تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: مقدمه ای بر مایایا 2011(مبتدی های مایا بیان تو)

  1. #1
    داره خودمونی میشه allah1ast's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    پست ها
    110

    12 مقدمه ای بر مایایا 2011(مبتدی های مایا بیان تو)




    Digital Tutors - Introduction to Maya 2011
    English | VP6F 782x646 | MP3 96 Kbps | 3.40 GB
    Genre: eLearning


    Lesson Outline (86 lessons)

    1. Introduction and Project Overview
    2. Creating Your First Object
    3. Overview of the User Interface
    4. Creating a Project in Maya
    5. Saving Files and File Types
    6. Viewing Geometry
    7. Getting used to QWERTY
    8. Channel Box and Layer Editor
    9. Using the Attribute Editor
    10. Grouping and Parenting
    11. Working with the Hotbox
    12. Selection Masks
    13. Writing Your First MEL Script
    14. Working with Shelves
    15. Modeling Project Overview
    16. Modeling the basic shape of the engine shell
    17. Building the rear of the engine from NURBS
    18. Extracting a rim from the front of the engine
    19. Extruding a vent from the top of the engine
    20. Adding slats to the main vent of the engine
    21. Modeling the rear cone and thrust ring
    22. Adding radial struts around the engine
    23. Building vents on the sides of the engine
    24. Adding a power coupling and side rail
    25. Creating the basic shape of the cab
    26. Modeling the cab interior
    27. Building the windshield and exterior panels
    28. Adding rails over the racer cab
    29. Building the cable connectors and hood ornaments
    30. Modeling cables from NURBS curves
    31. Texturing Project Overview
    32. Hypershade overview
    33. Applying and manipulating materials
    34. Modulating color using ramps
    35. Adding multiple materials to objects
    36. Using transparency with our materials
    37. Using UVs to prepare polygons for texturing
    38. Working with procedural textures
    39. Working with external texture maps
    40. Using bump maps to simulate depth
    41. Combining ramps with other procedural nodes
    42. Adding a car paint material
    43. Using the 3D Paint Tool to paint textures
    44. Introduction to the Rigging & Animation Process
    45. Creating control curves for our objects
    46. Using display layers to organize our rig
    47. Organizing the scene and using selection handles
    48. Creating custom attributes
    49. Using the Connection Editor to drive values
    50. Writing your first expression
    51. Adding a speed setting for the expression
    52. Using Set Driven Key to simplify the rigging process
    53. Drawing your first joint chain
    54. Binding the geometry onto joints
    55. Making the scene animator friendly
    56. Adding random movement through expressions
    57. Removing channels from the Channel Box
    58. Learn to set key frames and use the time slider and Graph Editor
    59. Managing key frames with the Graph Editor
    60. Creating a cycling animation
    61. Animating objects using path animation
    62. Using the Auto Key feature
    63. Modifying key frames using the time slider
    64. Creating Playblasts to preview the animation
    65. Dynamics Project Overview
    66. Using the Fire Effect
    67. Adding Fire to the Engine
    68. Using the Lightning Effect
    69. Creating a Particle Simulation
    70. Getting Smoke Behavior
    71. Modifying the Shape of the Particles
    72. Introduction to the Lighting and Rendering Section
    73. Overview of various light types in Maya
    74. Exploring common attributes of Maya lights
    75. Rendering with depth map shadows
    76. Rendering with raytraced shadows
    77. Using Image Planes to create a renderable environment
    78. Matching Maya light sources to a photographic environment
    79. Using the Attribute Spread Sheet to adjust multiple objects
    80. Isolating shadows with the Use Background shader
    81. Using Light Linking to control an object's illumination
    82. Matching the Maya camera to a photographic environment
    83. Using the 2D Pan/Zoom feature in Maya
    84. Adjusting the rendered smoothness of NURBS objects
    85. Adding displacement maps to Maya geometry
    86. Batch Rendering your animated sequence from Maya

    450MB/1part
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    or
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    200MB
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    نظر یادتون نره!

  2. 2 کاربر از allah1ast بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه IMAP's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    تو دنیای خودم
    پست ها
    299

    پيش فرض

    دستت درد نکنه

  4. #3
    داره خودمونی میشه allah1ast's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    پست ها
    110

    پيش فرض

    خواهش دارم!

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •