنید برنامش رو بنویسید بعد اگه مشکلی بود مطرح کنید تا حلش کنیم. موفق باشید

  11. این کاربر از mohsen_7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #8
    کـاربـر بـاسـابـقـه saeed_136915's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    The Land of Skyrim
    پست ها
    2,715

    پيش فرض

    آقا دستت درد نکنه فکر کنم متوجه شدم ولی وقتی اینو مینویسم ایراد میگیره :

    cin>>treeNode->data;

  13. #9
    داره خودمونی میشه mohsen_7's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    68

    پيش فرض

    خواهش میکنم.

    دستوری که نوشتی ایرادی نداره. باید ببینیم چه خطایی میده. خطایی که اعلام میکنه رو بگو تا بررسی کنم.

  14. این کاربر از mohsen_7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #10
    کـاربـر بـاسـابـقـه saeed_136915's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    The Land of Skyrim
    پست ها
    2,715

    پيش فرض

    این چرا نمیشه آخه
    از صبح نشستم پای کامپیوتر یه جاشو درست میکنی جای دیگه خراب میشه.
    اگه ممکنه قسمتی که درخت رو میگیره و تو لیست پیوندی ذخیره میکنه رو واسم بزارین.

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •