تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: مشکل قطع شدت اینترنت بعد از 30 دقیقه

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    25

    14 مشکل قطع شدت اینترنت بعد از 30 دقیقه

    با سلام
    من با استفاده از لپ تاپ و مودم وایرلس به ADSL وصل میشم
    از وقتی وایرلس لپ تاپ رو روشن میکنم هر 30 دقیقه اینترنت قطع میشه و دوباره وصل میشه !
    کسی میدونه چرا اینجوری میشه و چجوری میشه این مشکلو حل کرد !؟
    با تشکر

  2. #2
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    25

    پيش فرض

    کسی نمیدونه مشکل از کجاست !؟

  3. #3
    حـــــرفـه ای adrenaline's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,493

    پيش فرض

    در تنظیمات روتر اگر بخشی به نام Re-Authentication Timer دارید، زمانش رو بر اساس ثانیه تغییر بدید و ببینید تغییری حاصل میشه یا خیر. مقدار پیش فرض این بخش معمولا روی 1800 تنظیم شده که معادل 30 دقیقه است.

    اما اگر با این روش مشکلتون رفع نشد، موقتا سرویس Wireless Zero رو متوقف کنید و نتیجه رو بررسی کنید. برای این کار به بخش Services در Administrative Tools رفته و سرویس مذبور رو با فشردن دکمه Stop غیرفعال کنید.

    در پایان، هر چند این مورد بدلیل فاصله زمانی دقیقی که گفتید کمتر احتمالش میره ولی بعضی از کارتهای شبکه در لپ تاپ ها قابلیتی به نام Power-Saving دارند که بطور پیش فرض فعال هست و مشکلاتی در پایداری ارتباط وایرلس بوجود میاره. در Device Manager، تنظیمات کارت شبکه رو باز کرده و در تب Advanced، گزینه Power-Saving رو معادل Off قرار بدید.

  4. 4 کاربر از adrenaline بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    25

    پيش فرض

    در تنظیمات روتر اگر بخشی به نام Re-Authentication Timer دارید، زمانش رو بر اساس ثانیه تغییر بدید و ببینید تغییری حاصل میشه یا خیر. مقدار پیش فرض این بخش معمولا روی 1800 تنظیم شده که معادل 30 دقیقه است.

    اما اگر با این روش مشکلتون رفع نشد، موقتا سرویس Wireless Zero رو متوقف کنید و نتیجه رو بررسی کنید. برای این کار به رفته و سرویس مذبور رو با فشردن دکمه Stop غیرفعال کنید.

    در پایان، هر چند این مورد بدلیل فاصله زمانی دقیقی که گفتید کمتر احتمالش میره ولی بعضی از کارتهای شبکه در لپ تاپ ها قابلیتی به نام Power-Saving دارند که بطور پیش فرض فعال هست و مشکلاتی در پایداری ارتباط وایرلس بوجود میاره. در Device Manager، تنظیمات کارت شبکه رو باز کرده و در تب Advanced، گزینه Power-Saving رو معادل Off قرار بدید.
    خیلی ممنون از جوابتون
    قسمت تنظیمات روتر رو پیدا نکردم
    بخش Services در Administrative Tools هم این پیغام رو داد



    در تب Advanced هم گزینه Power-Saving وجود نداشت

  6. #5
    حـــــرفـه ای adrenaline's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,493

    پيش فرض

    برای دستیابی به تنظیمات روتر، در ادرس بار مرورگرتون، یکی از آدرسهای 192.168.0.1 یا 192.168.1.1 رو وارد کنید. اگر پیغامی برای نام کاربری و پسورد دریافت کردید، احتمالا با وارد کردن واژه admin در هر دو فیلد، وارد بخش تنظیمات خواهید شد؛ در غیر اینصورت با کسی که روتر رو برای شما کانفیگ کرده تماس بگیرید و اطلاعات کاربری روتر رو ازش بگیرید.

    و اما برای پیغام خطایی که دریافت کردید، در پنجره Run ویندوز، عبارت regedit رو اجرا کرده و به آدرس زیر برید:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    روی متغیر 1200 دابل-کلیک کرده و مقدارش رو معادل 0 قرار بدید.

    اگر با این روش هم مشکلتون رفع نشد و از برنامه Microsoft Project استفاده میکنید، قابلیت Project Guide رو غیرفعال کنید و دوباره امتحان کنید.

  7. این کاربر از adrenaline بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #6
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    25

    پيش فرض

    برای دستیابی به تنظیمات روتر، در ادرس بار مرورگرتون، یکی از آدرسهای 192.168.0.1 یا 192.168.1.1 رو وارد کنید. اگر پیغامی برای نام کاربری و پسورد دریافت کردید، احتمالا با وارد کردن واژه admin در هر دو فیلد، وارد بخش تنظیمات خواهید شد؛ در غیر اینصورت با کسی که روتر رو برای شما کانفیگ کرده تماس بگیرید و اطلاعات کاربری روتر رو ازش بگیرید.

    و اما برای پیغام خطایی که دریافت کردید، در پنجره Run ویندوز، عبارت regedit رو اجرا کرده و به آدرس زیر برید:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    روی متغیر 1200 دابل-کلیک کرده و مقدارش رو معادل 0 قرار بدید.

    اگر با این روش هم مشکلتون رفع نشد و از برنامه Microsoft Project استفاده میکنید، قابلیت Project Guide رو غیرفعال کنید و دوباره امتحان کنید.
    بازم خیلی ممنون
    زمان Re-Authentication Timer رو عوض کردم درست شد ولی تا 9999 ثانیه بیشتر نداره !
    مقدار متغیر 1200 هم 0 بود !!
    از برنامه Microsoft Project هم استفاده نمیکنم.

  9. #7
    حـــــرفـه ای adrenaline's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,493

    پيش فرض

    بازم خیلی ممنون
    زمان Re-Authentication Timer رو عوض کردم درست شد ولی تا 9999 ثانیه بیشتر نداره !
    مقدار متغیر 1200 هم 0 بود !!
    از برنامه Microsoft Project هم استفاده نمیکنم.
    در تنظیمات همین بخش ببینید گزینه ای مثل Authentication Periodic هست یا خیر. با غیرفعال کردن این گزینه، مشکل شما رفع خواهد شد و نیازی به تغییر تایمر نیست.

    اما در خصوص مشکلتون در دسترسی به بخش Services، ببینید در همون مسیر رجیستری و زیرمجموعه Zones غیر از اعداد 0 تا 4 گزینه دیگه ای میبینید یا خیر. اگر فولدری با عنوانی غیر معمول بود، فولدر رو پاک کنید. اگر هم شک داشتید، نام فولدر رو بنویسید تا بررسی بشه.

    در مرحله بعد، فایل زیر رو دانلود و اجرا کنید:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    و در صورتیکه باز هم مشکلتون رفع نشد، در پنجره Run ویندوز عبارت sfc /scannow رو اجرا کنید.

  10. 3 کاربر از adrenaline بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #8
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    25

    پيش فرض

    در تنظیمات همین بخش ببینید گزینه ای مثل Authentication Periodic هست یا خیر. با غیرفعال کردن این گزینه، مشکل شما رفع خواهد شد و نیازی به تغییر تایمر نیست.

    اما در خصوص مشکلتون در دسترسی به بخش Services، ببینید در همون مسیر رجیستری و زیرمجموعه Zones غیر از اعداد 0 تا 4 گزینه دیگه ای میبینید یا خیر. اگر فولدری با عنوانی غیر معمول بود، فولدر رو پاک کنید. اگر هم شک داشتید، نام فولدر رو بنویسید تا بررسی بشه.

    در مرحله بعد، فایل زیر رو دانلود و اجرا کنید:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    و در صورتیکه باز هم مشکلتون رفع نشد، در پنجره Run ویندوز عبارت sfc /scannow رو اجرا کنید.

    فایل رو دانلود و اجرا کردم،sfc /scannow رو هم اجرا کردم ولی هنوز طبق زمانی که توی Re-Authentication Timer تنظیم شده قطع میشه !

    گزینه ای مثل Authentication Periodic هم نداره



    اینم عکس مسیر رجیستری




  12. #9
    حـــــرفـه ای adrenaline's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,493

    پيش فرض

    مقدار Idle Timer رو هم مثل Re-Authentication Timer معادل 9999 قرار بدید. اگر باز هم مشکل رفع نشد، زمان 0 رو به این متغیرها تخصیص بدید. اگر باز هم مشکل داشتید، به احتمال زیاد تنها راه استفاده از WEP هست.

    و در مورد مشکل Services همونطور که مشخصه، فولدری که هایلایت کردید و عنوانی شبیه به L داره رو بطور کامل پاک کنید. این فولدر مربوط به یک باگ در فلش پلیر هست که باعث بروز چنین مشکلاتی میشه.

  13. این کاربر از adrenaline بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #10
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    25

    پيش فرض

    مقدار Idle Timer رو هم مثل Re-Authentication Timer معادل 9999 قرار بدید. اگر باز هم مشکل رفع نشد، زمان 0 رو به این متغیرها تخصیص بدید. اگر باز هم مشکل داشتید، به احتمال زیاد تنها راه استفاده از WEP هست.

    و در مورد مشکل Services همونطور که مشخصه، فولدری که هایلایت کردید و عنوانی شبیه به L داره رو بطور کامل پاک کنید. این فولدر مربوط به یک باگ در فلش پلیر هست که باعث بروز چنین مشکلاتی میشه.

    مقدار Idle Timer رو هم 9999 گذاشتم باز قطع شد!
    کمتر از 10 ثانیه هم نمیشه گذاشت!
    فولدر اضافه رو پاک کردم ولی توی Services چیزی به اسم Wireless Zero نبود!

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •