من N53SV دارم و همین چند روز قبل با ای میل (برای مساله چیپ ستش) با اسوس تماس گرفتم. بهم گفتند به یکی از این سه تا شرکت مراجعه کنید: سازگار - ویستا - امرتات.
یعنی این که ویستا قطعا نماینده رسمی ASUS هستش.
یه پیشنهاد: حتما حتما به سایت ASUS از طریق ای میل شکایت کن. اگر حرفت حق باشه و بتونی ثابت کنی، بدترین آسیبیه که می تونی بهشون بزنی. روش کاملش رو اینجا توضیح دادم:
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
اگر انگلیسیت خیلی قوی هم نباشه باز اشکالی نداره. حداقل راهنماییت می کنند. حداکثرش هم اینه که اگر حق با شما باشه کله آدم کلاه بردار رو می کنند و چهار تا از این شکایت ها که بشه نمایندگی رو ازشون می گیرند. 
موفق باشی.