تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: يك سوال در مورد مايا

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2010
    پست ها
    23

    پيش فرض يك سوال در مورد مايا

    سلام
    من با مايا يك كاركتر انسان ساختم مي خوام اين كاركتر را به اسكلتش bind كنم ولي رنگ لباس و كفش و موي كاركتر به هم ريخت (مثلا رنگ مو ولباسش جابجا ميشه)و كنترل هايي كه براش ساختم ديگه كار نميكنه چكار كنم اين مشكل پيش نياد. با تشكر

  2. #2
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    سلام
    این چیزی که میگید تا حالا برام پیش نیومده...
    من یه کاراکتر انسانو که چن تیکه هم بود , اسکلت ساختم و با بدن skin کردم و مشکلی از نظر تکسچر ها بوجود نیومده...
    بهتره که مشکلتونو با عکس بگذارید تا بهتر بشه به سوال جواب داد...

  3. #3
    پروفشنال Wolf of aria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    در دنیای سه بعدی
    پست ها
    537

    پيش فرض

    برای من هم این مشکل پیش نیومده

  4. #4
    پروفشنال Wolf of aria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    در دنیای سه بعدی
    پست ها
    537

    پيش فرض

    میشه واضیح تر بگین که بتونیم کمکت کنیم

  5. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Nov 2010
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    6

    پيش فرض

    یک سری به این قسمت بزن window / uv textur editor

  6. #6
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2010
    پست ها
    23

    پيش فرض

    سلام
    بعد از ساختن مدل اول بايد اسكلت را ساخت و با بدن skin كرد يا اينكه اول تكسچر ها را به مدل بدهيم و بعد اسكلت را بسازيم ؟ ترتيبي وجود داره كه من رعايت نكردم و اين مشكل به وجود اومده؟
    من دارم دنبال عكسهاي مناسبي مي گردم تا بيشتر تمرين كنم جايي هست كه من چند تا عكس مناسب براي مدلسازي پيدا كنم؟
    ممنون از راهنماييتون.

  7. #7
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    بهتره که شما بعد از ساخت مدل اونو UV کنید و براش Texture بسازید و بعد ریگش کنید..
    ولی این 2 تا معقوله ربطی به هم پیدا نمیکنند ..
    چون بعضی ها مدلیو میارن و بعد اونو ریگش میکنن و به حالت استاندارد در میارن و بعد UV میکنن..
    یه چیزه دیگه هم بگم که حتما بعد از هر کاری که کردی و مطمئن شدی که درسته History پاک کن...

  8. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #8
    آخر فروم باز SevenART's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    Spadanaa_Club
    پست ها
    1,157

    پيش فرض

    سلام
    من با مايا يك كاركتر انسان ساختم مي خوام اين كاركتر را به اسكلتش bind كنم ولي رنگ لباس و كفش و موي كاركتر به هم ريخت (مثلا رنگ مو ولباسش جابجا ميشه)و كنترل هايي كه براش ساختم ديگه كار نميكنه چكار كنم اين مشكل پيش نياد. با تشكر
    این فکر کنم مشکل از گرافیکت باشه /// گرافیکت پایینه به گمانم .... رندر بگیر ببین همونطریه؟

  10. #9
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2010
    پست ها
    23

    پيش فرض

    سلام .
    ممنون از راهنمايي همه ي اساتيد.
    سرعت رندر پايينه . حالا از كجا ميتونم چند تا عكس بدرد بخور پيدا كنم تا باهاش بيشتر تمرين كنم ميخوام مدلسازيم بهتر بشه ؟
    كسي چند تا تصوير داره به ايميل من بفرسته؟

  11. #10
    در آغاز فعالیت wolf of area's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    دونیای مجازی
    پست ها
    11

    پيش فرض

    منظورت از تصویر بلوبرت هستش دیگه نه ؟
    خوب اگه این باشه توی گوگل هر بلوپرنتی خواستی نام وبعدش بلوپرنت بنویس پیداش میشه.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •