تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 22

نام تاپيک: خرید برای بازسازی

  1. #1
    در آغاز فعالیت adamack's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    پست ها
    4

    14 خرید برای بازسازی

    سلام به همه ی برادرای عزیز و گل p30world،مخصوصا آمریکایی بازا.

    چند وقتیه قصد خرید و بازسازی یکی از این مدل ها رو دارم که میگم. می خواستم از دوستان سوال کنم آیا camaro rs ss 1967 یا Dodge challenger 1971 یا camaro z28 برای فروش هست؟
    بازم میگم برای بازسازی می خوام

  2. #2
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    پیدا میشن به سختی ولی باید بگردی دیگه
    و شانس هم باهات یار باشه

  3. #3
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    سعی کن کامارو رو بی خیال شی.
    ارزش کلاسیک نداره. اگه بخوایم امروزی بگیم به طور مثال کامارو و پونتیاک رو مثال بزنیم مثل RD و پژو 405 می مونن.
    برو دنبال دوج یا فورد یا پونتیاک.
    پونتیاک فایربردش گرونه، ترازمها قیمت پایینتری نسبت به فایربرد دارن اما اینم بگم بازسازی اینقدرها هم آسون نیست.
    فورد تقریبا گرون در میاد سالمش و بازسازیشم به همون نسبت گرونتر.
    از دوج آماری ندارم راستیتش.
    کامارو قاعدتا باید مفت گیر بیاری چون جزو خودروهای کلاسیک ثبت نشده!!

  4. #4
    در آغاز فعالیت adamack's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2011
    پست ها
    4

    پيش فرض

    از راهنماییاتون ممنونم دوستان

  5. #5
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    سعی کن کامارو رو بی خیال شی.
    ارزش کلاسیک نداره. اگه بخوایم امروزی بگیم به طور مثال کامارو و پونتیاک رو مثال بزنیم مثل RD و پژو 405 می مونن.
    برو دنبال دوج یا فورد یا پونتیاک.
    پونتیاک فایربردش گرونه، ترازمها قیمت پایینتری نسبت به فایربرد دارن اما اینم بگم بازسازی اینقدرها هم آسون نیست.
    فورد تقریبا گرون در میاد سالمش و بازسازیشم به همون نسبت گرونتر.
    از دوج آماری ندارم راستیتش.
    کامارو قاعدتا باید مفت گیر بیاری چون جزو خودروهای کلاسیک ثبت نشده!!
    کاملا اشتباه بود
    معذرت ها اینطوری میگم
    پونتیاک فایربرد 4 رده داشت بیس -اسپریت -فرمولا و ترانس آ ام
    نه بیس موتورهای 305 و 250 اینچ مکعبی داشت که 8 و 6 سیلندر بودن
    اسپریت رده لوکس بودش که ماسل حساب نمیشه و یه پونی کار هستش
    رده ماسلها و ارزشمندترین مدلهای پونتیاک فایربرد فرمولا با موتروهای 400 و بالاتر و ترانس آ ام گل سر سبد خساب میشه
    در مورد کامارو هم مثل همین برادر خوانده خودش
    مدلهای SS -RS -Z28 ارزش بیشتری نسبت به بیس و LT دارن
    دوج بخصوص چارجر و چلنجر و همخانواده هاشون یعنی سری کودا های پلیموت ارزش دارن
    فورد ماستنگ با اینکه الان زیاد ارزش داره ولی اونم اگه مدلی مثل boss یا mach 1 نباشه زیاد ارزش نداره
    بهترین مدل کلاسیک ماستنگ سری GT شلبی 350 النور هستش
    =================================
    ولی اینکه کامارو کلاسیک نیست اشتباه محض هستش کامارو به طور کلی نسبت به تاریخ ساختش و همچنین مدلش میتونه کلاسیک باشه یا نباشه
    راستی یه مورد دیگه
    مزیت مدلهای بیس به این هستش که میشه راخت روشون کار کرد و برای تیونینگ بهترین گزینه ها هستن

  6. 4 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #6
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    با کلیت حرفات موافقم. اما در این مورد خاص:
    ولی اینکه کامارو کلاسیک نیست اشتباه محض هستش کامارو به طور کلی نسبت به تاریخ ساختش و همچنین مدلش میتونه کلاسیک باشه
    متاسفانه شما و بنده تصمیم گیرنده نیستیم!
    اسم کامارو جز یک مدل (که دقیق خاطرم نیست کدومه) جزو خودروهای کلاسیک ایران نیست!!!!!
    به هر حال ایرانه دیگه خودت بهتر می دونی چطوری حساب کتاب می کنن!
    فردا یه کارت سوختی، پلاکی، کارت ترددی ، چیزی.... احتیاجه. یارو ماشینو نمی بینه. لیستو می بینه و جای کامارو خالیه!!!!!!

  8. #7
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    من هم نگفتم همش کلاسیک هستش یه بیس 6 سیلندر هیچوقت کلاسیک خساب نمیشه
    مدلهای بالدوین موشن یا ینکو هم که توی ایران پیدا نمیشن پس میمونه ملی مثل Z28 که جزو ماسلها مخسوب میشه
    الانم تا جایی که میدونم هیچ موردی جز معاینه فنی برای ماشینهای مدل پایین نیستش نتونن تردد کنن با عنایت به کلا آزاد شدن قیمت بنزین هم هیچ بهانه ای نیست که این سری ماشینها از رده خارج بشن (از 16 فروردین همه لیتری 700 تومن بنزین میزنیم )
    پس موردی نیست که شما نگران کنید همه رو
    همیشه توی ایران یه راه در رویی توی قوانین وجود داره
    شما لیست رو میبینی کارت سوخت رو میبنی من ارزش و محبوبیت ماشین رو میبینم با اینکه هیچوقت سری F-body جنرال موتروز کلاسیک به معنای واقعی مخسوب نمیشن ولی محوبیت این سری به عنوان سری که ختی در دوران خودشون ارزانتر و قویتر از رقبا بودن همیشه باقی میمونه
    من چند بار هم تو تاپیکهای دیگه گفتم
    شما برای هر ماشینی معاینه فنی بگیرید پلاک کردن و همه موارد قابل حل میشه

  9. 3 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #8
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    گفتم موافقم باهات و بحثی ندارم اما مشکل اینجاست که شما نمی تونی معاینه بگیری!
    اگه ماشینت مدل 56 باشه فرسوده محسوب میشه.البته به قول خودت تو ایران همیشه یه راه هست اما قانونی اگه نگاه کنیم می بینی بد اذیت می کنن. مشکلات زیادی پیش پات میذارن مثلا مثل یه ماشین عادی نمی تونی بیرون بیاریش، نمی تونی بیمه کنیش، نمی تونی خیلی کارا بکنی.
    بر فرض الان یه بیتل 73 آلمان تر تمیز حدود 10 تا 12 قیمتشه. اما حتی گاهی تا 20 یا 25 هم خریدار داره! جدای اینکه اگه من یا تو صاحب ماشین باشیم شاید به 50 هم نفروشیم!
    اما وقتی می بری بیمه اگه کلاسیک نباشه میزنه فرسوده 1.5 ملیونی!!!!!!!!
    یا اگه یه پیکان مدل 73 بزنه بهت چطور باید ثابت کنی ارزش ماشینو 2 یا 3 ملیون پایین آورده؟ بیمه عمرا بیشتر از 70 بهت بده!!
    بحث این نیست که ماشین کلاسیک نهایتا ماهی یه بار میاد بیرون اونم هواخوری و اینکه براش بستنی بنزینی بخری یا بره پیتزا روغن بوخوره (نوش جونش) اما اتفاق اتفاقه.
    تهرانو نبین. حتی تو شهرهایی مثل اصفهان هم مردم اصلا مفهوم کلاسیک رو نمی فهمن. حالا شهرهای کوچیکتر رو خودت آنالیز کن!
    یارو وقتی بهت میرسه میگه:
    اااا کپلی!(فولکس بیتل) چه باحاله! فروشیه؟ چند؟(یارو پژو 405 داره)
    رفیق شما: نه قربان فروشی نیست.
    یارو: بابا حالا فکر کردی چیه این قوتی (چک برات میکشه) چند بنویسم، طالب شدم(ادای آبراموویچ)
    رفیق شما: این فروشی نیست آقا اما اگه یکی با این مشخصات بخوای فلانجا میتونی حول و حوش 8 تا 10 یه تمیز پیدا کنی.
    یارو:(عین جن زده ها) چند؟
    ....
    با اوضاع فعلی تو این مملکت آدم باید حساب خواب شب قبل رئیس راهنمایی رانندگی رو هم بکنه.
    روده درازی شد، تازه با همه این تفاسیر آخرش تا میشنون که کلوپ آمریکاییها می خواد گردهمایی بذاره انگار خواهر مادرشونو ....
    فتنه شده، منافقین حمله کردن!!!
    درد یکی دوتا نیست که. به کی بگی؟

  11. #9
    ناظر خودروهای امریکایی camaro lt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    3,576

    پيش فرض

    داستان خودروي فرسوده و كلاسيك هنوز هيچ قائده مشخصي نداره.اولين حركت منطقي اينه كه كساني كه اينجور خودروها را دارن و يا علاقه مند به اون هستند از اين ليست كذايي و نامرئي كلاسيكها با خبر بشن و ببينن كه اسم چه مدلهايي و ساخت چه سالهايي در اون هست؟وقتي كه ما همچين ليستي را در دسترس نداريم از كجا بفهميم كه مثلا كامارو يا ‍ژيان كلاسيك هست يا نه؟؟!!
    البته اينو بدونين كه ارزش گذاري بر اساس كلاسيك بودن نيست.در يكي از قوائدي كه در نظر گرفته شده و با نظر كارشناسي اقاي رامين صالح خو رئيس كميته كلاسيك نوشته شده هر كسي هر ماشيني كه براش ارزش معنوي داشته باشه ميتونه نگه داره به شرطي كه وضعيت فني و ظاهري مناسبي داشته باشه..اين حرف منطقيه و كسي نميتونه منكرش بشه..حتما لازم نيست كه يه ماشين ماسل باشه! مثلا فولكس بيتل شما ماسله؟يا همون ژيان؟شايد يكي از پيكان 48 خوشش بياد يا آريا و شاهين..و نه اصلا دنبال سه چرخه موتوري باشه( از همون مدلها كه توي اصفهان خيلي زياد بود و ساخت هلند بودند) .
    ارزش يه وسيله اول به اون احساسيه كه صاحبش به اون داره..مهم نيست ديگران در موردش چي فكر ميكنن يا چه نظري دارن..

  12. 2 کاربر از camaro lt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #10
    داره خودمونی میشه KAMAL_CAMARO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    پست ها
    98

    پيش فرض

    سعی کن کامارو رو بی خیال شی.
    ارزش کلاسیک نداره. اگه بخوایم امروزی بگیم به طور مثال کامارو و پونتیاک رو مثال بزنیم مثل RD و پژو 405 می مونن.
    برو دنبال دوج یا فورد یا پونتیاک.
    پونتیاک فایربردش گرونه، ترازمها قیمت پایینتری نسبت به فایربرد دارن اما اینم بگم بازسازی اینقدرها هم آسون نیست.
    فورد تقریبا گرون در میاد سالمش و بازسازیشم به همون نسبت گرونتر.
    از دوج آماری ندارم راستیتش.
    کامارو قاعدتا باید مفت گیر بیاری چون جزو خودروهای کلاسیک ثبت نشده!!


    رده بندی پونتیاک ها از نظر قیمت :

    Base

    Sprit

    Formula

    Trans AM

    همه اینها فایر برد هستند ،

    فایر برد اسپریت ، فایر برد بیس ، فایر برد فورمولا ، فایر برد ترنس ام ( ای ام ) .

صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •