تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: مشکل vitance در ادیوس

  1. #1
    ناظر انجمن عکاسی masoudtr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    نقطه مرزی
    پست ها
    4,562

    پيش فرض مشکل vitance در ادیوس

    من با vitance که میخوام تو ادیوس کار کنم یک ارور میده که سیستم شما مشکل محدودیت gpu داره و بعدش هم که بازش اش میکنم تصویر تو بخش پریو اش همش میپره و اصلا نمیشه افکت هاش را تو تصویر گذاشت
    عجیب ایش اینه که با سیستم های فوق العاده ضعیف تر از این این مشکل را نداشتم
    گرافیکم 4670 و سی پی یو 955 فنوم است
    چکار کنم راهنمایی کنید لطفا

  2. #2
    ناظر انجمن عکاسی masoudtr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    نقطه مرزی
    پست ها
    4,562

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    2

    پيش فرض

    مشکل از کارت گرفیک می باشد که Memory Bus128-Memory Bus128- مموری باس آن 128 بایت می باشد که باید از کارت گرافیک با باس بالاتری استفاده کنید
    Memory Bus128-

  4. #4
    داره خودمونی میشه canopus252's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    117

    پيش فرض

    واحد پردازش گرافیکی (به انگلیسی: Graphics processing unit) یا به اختصار GPU ابزاری اختصاصی برای رندر کردن گرافیکی (به طور طبیعی به نظر رسیدن تصویر) در کامپیوترهای شخصی، ایستگاه‌های کاری، و یا در کنسولهای بازی است. این واحد گاهی اوقات واحد پردازندهٔ بصری یا VPU نیز نامیده می‌شود. ویژگی‌های واحدهای پردازش مرکزی جدید برای پردازش و ارائه دادن کارهای دیداری (گرافیکی)، آن‌ها را بسیار کارآمدتر از واحد‌های پردازندهٔ مرکزی یا CPU در پردازش الگوریتم‌های پیجید کرده است.

    یک GPU معمولاً بر روی کارتهای گرافیکی قرارمی گیرد، اگرچه کارتهای گرافیکی غیر حرفه‌ای مستقیما بر روی بُرد مادر (OnBorad) قرار می‌گیرند.

    GPU ابزاری است شامل تعدادی عملگر‌ ابتدایی گرافیکی، که باعث می‌شود نسبت به CPU در خلق تصاویر بر صفحه نمایشگر بسیار سریعتر عمل کنند.

    رایج ترین عملگر‌ها برای گرافیک دو بعدی کامپیوترها شامل عملگر BitBLT است که معمولاً در سخت افزار‌های مخصوص یک "Biltter" نامیده می‌شود. این عملگر‌ها برای کشیدن مستطیل، مثلث، دایره و قوس بکار می‌روند. پردازنده‌های گرافیکی جدید، پردازش گرافیک سه بعدی را نیز در رایانه‌ها انجام می‌دهند

    پیشنهاد میکنم direct X 11 را نصب کنی باید جواب بده

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •