تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: از Assets بخاطرچیه؟(مایا)

  1. #1
    پروفشنال Wolf of aria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    در دنیای سه بعدی
    پست ها
    537

    پيش فرض از Assets بخاطرچیه؟(مایا)

    سلام دوستان
    من تاحالا ندونیسیتم از مینونی Assets بچه منظوری استفاده کنم وبه چه کار به مایا اضافه شده
    اگه کسی از شما دوستان میدونه لطفاً راهنمایم کنه که به چه کار میشه استفاده کرد ازش ؟

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه pezhmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    333

    پيش فرض

    assets تو مایا برای دسته بندی بسیار پیشرفته اشیا و انیمیشنها و همچنین Reference کردن فایلهای خارجی در مایا استفاده میشه. بیشترین استفاده رو تو کارهای تیمی داره. مثلا فرض کنید کسی که مسئول ساخت Rigging برای یه کارکتر هست. بعد از اتمام کارش یه Asset از کارکتر میسازه. در این حالت میتونه یه سری خصوصیت ایجاد کنه که بقیه اعضای تیم از طریق تغییر اون خصوصیات که در واقع Interface اون Asset هستن انیمیشنهای مورد نیازش رو ایجاد کنه. در ضمن برای ذخیره ورژنهای مختلف از یک شی و ذخیره همه اونها در یک فایل خرجی هم از Assets استفاده میشه.


    خود راهنمای مایا توضیحات خوبی برای Assets داره. چند تا Tutorial هم براش گذاشته. تو یوتوب هم آموزشهای خوبی هست.

  3. 2 کاربر از pezhmax بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    پروفشنال Wolf of aria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    در دنیای سه بعدی
    پست ها
    537

    پيش فرض

    تشكر دوست عزيز ازتوضيح خوبتون..
    يعني ماننده اوت لاينر هست كه ميتونيم چيزاي را موديريت كنيم ديگه ؟

  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه pezhmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    333

    پيش فرض

    تشكر دوست عزيز ازتوضيح خوبتون..
    يعني ماننده اوت لاينر هست كه ميتونيم چيزاي را موديريت كنيم ديگه ؟
    نه از outliner خیلی پیشرفته تره. یکی از ستونهای پنجره مدیریتش همون outliner هست. البته تو Maya 2011 .
    در واقع یه چیزی مثل OOP هست تو برنامه نویسی که ویژوالش کردن برای کارای گرافیکی.

  6. این کاربر از pezhmax بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    پروفشنال Wolf of aria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    در دنیای سه بعدی
    پست ها
    537

    پيش فرض

    ممنون رفیق از که لطف کردی توضیحیش دادی..
    از هلپ کمکی مایا میتونم یادبگیرمش؟

  8. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه pezhmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    333

    پيش فرض

    آره. مایا راهنمای خوبی برای Assets داره. چند تا Tutorial هم تو راهنماش هست. اگه دسترسی داری تو یوتوب هم آموزش زیاد هست.

  9. #7
    پروفشنال Wolf of aria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    در دنیای سه بعدی
    پست ها
    537

    پيش فرض

    ممنون دوست خوبم
    آره از هلب مايا تا اندازه اي تونيستم چيزي بفهمم .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •