تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 29

نام تاپيک: درخواست راهنمائی برای رفع مشکل کار نکردن موس

  1. #1
    پروفشنال Dariushtanha's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    929

    9 درخواست راهنمائی برای رفع مشکل کار نکردن موس

    با سلام
    چند وقتیه که موس نو خریدم(از نوع USB) و درایورشم نصب کردم ولی هر از گاهی وقتی کامپیوترم را روشن می‌کنم
    و ویندوز بالا میاد متاسفانه موس کار نمیکنه!
    و وقتی یه بار از درگاه USB پشت کیس درمیارمش و دوباره میزنم جاش درست میشه و کار می‌کنه!
    مشکل از چیه؟

  2. #2
    آخر فروم باز joe_satriani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    مشهــــد
    پست ها
    6,467

    پيش فرض

    با سلام
    مشكل شايد از پورت مادربرد هست
    روي پورت هاي ديگه هم امتحان كنيد

    موفق باشيد.

  3. این کاربر از joe_satriani بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    پروفشنال Dariushtanha's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    929

    پيش فرض

    سلام دوست عزیزم
    من روی سیستمم دو تا ویندوز دارم وقتی با ویندوز دومم بالا میاد هیچ مشکلی نیست
    این نشون میده که مشکل نمیتونه ار پورت باشه

  5. #4
    آخر فروم باز joe_satriani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    مشهــــد
    پست ها
    6,467

    پيش فرض

    سلام دوست عزیزم
    من روی سیستمم دو تا ویندوز دارم وقتی با ویندوز دومم بالا میاد هیچ مشکلی نیست
    این نشون میده که مشکل نمیتونه ار پورت باشه
    با سلام
    پس بايد مشكل از درايور يو اس بي اي كه روي ويندوزهاتون نصب كرديد باشه
    درايور آپديت شده رو ميتونيد پيدا كنيد و مطابق با ويندوزي كه باهاش مشكل رو داريد نصب كنيد

    موفق باشيد.

  6. این کاربر از joe_satriani بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    پروفشنال Dariushtanha's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    929

    پيش فرض

    ولی هردو ویندوزم یک نوع هستن و از روی یک CD هر دو ویندوز را نصب کردم.درایورهاشونم یکیه
    پس فکر نکنم مشکل از درایور USB باشه...

  8. #6
    آخر فروم باز saeed774's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2006
    پست ها
    4,092

    پيش فرض

    از داخل تنظيمات بايوس گزينه مربوط به ساپورت کردن USB رو فعال کنين ، گزينه هايي مانند Usb device support يا Usb Legacy Control يا همچين چيزايي.....

  9. این کاربر از saeed774 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #7
    پروفشنال Dariushtanha's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    929

    پيش فرض

    اگه تنظیمات بایوس مشکل داشت که اصلا موس با USB ساپورت نمیشد و کار نمیکرد!
    ضمنا عرض کردم در ویندوز دومم مشکلی وجود نداره

  11. #8
    حـــــرفـه ای mahdi7610's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    قـــــــم
    پست ها
    6,150

    پيش فرض

    شما یک بار دیگه اون ویندوزی که این مشکل را داره را عوض کن انشاالله که دیگه این مشکل را نداری .

    شاید نشه دلیل قانع کننده ای واسه این نوع مشکلات بیان کرد .

    اما گاهی اختلالات توی ویندوز نصب شده می تونه دلیل این مشکل باشه .

    موفق باشید

  12. این کاربر از mahdi7610 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #9
    پروفشنال Dariushtanha's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    929

    پيش فرض

    آخه کلی برنامه و تنظیمات داره این ویندوزم...نمی تونم به این راحتی ویندوز عوض کنم...
    توروخدا یه راه کار نرم افزاری ارائه بدین...

  14. #10
    آخر فروم باز mehdi_halla's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2005
    محل سكونت
    نيشابور
    پست ها
    1,036

    پيش فرض

    فکر نکنم فایل های ویندوز مشکلی داشته باشن ولی ضررر نداره این دستور رو اجرا کن(در حالی که سی دی ویندوز توی درایوه):
    sfc /scannow

  15. این کاربر از mehdi_halla بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •