تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: الگوریتم پریم با ساختار هیپ چطوریه؟

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MIG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    تو چي فكر مي كني؟
    پست ها
    444

    14 الگوریتم پریم با ساختار هیپ چطوریه؟

    با سلام من دوتا سوال از خدمت دوستان دارم ممنون میشم کمک کنن.
    1. چطوری با ساختار هیپ برنامه پریم رو بنویسم. قبلا با ماتریس می نوشتیم.
    2. یه برنامه توزیع شده برای اتصال و ایجاد درخت باید بنویسم طبق یه الگوریتم خاص. البته نویسنده گفته که توزیع شده است .حالا من نمی دونم چطوری توزیع شده بنویسم؟

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MIG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    تو چي فكر مي كني؟
    پست ها
    444

    پيش فرض

    چطور با هیپ الگوریتم پریم رو اجرا کنم؟؟؟

  3. #3
    در آغاز فعالیت fatiiiiii's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2011
    محل سكونت
    خوزستان_شوش دانیال(ع)
    پست ها
    17

    پيش فرض

    فقط میدونم مربوط به درس ساختمان داده هاست!

  4. #4
    آخر فروم باز Mehran NZ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    پست ها
    2,208

    پيش فرض

    ببین اگه می گفت کروسکال کار تا حد خیلی زیادی راحت تر بود چون جنگل تشکیل میده و حتما نباید پیوسته باشه کل یالها رو می گرفتی و یه درخت min heap درست می کردی و باقی ماجرا که می شه آب خوردن ولی در پریم باید حالت پیوسته بودن همیشه و در هر مرحله ای حفظ بشه احتمالا راه حل باید به این صورت باشه که به هر نودی از گرافت که رسیدی باید یه min heap برای تمام یالهای همسایش درست کنی و عنصر بالای مین هیپت رو پاپ کنی برای اینکه سایکل تولید نشه هم که برای هر نودت باید فلگ بذاری از یه طرف دیگه فکر کنم باید برنامه با دید بازگشتی نوشته بشه چون ممکنه در یه مرحله به سایکل بخوری و هیچ راهی نداشته باشی و بخوای بری مرحله قبلی شما ببین تو نت یه پیاده سازی درست و حسابی از پریم می تونی پیدا کنی که کمکت کنه چون ساخت هیپ که اصلا کاری نداره با یه ارایه معمولی هم می شه درستش کرد مشکل بیشتر همون پیاده سازی پریم هست در کل مساله جالبی هست اگه وقت و حوصله داشتم انجامش می دادم ولی حیف که ندارم !
    در مورد دومی هم تا جایی که می دونم مربوط هست به ساختمان گسسته متاسفانه الان در موردش حضور ذهن ندارم بعدا اگه وقت شد یه نگاه می ندازم و همین پست و ویرایش می کنم خدا رو چه دیدی شاید برنامه اولی رو هم بعدها نوشتم گذاشتم
    موفق باشی
    Last edited by Mehran NZ; 31-01-2011 at 21:44.

  5. 2 کاربر از Mehran NZ بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MIG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    تو چي فكر مي كني؟
    پست ها
    444

    پيش فرض

    ممنون، برنامه رو نوشتم البته با priority queue که در واقع نوعی هیپ به حساب میاد.

  7. #6
    آخر فروم باز Mehran NZ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    پست ها
    2,208

    پيش فرض

    ممنون، برنامه رو نوشتم البته با priority queue که در واقع نوعی هیپ به حساب میاد.
    خوب خیلی خوبه ولی چطور می گید که priority queue یک نوع هیپ هست؟!
    بله یکی از کاربردهای هیپ ساخت priority queue هست ولی مثلا شما نمی تونی بیای با صف یا پشته درستش کنی و بعد بگی این هیپه !شما 90 درصد کار و انجام دادی بخاطر 10 درصدش کار و خراب نکن(اصولا هدف این سوال این هستش که زمان اجرایی الگوریتم بخاطر استفاده از هیپ پایین بیاد اگه اشتباه نکنم تبدیل می شه به nlogn )
    وقت کردی برنامه رو بزار ما هم ببینیم
    موفق باشی
    Last edited by Mehran NZ; 06-03-2011 at 15:43.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •