تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: دومین رندر داخلی من! :-)

  1. #1
    آخر فروم باز night lord's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    1,994

    پيش فرض دومین رندر داخلی من! :-)

    سلام من بعد از 2 ماه دوباره یه رندر داخلی گرفتم . البته اینبار سعی کردم طبیعی تر در بیاد
    تمام راهنمایی هایی که دوستامون کرده بودنو سعی کردم تو کار بیارم تا واقعی تر بشه .
    تمام مدلینگ آبجکتا کار خودمه .

    نظرتونو و نقاط قوت و ضعفش رو بگید! ممنون از اساتید





    اینم از یه شب مهتابی
    Last edited by night lord; 01-12-2010 at 14:59.

  2. 12 کاربر از night lord بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض

    سلام دوست عزیز چطوری.

    کارت خوبه فک کنم با مکس کار میکنی منم یه وقتی اتاقمو با تمام جزییات با مایا ساخته بودم بعد با رندر منتال ری و یه نور پردازی خوب یه خروجی ازش تو رزولیشن HDگرفتم گذاشتمش رو دکس تاب هر کی میومد میگفت عکس گرفتی؟
    وقتی میگفتم نه باور نمی کردن 3d هست فک کنم آخرین زورم توی زمینه طراحی معماری بود چون دو سه ماه طول کشید مثلا tv اتاقمو سه روز تمام داشتم روش کار میکردم جزئیات در حد اتم دقیق بود لامصب!!!

    البته بگم من از سال84 دارم مایا کار میکنم اونم تو زمینه مدلینگ و رندرینگ


    در مورد کارت هم بگم که:

    1-مدلینگ ها خوبند اما جزئیات ندارن مثلا پنکه خیلی ساده هست باید روی جزئیات کار کنی اینقده طبیعی باشه که نشه تشخیص داد
    همینطور تعداد اشیا کم هستش و این یکی از نقاط ضعف در این کار هست چون یکی از موارد تحسین کار ابجکتهای کافی با زحمت کار بالا هست
    مثلا من برای نمونه کارم مانیتور_ کیس _ موس _ میز کارم _ اسپیکر_ تلویزیون _کیبورد پرده های توری زیبا_ پنجره_ لیوان_ قوری_ استکان _ گلدون شیشه ای گل_ لوستر_ کمد_ میوه خوری با میوه های سیب انگور خیار موز انار گلابی گیلاس _ فرش _ مبل ها_ کتابخانه با کتابها_ آکواریوم و خیلی چیز های دیگه که یادم نیست باجزئیات بالا و رزولیشن بالا رندر گرفتم. در کل 12 از 20 نمره مدلت.

    2- درباره شیدر مشکل زیاد است طوری که عکس همه چی توی هم دیده میشه که نباید این طوری باشه باید بدونی مواد مختلف چه ضریب بازتابی دارن مثلا آلمینیوم هست 0.3 یا آینه هست 1 و غیره در کل نمرت 10 از 20 . ناراحت نشی یه وقت باید ببینی 20 به چه کاری میگن!

    در ضمن بهترین ماده mia-material X از منتال ری هست مثلا یه بازتاب معمولی داره+ یه بازتاب زاویه ای + بازتاب مسافتی یعنی اگه مثلا انگشتتو ببری نزدیک آلومینیوم تازه بازتابو میبینی اما اگه از اون دور کنی ناپدید میشه به این میگن مواد واقع گرا که درک کار کردن با اونها زمانبره.

    3- بافتها هم خوب نیست مثلا کاغد دیواری ها خوب نیستد باید از بافتهای full HD استفاده کنی مثلا 60 مگابایتی و همینطور از پلاگینهایی که برای شبیه سازی فیزیک و تائیر نور بر رنگ و جنس ماده ساخته شدند استفاده کنی.

    مثلا اگه از رندر های معمولی استفاده کنی نسبت خروجی رنگها مساوی است یعنی همه 33%.

    اما در عمل چشم ما
    56% به قرمز
    27% به سبز
    17% به آبی حساس است برای همین اکثر خروجی ها خوب در نمیاد باید از مواد مهندسی شده و نورهای که اساسا در ساخت برنامه اونها تحقیق شده استفاده کرد.

    4- برای رندر سعی کن از Mental Ray که برای مکس هم هست استفاده کنی بسیار پیچیده اما خروجی اون وحشتناک طبیعی هست

    5-نور پردازیت هم خوبه اما فک کنم با تک نور رندر کردی با این سیستمی که تو داری باید از FG-AO-GI همزمان بهره ببری بحثش مفصله میدونی که. 14 از 20 خوبه.

    در کل خوبه ادامه بده بهترین معلم طبیعت هست داشتن یه دوربین خیلی بهت کمک میکنه گرفتن یک خروجی photo-realistic چند سال طول میکشه
    تو سایت autodesk گفته شده که یادگیری کامل ممکن نیست اما برای Master شدن در زمینه 3d سالها طول میکشه

    برای مثال مکس 4 سال و مایا 12 سال!


    باز اگه کمکی خواستی در خدمتیم.

    موفق باشی.
    Last edited by hes25; 08-05-2011 at 12:41.

  4. 5 کاربر از hes25 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    داره خودمونی میشه Knight.comix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    Rasht
    پست ها
    32

    پيش فرض

    کارت خوبه ها ولی انتخاب متریال کف و دیوارت خوب نیست

  6. #4
    کاربر فعال کلوپ گوشی ها .:PAR3A:.'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    4,625

    پيش فرض

    بسیار کارت عالی شده... تنها ایرادی که می تونم بگیرم بک گراند پنجرس...
    اصولا مشکل ساز ترین قسمت رندرایی که بر و بکس می گیرن ، همینه

  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه famile dur !'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    محل سكونت
    دور !!!
    پست ها
    282

    پيش فرض

    سلام. خیلی زیبا شده. فقط یه اشکال فیزیکی!!!

    اگه به پنکه های واقعی دقّت کرده باشی ، لبه های پرّه ها به سمت بالا سئق داده شدن تا بتونن جریان هوا رو به سمت پایین حرکت بدن.

  8. #6
    داره خودمونی میشه MrJey's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    زیر ابرها
    پست ها
    88

    پيش فرض

    سلام!

    نسبت زمان رندرت به جزئیات و کیفیت صحنه خیلی خوبه!

    از نظر من اشکال سه بعدی زیادی دیده نمیشه که بگیم چرا اینکارو کردی واقعی نیست!

    بلکه باید یکم روی تنوع رنگها و تاریکی و روشنی ها تمرکز کنی! همینطور تنوع اجسام از نظر بازتاب (highlight نور نه!!!! خود بازتاب نمایش اجسام) کمه...
    به نظر میاد همه ی صحنه یک رنگه... خیلی روحیه نمیده. مثلا برای کاغذ دیواری از الگوهای جالب و پر نقش استفاده کن.

    موفق باشی.

  9. #7
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض

    اون که پنکه نیست که پره هلیکوپتره !


    هلیکوپترا رو ندیدی وقتی خاموشن پرشون رو به پایین آویزونه

    این روشن بشه به سمت بالا سوق پیدا می کنه ناراحت نباش!!

    این از نکات ریز طراحش بود که من کشف کردم

    Bye

  10. این کاربر از hes25 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #8
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    پست ها
    1,235

    پيش فرض

    خیلی خیلی عالــــــــــــــــــیه ولی متریال زمین و دیوار موافق هستم کف زمین مثل حمامه اگر فرش بود بهتر نبود؟ ولی واقعا زحمت کشیدی با مکس design هستش؟

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •