تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 14

نام تاپيک: لپ تاپ با گارانتـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــی الـــــــــــــــــــــــ ماس نخرید.........

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    پست ها
    76

    پيش فرض لپ تاپ با گارانتـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــی الـــــــــــــــــــــــ ماس نخرید.........

    سلام

    من لپ تاپم مشکل تصویر داشت تصویرش 6 تایی شده بود ,و اصلا اعصابتو خورد میکرد

    گارانتی الماس داشت 3 بار فرستادم گارانتی به خدا به خدا قسم درست نکردنش و بهانه اوردن ....


    تا بلاخره ازشون شکایت کردم و الان هم دنبالشم به شما پیشنهاد میکنم لپ تاپ خریدید با هر گارانتی سراغ گارانتی

    الماس نردید که بد میبینید. خواستم تجربمو در اختیارتون بزارم ..

    اینم عکس مشکل من


  2. 8 کاربر از oappleo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز mojtabaalemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    1,499

    پيش فرض

    سازگار ارقام بسیار معتبرتره.

  4. 4 کاربر از mojtabaalemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    پروفشنال mhadishirani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    شهر دود
    پست ها
    758

    پيش فرض

    من گارانتیم الماسه. درمورد ایسر نمیدونم ولی در مورد ایسوس چون نماینده ی رسمی هستن بسیار خوب پشتیبانی میکنن و چند نفر دوستان برده بودن درست کردن لپتاپشون رو حتی باطری رو هم که اکثر نمایندگی ها بهانه میارن !

  6. این کاربر از mhadishirani بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    آخر فروم باز roteal2007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    اصفهون نصف جهون...
    پست ها
    3,270

    پيش فرض

    منم تا بوده توصیه کردم سازگار ارقام بخرید و واسه 30_40 تومن بیشتر دادن سراغ این گارانتی ها زیر زمینی نرید...یا حق

  8. 2 کاربر از roteal2007 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    پروفشنال amin_pwa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    498

    پيش فرض

    کارت گرافیک نوت بوکت مشکل دلر شده باید عوضش کنن.

  10. این کاربر از amin_pwa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    پست ها
    76

    پيش فرض ............

    سلام

    دوستان عزیز راست گفتند یکم بیشتر بدید گارانتی سازگار و خیالتون راحت

    من لپ تاپمو یک بار فرستادم گفت مشکلی نداره

    دوراه فرستادم عکس بالا رو هم بهشون دادم .....گفتند درست کردیم

    اومد شهرستان دیدم بازم همونجوری ....فروشگاهی که ازش لپ تابو خریدم گفت به احتمال زیاد کارت گرافیکت مشکل داره اما چون قیمتش بالاست اونا عوض نمیکنن

    یه شکلایت نامه تنظیم کردم ...فرستادم

  12. #7
    آخر فروم باز Mr.Mazmamfi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2011
    محل سكونت
    طاهران
    پست ها
    3,398

    پيش فرض

    سلام

    دوستان عزیز راست گفتند یکم بیشتر بدید گارانتی سازگار و خیالتون راحت

    من لپ تاپمو یک بار فرستادم گفت مشکلی نداره

    دوراه فرستادم عکس بالا رو هم بهشون دادم .....گفتند درست کردیم

    اومد شهرستان دیدم بازم همونجوری ....فروشگاهی که ازش لپ تابو خریدم گفت به احتمال زیاد کارت گرافیکت مشکل داره اما چون قیمتش بالاست اونا عوض نمیکنن

    یه شکلایت نامه تنظیم کردم ...فرستادم
    شما اگه از سازگار میگرفتی 40 تومن گرنتر میدادی
    ولی الان از الماس گرفتی و تو این 3 دفعه ای که فرستادی تهران چول همون 40 تومنتم در اومد
    میبینی چه دنیایی داریم.؟!؟!؟

  13. 2 کاربر از Mr.Mazmamfi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    پست ها
    76

    پيش فرض

    .....
    الان میخوام یعد از اینکه از گارانتی اومد ردش کنم بره .....موقع خرید بیشتر توجه کنید

  15. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mahi58's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    پست ها
    270

    پيش فرض

    من N53SV دارم و همین چند روز قبل با ای میل (برای مساله چیپ ستش) با اسوس تماس گرفتم. بهم گفتند به یکی از این سه تا شرکت مراجعه کنید: سازگار - ویستا - امرتات.

    یعنی این که ویستا قطعا نماینده رسمی ASUS هستش.

    یه پیشنهاد: حتما حتما به سایت ASUS از طریق ای میل شکایت کن. اگر حرفت حق باشه و بتونی ثابت کنی، بدترین آسیبیه که می تونی بهشون بزنی. روش کاملش رو اینجا توضیح دادم:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اگر انگلیسیت خیلی قوی هم نباشه باز اشکالی نداره. حداقل راهنماییت می کنند. حداکثرش هم اینه که اگر حق با شما باشه کله آدم کلاه بردار رو می کنند و چهار تا از این شکایت ها که بشه نمایندگی رو ازشون می گیرند.

    موفق باشی.
    Last edited by mahi58; 05-05-2011 at 08:38.

  16. 2 کاربر از mahi58 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #10
    آخر فروم باز Mr.Mazmamfi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2011
    محل سكونت
    طاهران
    پست ها
    3,398

    پيش فرض

    من N53SV دارم و همین چند روز قبل با ای میل (برای مساله چیپ ستش) با ایسوس تماس گرفتم. بهم گفتند به یکی از این سه تا شرکت مراجعه کنید: سازگار - ویستا - امرتات.

    یعنی این که ویستا قطعا نماینده رسمی ASUS هستش.

    یه پیشنهاد: حتما حتما به سایت ASUS از طریق ای میل شکایت کن. اگر حرفت حق باشه و بتونی ثابت کنی، بدترین آسیبیه که می تونی بهشون بزنی. روش کاملش رو اینجا توضیح دادم:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اگر انگلیسیت خیلی قوی هم نباشه باز اشکالی نداره. حداقل راهنماییت می کنند. حداکثرش هم اینه که اگر حق با شما باشه کله آدم کلاه بردار رو می کنند و چهار تا از این شکایت ها که بشه نمایندگی رو ازشون می گیرند.

    موفق باشی.
    اولا این حرف شما دلیل بر این نمیشه که ویستا نمایندگی اصلی asus هستش
    تمام ما ایرانیا میدونیم که ایران تحریمه و بنابراین این شرکتهای معتبر اصلا تو ایرا ن نمایندگی اصلی ندارن.
    دوما این دوستمون acer داره چه ربطی به asus داره که بخواد بره از asus شکایت کنه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

  18. 2 کاربر از Mr.Mazmamfi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •