تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: استاد های تیونینگ و اسپرت کجان ؟؟

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    54

    14 استاد های تیونینگ و اسپرت کجان ؟؟

    از استاد های گرامی خواهش میکنم یخورده این اصطلاحات تیونینگ و اسپرت رو برای کسایی مثل من که مبتدی هستن توضیح بدن. ما هم یه چیزایی بفهمیم لااقل !

    اگه میشه این مباحث رو واسه ما توضیح بدین.

    پیشاپیش از کمک های شما ممنونم

  2. #2
    آخر فروم باز IRAN_KING's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    پست ها
    1,343

    پيش فرض

    چی شو می خوای توضیح بدن ؟

    تو همین تاپیک ها در موردبیشتر چیزا توضیح داده شده دیگه ؟

    تیونینگ و اسپرت= یعنی ارتقاء داخل و خارج ماشین !

  3. #3
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    54

    13

    چی شو می خوای توضیح بدن ؟

    تو همین تاپیک ها در موردبیشتر چیزا توضیح داده شده دیگه ؟

    تیونینگ و اسپرت= یعنی ارتقاء داخل و خارج ماشین !
    نه!
    منظورم اصطلاحاتی هستش که در مبحث تیونینگ و اسپرت به کار میره !!
    مثلا قطعاتی که نام میبرین چی هستن ؟ کارشون چیه ؟

  4. #4
    آخر فروم باز pooria-ir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    سگ دونی (تهران)
    پست ها
    2,024

    پيش فرض

    نه!
    منظورم اصطلاحاتی هستش که در مبحث تیونینگ و اسپرت به کار میره !!
    مثلا قطعاتی که نام میبرین چی هستن ؟ کارشون چیه ؟
    سوالت خیلی کلی هست دوست عزیز
    باید جزئی تر بپرسی
    مثلا بگی قطعاتی که در فلان بخش اتومبیل به کار میره چیا هستش
    یا اینکه مثلا برای بدست آورد فلان ویژگی باید از چه قطعه ای استفاده کرد

  5. این کاربر از pooria-ir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #5
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    بخش فنی رو بخونید نمیشه یک جا توضیح داد
    شما باید یه موردی رو مشخص بگید ما در موردش چیزی داشتیم بگیم
    الان ما از کجاش بگیم؟
    از تقویت پیشرانه بگیم ؟
    از تقویت شاسی و بدنه و ترمزها بگیم؟
    از مدیفاینگ بدنه و زیباسازیش بگیم ؟
    از دکوراتیو کردن داخل ماشین بگیم؟
    اول از همه باید بگیم تونینگ یا تیون کردن هم در اصطلاح هم در عمل یعنی بهینمه سازی یه خودرو بنا به کاربردی که مد نظر داریم .

  7. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #6
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    54

    1

    بخش فنی رو بخونید نمیشه یک جا توضیح داد
    شما باید یه موردی رو مشخص بگید ما در موردش چیزی داشتیم بگیم
    الان ما از کجاش بگیم؟
    از تقویت پیشرانه بگیم ؟
    از تقویت شاسی و بدنه و ترمزها بگیم؟
    از مدیفاینگ بدنه و زیباسازیش بگیم ؟
    از دکوراتیو کردن داخل ماشین بگیم؟
    اول از همه باید بگیم تونینگ یا تیون کردن هم در اصطلاح هم در عمل یعنی بهینمه سازی یه خودرو بنا به کاربردی که مد نظر داریم .

    خب اگه من اینا رو میدونستم که دیگه پست نمیذاشتم !
    من که نمیدونم چی به چیه !!
    شما استاد هستین، شما بلدین، بی زحمت از یه جا شروع کنید دیگه.
    فکر کنید من یه شاگردم که اومدم کلاس! دیگه ریش و قیچی دست شماست!

    مرسی

  9. #7
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    من استاد نیستم نمیتونم هم باشم هر کی هم تو ایران ادعا کنه استاد تیونینگ و ماشین بازی هستش من با صدای بلند بهش میخندم
    من فقط از کسایی که میدونستن پرسیدم و یه چیزایی میدونم
    ======================================
    خب شما کجاش رو بیشتر دوس داری دوستان هم کمک کنن راهنمایی میکنیم شما خودت کم کم یاد میگیری
    ========
    بیشتر وقتی ملت تو ایران حرف از اسپورت کردن میزنن یا توینینگ که بهشون بگی عبارت میشه از رنگ انداختن خوابوندن ماشین به هر روشی حتی برداشتن کل فنرهای ماشین انواع و اقسام چراغ و لامپ و باند و پخش و اوپس اوپس به ذهنشون میاد
    ولی در واقع اینطوری نیست
    این تنها بخشی از این کار هستش که بیشتر هم غیر اصولی انجامش میدن
    ==================
    تیون کردن رو شنیدین دیگه
    مثلا اگه گیتار یا هر ساز دیگه ای رو کار کرده باشید شنیدید تیون میکنن یا کوک میکنن
    یعنی بهتر میکننش تنظیمش میکنن
    خب روی ماشین هم همین کار رو میکنن شاید یه پیچش رو کنی سفت کنیم ماشین بهتر حرکت میکنه
    اول از تونینگ بدنه شروع میکنم بعد میرم سراغ زیربندی ماشین
    بدنه هر ماشینی کار دست یک یا چند طراح هستش که سالها کار کردن درس خوندن و شدن طراح صنعتی
    ولی خب دارنده یه ماشین هم مجبور نیست که همه نظرات یک طراح و مهندس رو قبول کنه
    واسه همین میشه با یک سری تغییرات
    مثل تغییر و تعویض سپرها و چراغها و یا کاپوت و در خالت کلی با یک بادی کیت چهره دلخواهتر و جذابتر رو به ماشین بدیم
    گاهی هم میشه با اضافه کردن بعضی از این لوازم روی ماشین از نظر آیرو دینامیکی ماشین رو بهبود بخشید
    ================================================== ============
    بخش تیونینگ اینجا رو بخونید
    مقالات قدیمی خوبی داریم که دوستانی الان پیش ما نیستن نوشتن خیلی هم پر بار هستن

  10. 5 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #8
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    54

    پيش فرض

    من استاد نیستم نمیتونم هم باشم هر کی هم تو ایران ادعا کنه استاد تیونینگ و ماشین بازی هستش من با صدای بلند بهش میخندم
    من فقط از کسایی که میدونستن پرسیدم و یه چیزایی میدونم
    ======================================
    خب شما کجاش رو بیشتر دوس داری دوستان هم کمک کنن راهنمایی میکنیم شما خودت کم کم یاد میگیری
    ========
    بیشتر وقتی ملت تو ایران حرف از اسپورت کردن میزنن یا توینینگ که بهشون بگی عبارت میشه از رنگ انداختن خوابوندن ماشین به هر روشی حتی برداشتن کل فنرهای ماشین انواع و اقسام چراغ و لامپ و باند و پخش و اوپس اوپس به ذهنشون میاد
    ولی در واقع اینطوری نیست
    این تنها بخشی از این کار هستش که بیشتر هم غیر اصولی انجامش میدن
    ==================
    تیون کردن رو شنیدین دیگه
    مثلا اگه گیتار یا هر ساز دیگه ای رو کار کرده باشید شنیدید تیون میکنن یا کوک میکنن
    یعنی بهتر میکننش تنظیمش میکنن
    خب روی ماشین هم همین کار رو میکنن شاید یه پیچش رو کنی سفت کنیم ماشین بهتر حرکت میکنه
    اول از تونینگ بدنه شروع میکنم بعد میرم سراغ زیربندی ماشین
    بدنه هر ماشینی کار دست یک یا چند طراح هستش که سالها کار کردن درس خوندن و شدن طراح صنعتی
    ولی خب دارنده یه ماشین هم مجبور نیست که همه نظرات یک طراح و مهندس رو قبول کنه
    واسه همین میشه با یک سری تغییرات
    مثل تغییر و تعویض سپرها و چراغها و یا کاپوت و در خالت کلی با یک بادی کیت چهره دلخواهتر و جذابتر رو به ماشین بدیم
    گاهی هم میشه با اضافه کردن بعضی از این لوازم روی ماشین از نظر آیرو دینامیکی ماشین رو بهبود بخشید
    ================================================== ============
    بخش تیونینگ اینجا رو بخونید
    مقالات قدیمی خوبی داریم که دوستانی الان پیش ما نیستن نوشتن خیلی هم پر بار هستن



    آقا مرسی!
    جالب بود. من دوست دارم بدونم اینایی که میگین چیه و کجا به کار میره و یا حتی چقدر قیمت دارن ؟
    مثلا مثل کوئیک شیفت یا استرس بار و ...
    اینا رو میخوام بدونم.
    اگه میشه اینا رو واسم توضیح بدین. البته بی زحمت!
    از کمکاتون ممنون
    راستی بخش تیونینگ دقیقا کجا رو میگین ؟ منظورتون همین پست هاست ؟!

  12. #9
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    کوئیک شیفتر یه قطعه هستش که بین گیربکس و اهرم تعویض دنده قرار میگیره و مسیر حرکت اهرم تعویض دنده رو کوتاهتر میکنه
    استرس بار یک قطعه هستش که سر کمک فنرها بسته میشه منظورم همون کله فنرها هستش و درواقع جلوبندی ماشین رو مثل یک قاب میکنه این قظه واسه تقویت جلوبندی و افزایش پایداری و هندلینگ ماشین به کار میره
    بخش تیونینگ عنوانش مشخص هستش همین بخشها تیونینگ و فنی

  13. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #10
    داره خودمونی میشه saeed1670's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    51

  15. این کاربر از saeed1670 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •