اگه تمام اهرمها سمت راست باشه در حقیقت یعنی شما هوای خروجی رو به وسیله اهرم بالایی به زیر شیشه هدایت کردید و سپس به وسیله اهرم وسطی اجازه دادید هوای بیرون به داخل گردش داشته باشه و در مرحله آخر با به سمت راست بردن اهرم پایینی اجازه دادید که آب گرم وارد مدار رادیاتور بخاری بشه و این آخری همون عامل گرما دهیه. بعضی اوقات بخاری به تنهایی برای از بین بردن بخار شیشه جلو کافی نیست پس با فشردن دکمه AC شما کولر رو وارد مدار می کنید، با این تفاوت که کولر در این وضعیت عمل درایر (خشک کنندگی، رطوبت گیری) رو انجام میده و چندان سرما ساز نیست.
اما اگه تمام اهرمها به سمت چپ باشن یعنی خروجی به دریچه های روبروی شما هدایت شده، اجازه ورود هوای بیرون به داخل داده نشده (اهرم وسطی تا انتها به سمت چپ) و دریچه ورودی آب گرم بسته شده (اهرم پایینی تا انتها به سمت چپ) حالا با فشردن کلید AC شما باد خنک رو از دریچه های روبروتون دریافت خواهید کرد.
سعی کنید هنگام روشن کردن کولر دور موتور پایین باشه)
بزودی در این رابطه یه منبع معرفی می کنم.
.gif)