تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 23

نام تاپيک: بازی منج

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MosaferJade's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    محل سكونت
    مگه فرق هم میکنه
    پست ها
    260

    9 بازی منج

    سلام
    خیلی وقتا میام تو این p30world ld می گردم و البته اطلاعاتم هم بالا می ره ولی فکر می کنم اگه بشینم و بازم مثل قدیما پروژه بنویسم بهتره واسه همین می خوام بازی منچ را بنویسم خودم با c# کار می کنم اما شاید با vb.net , vc++ هم کد هاش را بنویسم تا دوستان استفاده کنند

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MosaferJade's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    محل سكونت
    مگه فرق هم میکنه
    پست ها
    260

    پيش فرض C# , VC++ ,VB.NET

    یک برنامه جدید درست می کنیم اسمش را میزاریم program1
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    این را هم داشته باشید تا بعدا دربارش توضیح بدم

    Last edited by MosaferJade; 09-04-2011 at 09:00.

  3. 2 کاربر از MosaferJade بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    داره خودمونی میشه ompc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    48

    پيش فرض

    سلام
    پس چی شد؟
    کجا رفتی؟
    منصرف شدی؟

  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MosaferJade's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    محل سكونت
    مگه فرق هم میکنه
    پست ها
    260

    پيش فرض

    سلام
    پس چی شد؟
    کجا رفتی؟
    منصرف شدی؟
    چرا داری جو سازی می کنی
    منصرف نشدم . فقط ... فقط کمی سخته
    من بهت pm دادم واسه کمک نه جو سازی

    از اینجا به بعد را خواهشن نخندین

  6. این کاربر از MosaferJade بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MosaferJade's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    محل سكونت
    مگه فرق هم میکنه
    پست ها
    260

    پيش فرض C#

    قبل از هر چیز این کلاس را می سازیم
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این کلاس مکان مهره را به ما نشان می دهد . در اینجا a به ما می گوید که این مهره در کدام منطقه ( A ,B , C ,D , E , W , S , N ) می باشد و x هم به خانه مورد نظر از این خانه اشاره می کند(هووووف)

    نمی دونم شما این بازی رو با چه قانونی بازی می کردید ولی من که اون موقع و البته این موقع ( همین امروز هم بازی کردم ) که بازی می کردم قانون هاش متفاوت بود
    مثلا نمیشه ( میشه ) از روی مهره ( خود یا حریف ) پرید
    نمیشه ( میشه ) مهره حریف را زد
    نمیشه ( میشه ) دوتا( یا بیشتر ) مهره در یک زمان در یک خانه باشند
    اگر مهره ای در زمین داشته باشیم باید برای هر شماره ای که پنیر می آورد حرکت کنیم ( به غیر از شش و حالتی که می توان به بازی مهره اضافه کرد ) مثال می زنم در شکل دوم دقت کنید فرض کنید مهره سبز ما الان در خانه 8 قرار دارد . پنیر را می اندازیم عدد 5 می آید حالا چکار باید بکنیم خوب معلوم است که این 5 حرکت را حتما و حتما باید انجام دهیم . اما چگونه ؟ جواب این است که باید دور جدید را آغاز کنین یعنی این مهره سبز ما بعد از حرکت در خانه 13 خواهد بود
    و ....
    Last edited by MosaferJade; 11-04-2011 at 11:12.

  8. این کاربر از MosaferJade بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    پروفشنال aliaghaaaaa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    فارس/آباده
    پست ها
    518

    پيش فرض

    سلام.
    جالبه.

  10. #7
    داره خودمونی میشه ompc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    48

    پيش فرض

    سلام
    اگه یه بار کامل بشینی قوانین بازیتو بگی(سنگاتو با بازی وابکنی) بیشتر می تونیم کمکت کنیم.

  11. این کاربر از ompc بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #8
    داره خودمونی میشه Mr Mohabat's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    پست ها
    131

    پيش فرض

    سلام
    با اجازه همگی منو محبوبه خانم (صاحب تایپیک رو نمی گم این پایینیه منظورمه ) تصمیم گرفتیم بیایم اینجا این
    این پروژه رو یه جوری درست کنیم

  13. #9
    داره خودمونی میشه babakiyan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2011
    محل سكونت
    تو میدونی.....
    پست ها
    199

    پيش فرض

    البته ولی بیشتر کمکشو آقا ابراهیم میکنه
    Last edited by babakiyan; 11-08-2011 at 14:57.

  14. #10
    داره خودمونی میشه Mr Mohabat's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    پست ها
    131

    پيش فرض

    اولین کارمون فکر کنم باید این باشه که یه کلاس برای مختصات مهره ها بسازیم
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •