سلام.من نت بوک ایسوس 1015 رو 5 ماه پیش خریدم.قبل از عید متوجه شدم که وقتی کابل باتری رو به نت بوک وصل میکنم چراغ شارزر روشن میشه اما چراغ شارز نت بوک روشن نمیشه و نت بوک شارز نمی شد.تااینکه بعد نت بوک رو بردم پیش نمایندگی گارانتیش .گارانتی الماس خاورمیانه که گفتن دفتر مرکزیش تو خیابون وزرا ست.بهد از 10 روز امروز بالاخره از طرف نمایندگی زنگ زدن که فیش ورودی شارزر شما به لپ تاپ کج و خراب شده و گفتن حتما موقعی که شما نت بوک رو داشتین شارز میکردین پاتون رو گذاشتین روش و خراب شده درصورتیکه اصلا همچین اتفاقی نیفتاده بود!!! بعد حالا میگن اگر بخواین اینو درست کنین باید 350 هزار تومن بدید!!!! این درحالیکه من خود نت بوک رو خریدم 450 تومن 5 ماه پیش.واقعا دارم دیونه میشم !! یعنی چی؟؟؟ اصلا مگه این چیزا شامل گارانتی نباید بشه؟واقعا درست کردن یه فیش شارز 350 تومن میشه؟ خواهشا بگین چیکار کنم؟