تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




مشاهده نتيجه نظر خواهي: کدام یک پتانسیل بالاتری برای تیون کردن و اسپرت کردن دار

راي دهنده
17. شما نمي توانيد در اين راي گيري راي بدهيد
  • رنو مگان 2000 سی سی

    7 41.18%
  • رنو لوگان (فول)

    5 29.41%
  • نیسان ماکسیما

    5 29.41%
صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: یک ماشین با پتانسیل بالا برای تیون کردن و اسپرت کردن؟

  1. #1
    Banned
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    625

    پيش فرض یک ماشین با پتانسیل بالا برای تیون کردن و اسپرت کردن؟

    سلام.
    دوستان دنبال یه ماشین خوب برای خودمم که برای کارای روزانه خوب باشه.
    هدفم از خرید ماشین رانندگی تو شهر و همچنین مسافرت میباشد.
    از طرفیم میخوام به مرور زمان اگه در توانم بود به ماشین برسم و اسپرت کنم و تیون کنم.....یعنی میخوام ماشین مورد نظر از نظر تیون کردن پتانسیل بالایی داشته باشه و دستم باز باشه.

    من 17 میلیون پول دارم و نهایتن میتونم برسونمش به 20 میلیون تومان
    اگه خواستم مگان بخرم از نمایشگاه ها به صورت شرایطی میگیریم که یه مقدار از پول ماشینو میدی باقی را هر دو ماه یک بار.....
    برای خرید لوگان یا نقد میگیرم یا ثبت نامی.....
    برای ماکسیما هم که بابام یه ماکسیما داره و گذاشتش تو شرکت یکی از اشنا ها.جای مطمعنیه و بار ها خودم رفتم و دیدم که ماشین فقط صبح ها یکی رو میبره و ظهر ها بر میگردونه.....پس ماشین خوبیه و مشکلی نداره

    و در نهایت خواستم بگم که پول را در نظر نگیرین و فقط با توجه به نیازها نظر بدین.
    ممنون

  2. #2
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    منظور از تیونینگ تا چه حدی
    ماشین روزمره با این توصیفات فقط لوگان که میتونه تا حد زیادی هم تیون بشه لوازم افتر مارکتش هم تازگیها زیاد شده
    ولی اگه واقعا دنبال ساختن ماشینی با تواناییهای بالا هستی مگان 2000 میتونه گزینه بهتری باشه
    البته هزینه تیون همچین ماشینی اون هم تیون از نوع کاملا حرفه ای میتونه بالا باشه
    ولی ماکسیما موتوری ذاتا توامندتر که دستت رو توی تقویتش باز گذاشته ولی خب به خاطر اندازه های برگش توی سرعتهای بلا دینامیکش میتونه مشکل ساز باشه
    من نظرم روی مگان هستش چون موتور 2000 سی سی اون به خاطر سابقه بالایی که توی اروپا داره لوازم افتر مارکت بیشتری داره
    در کل هر سه ماشین به نظرم جای کار دارن ولی مگان جای کار بیشتری میتونه داشته باشه .لوگان هزینه کمتری رو با نتایج جالب میتونه داشته باشه ولی هیچوقت اندازه یه مگان تیون شده جواب نمیده ماکسیما موتور مستعدی داره ولی هزینه بیشتری نسبت به دو تای دیگه میتونه داشته باشه

  3. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    9

    پيش فرض

    دوست عزیز در اینکه ماشینهای فرانسوی (حداقل مدلهای موجود درایران از رنو 5 بگیرید تا...) همه شان قابلیت اسپرت شدن بالایی دارند شکی نیست.
    ماکسیما به نظر من به عنوان ماشین روزمره خیلی به صرفه نیست مگراینکه افراد یک خانواده رو بخواد جابجا کنه. هزینه نگهداری و اسپرت کردنش هم مطمئنا بالاتره. گرچه جای مانور زیادی داره.
    اما مگان ماشینیه که ظاهرش تقریبا مورد پسند همه هست و اگر محدودیت مالی نباشه انتخاب بهتریه نسبت به دوتای دیگه.

  5. این کاربر از emadrhmt بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    Banned
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    625

    پيش فرض

    پس مگان گزینه ی بسیار بهتری میباشد؟
    حالا اگه پولم رسید مگان در غیر این صورت لوگان

    نظرتون در مورد مگان دست دو چیه؟

  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه meto_895's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    296

    پيش فرض

    اولا فکر جالبی داری که میخوای اسپورت کنی
    به نظر من پرشیا یا زانتیا خیلی خوبه بخصوص زانتیا چون این دوتا ماشین از نظر قیافه هم اسپورت بهشون میاد
    اللبته که اسپورت به هر ماشینی میاد
    ماشین های دیگه هم میتونی انتخاب کنی
    مگان هم برای اسپورت خیلی خوبه چون ظاهرش خیلی جالب و قشنگ برای اسپورت
    ولی دوروست خیلی خوب نیست ولی رنگ مشکی برای اسپورت خیلی خوبه
    امیدوارم یه ماشین خوب بخری و خیلی زیبا اسپورتش کنی

  8. #6
    داره خودمونی میشه yassin_car's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    68

    پيش فرض

    می توانید به فکر ماکسیما با اقساط 3 ساله و ماهیانه 760 هزار تومان از نمایندگی هم باشید.من گونه ی دستی آن را پیشنهاد
    می کنم.ماکسیمای دستی در شرایط استاندارد در 6.5 ثانیه به 96 و در 7.2 ثانیه به 100 می رسد و به دلیل گشتاور زیاد در دور های
    پایین در مقایسه با جرم بدنه در شتاب گیری های ثانویه امثال آزرا را به راحتی knock out کند.از نظر موتوری به طور نیازی به تیون ندارد
    و فقط اگر از اکسل بند در عقب استفاده کرده و و چرخ هایی با پهنای 225 میلی متر(بدون تغییر شعاع رینگ)روی آن بیندازید می توانید
    با تحمّل 0.82 جی شتاب جانبی 0.04 از آزرا هندلینگ بهتری داشته باشید.اگر با دور 2500 برانید مصرف آن در شهر12 و در جادّه 8
    می شود که برای چنین قابلیتی اصلا" بالا نیست و بد نیست بدانید که تیون ماشین های دیگر مصرف آن را به همین حد می رساند.

  9. #7
    حـــــرفـه ای farshad bugatti's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    2,163

    پيش فرض

    می توانید به فکر ماکسیما با اقساط 3 ساله و ماهیانه 760 هزار تومان از نمایندگی هم باشید.من گونه ی دستی آن را پیشنهاد
    می کنم.ماکسیمای دستی در شرایط استاندارد در 6.5 ثانیه به 96 و در 7.2 ثانیه به 100 می رسد و به دلیل گشتاور زیاد در دور هایپایین در مقایسه با جرم بدنه در شتاب گیری های ثانویه امثال آزرا را به راحتی knock out کند.از نظر موتوری به طور نیازی به تیون نداردو فقط اگر از اکسل بند در عقب استفاده کرده و و چرخ هایی با پهنای 225 میلی متر(بدون تغییر شعاع رینگ)روی آن بیندازید می توانید با تحمّل 0.82 جی شتاب جانبی 0.04 از آزرا هندلینگ بهتری داشته باشید.اگر با دور 2500 برانید مصرف آن در شهر12 و در جادّه 8 می شود که برای چنین قابلیتی اصلا" بالا نیست و بد نیست بدانید که تیون ماشین های دیگر مصرف آن را به همین حد می رساند.

    اگه دوستان وقت کنن پست های شما رو بخونن 99% پیشنهاد های شما ماکسیما هست!
    تا 100 میلیون هم شما ماکسیما رو پیشنهاد میکنید!
    در حالت دستی 0 تا 100 اون 7.8 ثانیه هست که با وضعیت بنزین در ایران کمتر از 9 نمیاد!
    دلیل گشتاور زیاد در دور هایپایین در مقایسه با جرم بدنه در شتاب گیری های ثانویه امثال آزرا را به راحتی knock out کند
    ازرا گشتاورش تو دور پایین تری از ماکسیما بدست میاد و البته نزدیک به 10 نیوتون بیشتر!
    قدرت موتور ازرا هم باز 8 اسب بیشتره!
    از نظر موتوری به طور نیازی به تیون نداردو فقط اگر از اکسل بند در عقب استفاده کرده و و چرخ هایی با پهنای 225 میلی متر(بدون تغییر شعاع رینگ)روی آن بیندازید می توانید با تحمّل 0.82 جی شتاب جانبی 0.04 از آزرا هندلینگ بهتری داشته باشید
    اگه تو ازرا هم ازچرخ های پهن استفاده بشه هندلینگش بهتر میشه! همیشه در موقع مقایسه هر دو ماشین باید در شرایط استاندارد مقایسه بشه!
    اگر با دور 2500 برانید مصرف آن در شهر12 و در جادّه 8
    می شود که برای چنین قابلیتی اصلا" بالا نیست و بد نیست بدانید که تیون ماشین های دیگر مصرف آن را به همین حد می رساند.
    یه ماشین رو نمیشه که همیشه تو دور موتور 2500 روند! کلا ماکسیمامصرفش خیلی زیاده! بخصوص این جدیدا هم که در کنار کیفیت خیلی بد بنزین واقعا دیگه یه پمپ بنزین میخواد که به ماشینت بچسبونی!

  10. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه magi1991's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    Iran
    پست ها
    227

    پيش فرض

    می توانید به فکر ماکسیما با اقساط 3 ساله و ماهیانه 760 هزار تومان از نمایندگی هم باشید.من گونه ی دستی آن را پیشنهاد
    می کنم.ماکسیمای دستی در شرایط استاندارد در 6.5 ثانیه به 96 و در 7.2 ثانیه به 100 می رسد و به دلیل گشتاور زیاد در دور های
    پایین در مقایسه با جرم بدنه در شتاب گیری های ثانویه امثال آزرا را به راحتی knock out کند.از نظر موتوری به طور نیازی به تیون ندارد
    و فقط اگر از اکسل بند در عقب استفاده کرده و و چرخ هایی با پهنای 225 میلی متر(بدون تغییر شعاع رینگ)روی آن بیندازید می توانید
    با تحمّل 0.82 جی شتاب جانبی 0.04 از آزرا هندلینگ بهتری داشته باشید.اگر با دور 2500 برانید مصرف آن در شهر12 و در جادّه 8
    می شود که برای چنین قابلیتی اصلا" بالا نیست و بد نیست بدانید که تیون ماشین های دیگر مصرف آن را به همین حد می رساند.
    ماکسیما عمرأ به ازرا برسه!!!

  11. #9
    داره خودمونی میشه yassin_car's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    68

    پيش فرض

    اگه دوستان وقت کنن پست های شما رو بخونن 99% پیشنهاد های شما ماکسیما هست!
    تا 100 میلیون هم شما ماکسیما رو پیشنهاد میکنید!
    در حالت دستی 0 تا 100 اون 7.8 ثانیه هست که با وضعیت بنزین در ایران کمتر از 9 نمیاد!

    ازرا گشتاورش تو دور پایین تری از ماکسیما بدست میاد و البته نزدیک به 10 نیوتون بیشتر!
    قدرت موتور ازرا هم باز 8 اسب بیشتره!

    اگه تو ازرا هم ازچرخ های پهن استفاده بشه هندلینگش بهتر میشه! همیشه در موقع مقایسه هر دو ماشین باید در شرایط استاندارد مقایسه بشه!

    یه ماشین رو نمیشه که همیشه تو دور موتور 2500 روند! کلا ماکسیمامصرفش خیلی زیاده! بخصوص این جدیدا هم که در کنار کیفیت خیلی بد بنزین واقعا دیگه یه پمپ بنزین میخواد که به ماشینت بچسبونی!
    در موتور ترند شتاب جانبی اینفینیتی آی30 0.82 اعلام شده که شاید این رقم بدون اعمال تغییرات باشد.لینکی از
    آزرای3.3 پیدا نکردم ولی این رقم برای 3.8 آن 0.78 جی اعلام شده.
    مصرف آی سی 11.7 و 8.3 در شهر و اتوبان اعلام شده از ارقام از تبدیل mpg به l/100km به دست آمده. از آن جایی
    که جرم آن در همان لینک 1494 اعلام شده و ماکسیمای دستی در ایران 1390 کیلو است،باید از هر کدام از این
    ارقام 0.5 لیتر کم کنید.تازه آی30 اتومات است و ماکسی دستی و باز حدود 0.5 لیتردیگر باید کم کنیم.یعنی حدود
    10.5 و 7.5 .نسبت تراکم ماکسی10 می باشد که برای بنزین ایران مناسب است که در عمل مصرف تجربی آن
    همان 12 و 8 بود که گفتم و مالکین آن هم این ارقام را تایید می کنند.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    بله گشتاور آزرا اندکی بیشتر است ولی در عوض ماکسیما 250 کیلو سبک تر است و از طرفی ضریب دنده های
    آزرا به شکل ناشیانه ای طرّاحی شده اند.
    میانگین 2000 و 3000 می شود2500!
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    در لینک زیر هم 0-96 ماکسیمای دستی سال2000 6.7 ذکر شده.ماکسیمای ایران با آن پلت فرم مشترک دارد و از طرفی 5 اسب قوی تر،80 کیلو سبک تر و 0.01 ضریب پسار بهتری دارد.
    آیا این 3 قلم نمی تواند به آن کمک کند تا در 6.5 ثانیه به 96 (7.2 برای0-100 ) برسد؟!!!
    بد نیست یک بار دیگر به لینک آزرای 3.8 نگاه بیندازید. می بینید در رکورد400 متر ماکسی لینک زیر فقط 0.1 کند تر است!با این حساب گونه ی دستی موجود در کشور یکی دو دهمی از آزرای 3.8
    باید سریع تر باشد.چه رسد به مدل 3.3؟
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by yassin_car; 23-11-2010 at 17:19.

  12. این کاربر از yassin_car بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #10
    آخر فروم باز irinn65's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    TeHRaN-CItY
    پست ها
    1,211

    پيش فرض

    شما جز مگان و مزدا3قدیمو جدید و همینطور هیوندا ای30! به چیزی فکر نکن....که خدای اسپرت کردن میشن خیالت جمع....
    Last edited by irinn65; 18-11-2010 at 02:33.

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •