Wireframe
Autodesk Maya 2011
MentalRay Render : PreviewFinalGather
Texture : Adobe Photoshop
Render Time : 00:03:45
سه دقیقه و چهل و پنج ثانیه
کاملتر میشه
Wireframe
Autodesk Maya 2011
MentalRay Render : PreviewFinalGather
Texture : Adobe Photoshop
Render Time : 00:03:45
سه دقیقه و چهل و پنج ثانیه
کاملتر میشه
Last edited by cgmon; 07-03-2011 at 17:50. دليل: افزودن مش
سلام
ورودتون را به فروم پی سی ورلد خوش آمد میگم
لطفا قوانین هم بخونید تو را خداااااا
خوب کار شده فقط وایر فریم بزارید و بگین یه کم لال که نیستین![]()
همه چیزش خوبه فقط رو تکسچر های آجر دم در کمی کار کنی بد نیست
یه وایر فریم هم ازش بگذارید طبق قوانین سایت که معلوم بشه کار از خودتون هست البته من جسارت نمی کنم
و توضیحاتی مختصری مثل : مدت مدلینگ - رندرینگ - نرم افزار مورد استفاده - موتور رندر و ... از کارتون بگذارید . باتشکر![]()
Autodesk Maya 2011
Texturing : Adobe Photoshop
تا همین مقدار مسجد 48 ساعت کار مفید . رند منتال ری کیفیت پایین preview final gather مدت زمان 0045 سه دقیقه و چهل و پنج ثانیه .
ویرایش اردیبهشت 90 ارادتمند یکایک دوستان : منشی زاده
خیلی خوب و عالی شده کار
تنها ایرادی که میتونم بگیرم تکسچرای دیواره که تکرار شدن
مرسی . آره باید تکسچر متفاوت براشون ایجاد کنم . ولی مشکل اینجاست که UV را باید تغییر بدم . تکسچرم خیلی متکی بر تایل هست . اشتباه کردم از ابتدا
آفرین مدل و رندر خیلی عالی شده
به نظرم کاره کاملی شده
موفق باشی![]()
سلام اگر برای تکسچرای دیوار عکاسی میکردید کارتون طبیعی تر می شد .کار زیبایی هست
کار زیبایی شده .. مشکلش هم به جز تکسچرها که باید بیشتر روی یو وی کردن و رنگامیزیش کار بشه اینه که کنتراست رندر و نور توی تصویر زیاد شده یعنی یه طوری شده که معلومه اجزای تصویر از هم جداست وکار سه بعدیه !
مثلا لبه ستون از زمین نگاه کنید خیلی جدائه ! این هم به این دلیله که روی آپشنهای رندر کم کاری شده ! نور هم یکم باید مایل تر بدین ..
با تشکر کار زیباییه![]()
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)