تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: bmw 1 series

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    پست ها
    30

    پيش فرض bmw 1 series

    رندر با m.rayو لطفا نظر بدید.
    اولین طراحی ماشین من.با منتال ری رندر گرفتم.نور پردازیش ضعیفه.اگه میشه راهنماییم کنید.5 روز طول کشید اتمام این کار.
    Last edited by arrow; 22-03-2011 at 19:59.

  2. 6 کاربر از arrow بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    داره خودمونی میشه keyvan20000's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    پست ها
    190

    پيش فرض

    دوست عزیز من که چیزی نمی بینم
    ضمنا لطفا در مورد کارتون بیشتر توضیح بدید

  4. #3
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام


    شما یادتون رفته عکسو توی پست قرار بدید
    لطفا توضیحات کارتون همراه با عکس کارتونو در پست اول قرار بدید

    ممنونم

  5. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه PrimeP30Master's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2010
    محل سكونت
    ¤₪-™ Depth of CGVFX-₪¤
    پست ها
    380

    پيش فرض

    bmw 1 series
    با سلام و عرض تبریک به مناسبت سال نو ،
    دوست عزیز با توجه به اینکه اولین کارتون در مدلینگ ماشینه میشه گفت کار خوبی شده ولی خب حالا حالاها جای کار داره ؛
    مثلا کاپوت ماشین ، ستون جلو ، در و گلگیر عقب تا جایی که به چشم میخوره موج داره!
    متریال ، نورپردازی و رفلکت بدنه هم جالب نیست ، تایرها خیلی بزرگن و تایر جلو هم در گلگیر فرو رفته و تایر عقب هم ظاهرا نداره ، شیشه های ماشین که وضعشون خرابه و آینه شدن به جای شیشه ، ماشین با بکگروند مچ نیست و...؟!!
    ولی انصافا سپر جلو رو خوب در آوردی و سعی کن بقیه قسمت ها رو هم اینطوری مدل کنی؟!!
    ایرادهایی که گفته شده رو اگه اصلاح کنی مطمئنا کارت پیشرفت چشم گیری خواهد داشت و به این نکته هم توجه کن که مدلسازی دقت و حوصله میخواد تا نتیجه کار قابل قبول در بیاد؟!!
    به کارت ادامه بده و موفق باشی و سربلند

  7. 2 کاربر از PrimeP30Master بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه alone_son's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2010
    محل سكونت
    AshEnvAle
    پست ها
    446

    پيش فرض

    با سلام و عرض تبریک به مناسبت سال نو ،
    دوست عزیز با توجه به اینکه اولین کارتون در مدلینگ ماشینه میشه گفت کار خوبی شده ولی خب حالا حالاها جای کار داره ؛
    مثلا کاپوت ماشین ، ستون جلو ، در و گلگیر عقب تا جایی که به چشم میخوره موج داره!
    متریال ، نورپردازی و رفلکت بدنه هم جالب نیست ، تایرها خیلی بزرگن و تایر جلو هم در گلگیر فرو رفته و تایر عقب هم ظاهرا نداره ، شیشه های ماشین که وضعشون خرابه و آینه شدن به جای شیشه ، ماشین با بکگروند مچ نیست و...؟!!
    ولی انصافا سپر جلو رو خوب در آوردی و سعی کن بقیه قسمت ها رو هم اینطوری مدل کنی؟!!
    ایرادهایی که گفته شده رو اگه اصلاح کنی مطمئنا کارت پیشرفت چشم گیری خواهد داشت و به این نکته هم توجه کن که مدلسازی دقت و حوصله میخواد تا نتیجه کار قابل قبول در بیاد؟!!
    به کارت ادامه بده و موفق باشی و سربلند
    سلام و سال نو بر همگی مبارک
    خواستم نظر بدهم دیدم PrimeP30Master جان هر چی می خواستم بگویم را گفته
    ولی برای بار اول کارت خوب بوده
    ادامه بده مطمئنن می توانی کاملش کنی

  9. 2 کاربر از alone_son بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    داره خودمونی میشه keyvan20000's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    پست ها
    190

    پيش فرض

    دوست عزیز مدلینگ بجز مواردی که PrimeP30Master جان گفتن مشکلی نداره ولی رندرینگ :
    رفلکت بدنه بسیار زیاده شاید باید یک ششم چیزی که الان هست باشه
    تنظیمات رندر هم ظاهرا کمی پایین بوده و کیفیت کمی پایینه
    سعی کن تو رندر هایی که از backplate استفاده می کنی حتما از نورپردازی HDRI استفاده کنی که کار بسیار با زمینه مچ می شه وطبیعی
    در ضمن ظاهرا تو استفاده از بک پلیت مشکل داشتی چون سمت چپ تصویر (گوشه جاده) کشیدگی دیده می شه و کف آسفالت هم در جلوی ماشین نزدیک دوربین کشیدگی در بافتش دیده می شه تا اونجایی که من می دونم (البته اگه اشتباه نکرده باشم) از یه آبجکت استفاده کردی نه؟
    به هرحال منتظر بدی هاش هستیم موفق باشی

  11. این کاربر از keyvan20000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    پست ها
    30

    پيش فرض

    سلام ممنون از رهنماییاتون بچه ها.بله اقا کیوان ابجکتهومن نورپردازیه HDRI رو بلد نیستم اگه زحمتتون نمیشه یه اموزش ازش برام بزارید ممنون

  13. 2 کاربر از arrow بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    داره خودمونی میشه keyvan20000's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    پست ها
    190

    پيش فرض آموزش HDRI

    خب دوست عزیز نمی دونم مکس کار می کنی یا مایا من آموزش مکس رو گذاشتم
    این لینک فیلم آموزشی استفاده از نوی HDRI هست (منبع : مدرسه گرافیکی مجید آنلاین)



    پارت اول 10 مگابایت
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    پارت دوم 11 مگابایت
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    پارت سوم 8 مگابایت
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  15. 2 کاربر از keyvan20000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض

    سلام چطوری

    آفرین
    کارتو الان دیدم خیلی خوب شده .
    دقیقا مثل اولین کارم با مایا در مدلینگ ماشین هست البته مال من E92 بودش منم چون ذوق داشتم اون موقع تا نصف بیشتر نساختم میخواستم ببینم چطوری درمیاد .

    حالا چندتا راهنمایی درباره بهتر شدن کارت:
    چون با منتال ری کار میکنی پس:

    1-بدنه ماشینو با متریالهای چند لایه ای، مثل mix20layer بپوشون این ماده همزمان میتونه تا 20 تا لایه روی هم رو برای سطوح ایجاد کنه یکی از کاربرد های مهم اون هم شبیه سازی رنگ متالیک خودروهاست.

    کار با این ماده کمی پیچیدست اگه کمک خواستی یه پیغام تو پروفایلم بده تا راهنماییت کنم

    2-برای رینگ ماشین به ماده بنیادی اون یه ماده mia_material بده بعدشم تنظیمات زیر رو برایش در نظر بگیر:

    رنگ=خاکستری 0.3
    بازتاب=1
    glossiness=0.4
    sapmle=16

    metal material رو هم تیک بزن

    BRDF هم، اولی 0.85 دومی هم 1 باشه

    بقیه متریالها مثل شیشه_لاستیک بدنه و ... هم با میا متریال درست میشه

    برای نورپردازی داریم:
    1-سه تا نور spot یا همون مخروطی،که یکی در روبرو یکی در پشت و دیگری در کنار مدل قرا میگیره

    نکته:یادت باشه افت نور رو هم مجذور ثانیه بکنی که تاثیر داره تو واقع گرایی.

    2-توی نور واقعی خیلی قانونها قبل از اینکه نور اشیا به چشم ما برسه اتفاق می افته مثلا تغییرات رنگ و حالت ظاهری اجسام بر اثر گرمای نور و دمای جسم برای شبیه سازی این حالات از نور مهندسی شده ای به اسم mib_cie_d استفاده میشه

    3-استفاده از جلوه Ambient occlusion هست که واقعا تو واقع گرایی سایه ها تاثیر داره اولین بار هم توی بازی ها برای کراسیس و کیلزون 2 هم استفاده شد.

    3-نورپردازی HDRI هم بخش بسیار مهمی از کارت هست که با برنامه های کمکی مثل RAY TYPE میتونی همزمان یک فایل عکس بک پلیت با یه فایل HDRI حجیم رو با هم رو مدل بازتاب بدی نتیجه کارم عالی میشه.

    نکته:علاوه بر نکات بالا باید برای نتیجه کار بهتر با Layer Render لایه های جداگانه ای برای :
    بازتاب_ماتی_AO _ماسک و سایه ها در نظر بگیری بعد تو فوتوشاپ اونا رو باهم میکس میکنیم بحثش مفصله.

    **یه نکته دیگه هم که داشت یادم میرفت انتخاب لنز قدرتمند برای دوربینت هست
    مثلا از لنز mia_exposure میتونی استفاده کنی که کارش کنترل رنگهای بافتها و کمک به خروجی با کیفیت تر هست.(مثل لنز دوربین های DSLR هستش)

    اینم نمونه کار درجه یک با دستورات گفته شده بالا:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    منتظر کار تکمیلی هستیم ببینیم چیکار میکنیا.

    موفق باشی.
    Last edited by hes25; 26-06-2011 at 23:59.

  17. این کاربر از hes25 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •