تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 30

نام تاپيک: مشکل با بخاری پراید

  1. #1
    آخر فروم باز بهنازی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    2,006

    پيش فرض مشکل با بخاری پراید

    با سلام
    یه سوال داشتم چجوری میشه بخاری رو کاریش کرد وقتی مثلا به زیر شیشه تنظیم میکنیم با قدرت به زیر شیشه بزنه نه اینکه از همه دریچه هوا بزنه ؟
    در ضمن بخاری من طرف راننده زیر شیشه خیلی ضعیفه اینو چجوری میتونم درستش کنم ممنون میشم جواب بدین


    با تشکر

  2. #2
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    اگه مجموعه کنترل بخاری پراید شما اهرمیه تمام اهرمها رو به منتهی علیه سمت راست ببرید و درجه فن رو رو 3 بذارید. اینطوری بیشترین قدرت رو زیر شیشه ها خواهید داشت. اگه دیدید که برای رفع بخار جواب نمیده دکمه کولر رو برای 2 دقیقه در همین حالت روشن کنید.
    پخش نشدن مساوی جریان هوا از دو خروجی شیشه جلو تا حدودی عادیه (راست بیشتر از چپه) اما تا یه حد خاص. اگه احساس می کنی زیادی گرفتس ببر به یه باتری ساز نشون بده.

  3. این کاربر از heinrich_himmler بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    حـــــرفـه ای Ship Storm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2005
    محل سكونت
    IRAN - ALBORZ وضعیت فعلی: Intelligent Processing
    پست ها
    15,454

    پيش فرض

    اهرم های پراید رو تا انتها هم بکشی چون چفت و بست درست و حسابی دریچه ها نداره باز هوای گرم بخاری از سایر خروجی ها خارج میشه مگه اینکه سیستم دریچه ها رو زکل عوض کنن
    تو بازار نمیدونم دریچه های برقی موجود باشه یا نه ولی اگه گیر بیاد عملکردش عالیه

  5. این کاربر از Ship Storm بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    آخر فروم باز بهنازی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    2,006

    پيش فرض

    ممنونم از شما ولی
    دکمه کولر رو برای 2 دقیقه در همین حالت روشن کنید.
    منظورتون کدوم دکمه هستش ؟

  7. #5
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    منظور دوستمون دکمه AC هستش

  8. 2 کاربر از MCI بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    آخر فروم باز yashgin128's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,369

    پيش فرض

    ممنونم از شما ولی منظورتون کدوم دکمه هستش ؟
    با اجازه از اساتید این انجمن
    کلا پراید خیلی رو امکانات جانبی(؟!) حساب نکن اگه به حرف من گوش می کنید کلا رو خودش هم حساب نکن
    شما اگه مدل ماشینتو می نوشتی راحت تر به جواب میرسیدی
    فک کنم منظور همان دکمه ای است که کنار اون درجه های کم و زیاد (بین خاموش تا 3)سمت چپ هست.
    روی تصاور را حت تر متوجه میشید.ببین تقریبا کنار OFF هست اون دکمه


  10. این کاربر از yashgin128 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #7
    آخر فروم باز بهنازی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    2,006

    پيش فرض

    در صورتی که این دکمه زده بشه در حالت کولر و بخاری چه اتفاقی میوفته؟
    آیا مصرف بنزین در دو حالت بالا میره ؟

  12. #8
    آخر فروم باز yashgin128's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,369

    پيش فرض

    در صورتی که این دکمه زده بشه در حالت کولر و بخاری چه اتفاقی میوفته؟
    آیا مصرف بنزین در دو حالت بالا میره ؟
    ببینید دوست عزیز

    اولا اینکه شما برای اینکه بخواهید کولر را روشن کنید حتما باید کلاچ را بگیرید و سپس دکمه را بزنید بعد پایتان را از روی کلاچ بردارید.برای خاموش کردن هم همین روال را ادامه دهید .همیشه سعی کنید این روال را در حالی انجام دهید که ماشین سرعت انچنانی ندارد وهمچنین پر گاز نباشد.
    مصرف بنزین یه کم زیاد میشه ولی نکته اینجاست توان ماشین پایین میاد.یادمه چند سال پیش تو جاده اومدم با دنده 3 از یه FH 12 (حداقل 15 20 متر طول داشت)سبقت بگیرم یه 3 یا 4 متری که رفتم کولر رو روشن کردم در همین حال از روبرو ماشین اومد یه لحظه دیدم اونقدر توان ماشین کم شد که مطمئن شدم نمیتونم سبقت بگیرم هر چه سرعت کم کردم ماشین روبرو با سرعت بیشتر نزدیک میشد تا اخرین لحظه برگشتم به پشت ماشین و سمت خودم.تا رسیدم سمت خودم با اختلاف چند دهم ثانیه ماشین روبرو رد شد.

    ببین شما وقتی که دکمه کولر تو خونتون رو میزنید چه اتفاقی میافته .اینجا هم همونه دیگه اگه دکمه رو بزنید و درجه رو بین یک تا سه (از روی شکل اعداد مشخصه) به تناسب باد (سرد البته قرار هست که سرد باشه)میزنه.البته قبلش اون کلید یا ماشه ای هست که یه نوار رنگی از ابی تا نارنجی کشیده شده رو رو ابتدای ابی قرار دهید.

    یه نکته هم اینکه (البته مطمئن نیستم) شما برای بخاری باید اون اهرم بالایی رو که 5 حالت داره رو یکی از دو حالت های اخر قرار دهید(با توجه به شکل میشه بالا ی تصویر)

    توصیه من به شما اینه که یه بار دفترچه راهنمایی پراید رو مطالعه فرمایید.
    موفق باشید
    از بس تایپ کردم انگشتام خسته شدن

  13. 2 کاربر از yashgin128 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #9
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    در صورتی که این دکمه زده بشه در حالت کولر و بخاری چه اتفاقی میوفته؟
    آیا مصرف بنزین در دو حالت بالا میره ؟
    اگه تمام اهرمها سمت راست باشه در حقیقت یعنی شما هوای خروجی رو به وسیله اهرم بالایی به زیر شیشه هدایت کردید و سپس به وسیله اهرم وسطی اجازه دادید هوای بیرون به داخل گردش داشته باشه و در مرحله آخر با به سمت راست بردن اهرم پایینی اجازه دادید که آب گرم وارد مدار رادیاتور بخاری بشه و این آخری همون عامل گرما دهیه. بعضی اوقات بخاری به تنهایی برای از بین بردن بخار شیشه جلو کافی نیست پس با فشردن دکمه AC شما کولر رو وارد مدار می کنید، با این تفاوت که کولر در این وضعیت عمل درایر (خشک کنندگی، رطوبت گیری) رو انجام میده و چندان سرما ساز نیست.
    اما اگه تمام اهرمها به سمت چپ باشن یعنی خروجی به دریچه های روبروی شما هدایت شده، اجازه ورود هوای بیرون به داخل داده نشده (اهرم وسطی تا انتها به سمت چپ) و دریچه ورودی آب گرم بسته شده (اهرم پایینی تا انتها به سمت چپ) حالا با فشردن کلید AC شما باد خنک رو از دریچه های روبروتون دریافت خواهید کرد.
    سعی کنید هنگام روشن کردن کولر دور موتور پایین باشه)
    بزودی در این رابطه یه منبع معرفی می کنم.

  15. 2 کاربر از heinrich_himmler بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #10
    آخر فروم باز بهنازی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    2,006

    پيش فرض

    اگه تمام اهرمها سمت راست باشه در حقیقت یعنی شما هوای خروجی رو به وسیله اهرم بالایی به زیر شیشه هدایت کردید و سپس به وسیله اهرم وسطی اجازه دادید هوای بیرون به داخل گردش داشته باشه و در مرحله آخر با به سمت راست بردن اهرم پایینی اجازه دادید که آب گرم وارد مدار رادیاتور بخاری بشه و این آخری همون عامل گرما دهیه. بعضی اوقات بخاری به تنهایی برای از بین بردن بخار شیشه جلو کافی نیست پس با فشردن دکمه AC شما کولر رو وارد مدار می کنید، با این تفاوت که کولر در این وضعیت عمل درایر (خشک کنندگی، رطوبت گیری) رو انجام میده و چندان سرما ساز نیست.
    اما اگه تمام اهرمها به سمت چپ باشن یعنی خروجی به دریچه های روبروی شما هدایت شده، اجازه ورود هوای بیرون به داخل داده نشده (اهرم وسطی تا انتها به سمت چپ) و دریچه ورودی آب گرم بسته شده (اهرم پایینی تا انتها به سمت چپ) حالا با فشردن کلید AC شما باد خنک رو از دریچه های روبروتون دریافت خواهید کرد.
    سعی کنید هنگام روشن کردن کولر دور موتور پایین باشه)
    بزودی در این رابطه یه منبع معرفی می کنم.
    ممنونم از شما پس میفرمایید در حالتی که بخار کم نمیشه دکمه AC رو هم بزنم در این حالت زیر شیشه هوای گرم میده و از روبرو هوای سرد این چجوری باعث کاهش بخار روی شیشه میشه؟

صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •