تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: مسجد وکیل

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    42

    پيش فرض مسجد وکیل

    درود بر دوستان گرامی

    مجموعه زندیه را دارم میسازم . از مسجد وکیل شروع کردم

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




  2. 6 کاربر از cgmon بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز max_3d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    پست ها
    1,074

    پيش فرض

    بسیار بسیار زیباست
    این طرح رو با یه موتور رندر بیس فیزیکال یه رندر بگیر حتما البته رندرشم خوب شده
    منتظر طرحهای تکمیلی هستیم بی صبرانه......

  4. #3
    داره خودمونی میشه autodesk maya's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2010
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    75

    پيش فرض

    هم مدلینگش خوبه هم تکسچرش...
    مجموعا بگم حرف نداره

  5. این کاربر از autodesk maya بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    پروفشنال 3d-meysam's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    796

    پيش فرض

    خوب کار کاری ولی لبه های دیوار خیلی تیزه، تو عکس آخر مشخصه. اگه یکم با جزئیات تر بسازی بهتر میشه. کف زمین هم زیاد تمیزه.
    موفق باشی

  7. این کاربر از 3d-meysam بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    محل سكونت
    tehran
    پست ها
    1

    پيش فرض

    درود بر دوستان گرامی

    مجموعه زندیه را دارم میسازم . از مسجد وکیل شروع کردم

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



    خیلی خوب و حرفه ای کار می کنید تبریک می گم

  9. #6
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    خیلی عالی شده
    آفرین



    مدل هیچ مشکلی نداره
    ; )

  10. #7
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    42

    پيش فرض

    سپاس فراوان . از
    M600i / max_3d / About autodesk maya / 3d-meysam / ssevil / hadi665

    3d-meysam درست میفرمایید لبه های شارپ در دنیای واقعی وجود نداره بنابراین در سه بعدی هم نباید باشه . این جا bevel میخوره و یک چیزی شبیه ستونها جاش قرار میگیره .

    دوستانی که پیام خصوصی دادن نتونستم پاسخ بدم بدلیل محدودیت سایت پوزش میخوام .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •