با سلام وخسته نباشید خدمت همه استاید مکس
یه سوال داشتم این کنترلها رو چطور میسازند منظور مربعش و خصوط داخلش چون از داخل خود مربع بیرون نمیرن اگه کسی کمک کنه ممنون میشم چطوری ساخته شده
با تشکر
![]()
با سلام وخسته نباشید خدمت همه استاید مکس
یه سوال داشتم این کنترلها رو چطور میسازند منظور مربعش و خصوط داخلش چون از داخل خود مربع بیرون نمیرن اگه کسی کمک کنه ممنون میشم چطوری ساخته شده
با تشکر
![]()
همه اونها با شیپ های خود تری دی مکس ساخته میشه و برای اینکه حرکت نکنه ترنسفورم هاشونو قفل میکنن
روی شی مورد نظر راست کلیک کن و Curve Editor رو انتخاب کن. از منوی سمت چپ اسم شی ات رو پیدا کن. از زیر مجموعش روی Property که میخوای محدود کنی راست کلیک کن و گزینه Float Limit رو انتخاب کن. از پنجره بازشده حداقل و حداکثر مجاز رو تعیین کن.
یه آموزش هم هست به نام Rigging a Cartoon Car که میتونی ببینی از اینجا ببینی:
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
میشه بیشتر توضیح بدین ممنون میشم
---------- Post added at 07:49 PM ---------- Previous post was at 07:44 PM ----------
ممنون و متشکر
سرعت من خیلی پایین نمیتونم ببینمش
چطوری اینارو لینک میدن به جسم Morpher شده اگه بگید ممنون میشم
خیر از جوانیت ببینی [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] جان عجب لبنک توپی بود.
دوست من برا لینک کردن به جسم Morpherشده باید از wire parameters استفاده کنی . رو آبجکت مورف شده راست کلیک کن بعد برو وایر پارامترز بعد از زیر منویی که میاد روی مادیفایر بعد مورفر و بعد اون کانالی رو که میخوای وصل کنی کلیک کن .خوب حالا یه خطچین ظاهر میشه که باید بلافاصلهروی اون اسپلاینی که میخوای به عنوان دستکیره ی ریگ استفاده کنی کلیک کنی و بعد مصلا پارامتر x position رو بزن . خالا یه پجره میاد یه فلش دو طرفه ( <=>)وسطشه اونو بزن تا زرد بشه بعد روی دکمه connect کلیک کن .تمومه حالا وقتی اسپلاین رو در راستای محور x حرکت بدی اون کانال مربوط به مورفر عددش تغییر میکنه
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)