سلام
امیدوارم خوب باشی
یه عکسی تو نت دیدم خیلی ازش خوشم اومد سه بعدی اش کردم گفتم بزارم اگر قابل دونستید نظرتونو بگید /
3dsmax/brazil/ps
thanks
wire
thx
سلام
امیدوارم خوب باشی
یه عکسی تو نت دیدم خیلی ازش خوشم اومد سه بعدی اش کردم گفتم بزارم اگر قابل دونستید نظرتونو بگید /
3dsmax/brazil/ps
thanks
wire
thx
Last edited by hosienmax100; 01-01-2011 at 10:08.
خیلی قشنگ مدلسازیش کردی، اما اگه جای تو بودم محیط رندر رو یه محیط تیره و غمیگین میساختم![]()
موفق باشی![]()
نوری که تو تصویر دوم که از ویوپورت گرفتی جالبتره به نظرم
بهتربود کنتراست بین سایه و نور رو بیشتر میکردی تا کار قشنگ تر بشه
در کل خوب شده
تکسچر کف یکم اذیت میکنه
خيلی خوب كار كردی ولی اگه نور پردازيش بهتر بود، كار خيلی خيلی بهتری از آب در ميومد
خوب كار كردي دوست عزيز ولي نور پردازيش زياد جالب نيست و يه جور حالت غلظت ذرات موجود در هوا رو داره كه بهتره واضح ترش كني!!!
در ضمن يه جورايي مثل محيطهاي گيم شده كه از اين ديد خيلي جالبتر به نظر ميرسه!!!
تكسچرها رو هم سطحي و بي حال كار كردي،انگار تو وجود صحنه نيستند!!!
در كل خوبه ولي هنوز جاي كار كردن رو داره،از نظرات،انتقادات و پيشنهادات دوستان بزرگوار استفاده كن خيلي ميتونه تو كارت مؤثر باشه!!!
موفق باشي و سر بلند%100%![]()
آقا خیلی خوب شده .یاد این بازیهای قدیمی سبک assassian creed افتادم .
جالبه
بیشتر نکته ها رو دوستان گفتم منم به یک نکته ریز بپردازم :
همیشه توی اینجور صحنه ها میشه روی زمین و خیابون اشغال رو دید
چطور بگم :-؟
یعنی یه خورده خیلی الان تمیزه : ))
سعی کن کاغذ و ... بزاری روی کف خیابون
سلام
میشه یه کم توضیح در مورد کار با تکسچر بدید؟؟ خیلی قشنگ کار کردید
تکسچر باید جزو متریال باشه ؟؟
اگه بخوایم یه مارک روی بدنه ماشین بندازیم چیکار باید بکنیم؟؟
از UVW مپ باید استفاده کنیم ؟
کار خوبی شده
ولی اگر کمی سنگ ریزه گوشه های دیوار ها میگذاشتی عالی می شد
یک مقدار Glow هم کمتر بود بهتر بود
موفق باشی![]()
حرف نداره..
فقط میشه بگی کدومش سه بعدیه!
آخه هرچی گشتم بعد سومشو پیدا نکردم![]()
Last edited by Soap MacTavish; 30-12-2010 at 11:52.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)