تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: دیگه هرگز با گارانتی و بیمه ایده ال خرید نمی کنم

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mm45's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    Esfahan
    پست ها
    449

    پيش فرض دیگه هرگز با گارانتی و بیمه ایده ال خرید نمی کنم

    سلام دوستم با نام کاربری shemshi این مطلب را پست کرد اما خوب ارسال نشد . واسه همین از من خواست که این مطلب را قرار بدم .

    سلام به همه دوستان

    رسوندن این پیام به همه کسایی که قصد خرید دوربین ، با گارانتی ایده آل و بیمه نامه ایده آل دارند را وظیفه خودم میدونم !
    وقتی هنگام خرید فروشنده شما را قانع میکنه که گارانتی چیزی را شامل نمیشه و 3 درصد پول دوربین را بابت بیمه نامه ازت میگیره ، انتظار داری به تعهداتشون عمل کنند ...
    بیشتر دلخوری من بابت توهین های رئیس شرکت ایده آل آقای آزادگر و دورغ های مسئول تعمییرات شرکت آقای فیض که به بنده گفته می شد است . که مسلما در هر کاری استثنایی وجود دارد و شاید تعمیر دوربین من از استثنات این شرکت بوده ، که امیدوارم همین باشد! اما برخورد نامناسب ایشان با ارباب رجوع و دروغ های مکرر آقای فیض را چطور میشود توجیح کرد ؟؟؟اصل جریان :


    حدود 5 ماه قبل دوربین sx200 کانن را از نمایشگاهی در دانشگاه صنعتی اصفهان از غرفه ایی که نمایندگی شرکت ایده آل بود همراه با برگه گارانتی 24 ماهه ایده آل و بیمه نامه یکساله ایده آل خریداری کردم .
    3 ماه قبل دوربین را که از دستم افتاده بود و فقط فلز روی لنز کج شده بود که باعث شده بود لنز بد جمع بشه را برای تعمیر به همون فروشگاه بردم . آنها دوربین را به شرکت ایده آل فرستاند . 2 ماه اول که مراجعه به فروشگاه میکردم . فقط به این اکتفا می کردند که دوربین شما نیامده ! تو ماه سوم بود که سماجت به خر ج دادم و بعد از کلی رفت و امد به فروشگاه ، صاحب آن گفت که دوربین شما گم شده !!! چون تمام دوربین های ارسالی ما به شرکت ایده آل تعمیر شده و برگشته و دوربین شما نیست ! از صاحب فروشگاه شماره شرکت مربوطه را خواستم . اما از دادن شماره خود داری کرد ! چند روز بعد صاحب فروشگاه شماره سریال دوربین را ازم خواست . چون دوربین دیگری امده بود اما خوب ، دوربین من نبود . وقتی از فروشگاه مربوطه می پرسیدم چه کسی جواب گویی این مشکل است ، به چه جایی باید برای شکایت مراجعه کنم ؟ آنها با حق به جانبی می گفتند که باید از شرکت بیمه شکایت کنی ؟
    3 هفته قبل خبر دادند دوربین پیدا شده !!! مسئول فروشگاه می گفت دوربین در انبار بوده و فراموش کردند تعمییر کنند!
    هر چقدر اصرار کردم که شماره شرکت ایده ال را از اون فروشگاه بگیرم اونها امتناء کردن از دادن شماره . شماره از سایت شرکت بدست آوردم و در تماسم با شرکت ابتدا با مسئول تعمیرات شرکت آقای فیض صحبت کردم . ایشان با رد اینکه فراموش شده دوربین را تعمییر کنند این طور 2 ماه 15 روز مدت تعمییر را توجیح کردند : (جملات زیر را با دقت بخوانید چون در ادامه دورغ های ایشان را رئیش شرکت آقای آزادگر خود فاش میکند )
    ما چون در تحریم بسر می بریم . شرکت کانن بسته های کوچک لوازم جانبی را برایمان ارسال میکنند ، که ما منتظر قطعه شما بودیم که شرکت برایمان بفرستند چون موجود نداشتیم ! قطعه را فرستاده و الان رسیده فردا روی دوربین شما قرار میدهیم و برایتان ارسال میکنیم !

    روزی که قرار بود دوربین به دست من برسه ، به فروشگاه مربوطه تماس گرفتم ، آنها گفتند دوربین تعمیر نشده . یک هفته دیگر گذشت و در تماس مجدد !
    آقای فیض : دوربین شما پولکیش شکسته و قرار بود بسته ارسالی از شرکت کانن که حاوی پولکی است برسه که متاسفانه اون زمان که به شما قول دادم نیامد و امروز تازه به شرکت رسیده و تا عصر دوربین را تعمیر و فردا ارسال میکنم !
    4 روز بعد در تماس مجدد با فروشگاه اصفهان ، گفتند : تعمیرکارشان مرخصی بود دوربین شما تعمیر نشده هنوز 2 روز دیگه میاد .
    تماس با شرکت و جواب آقای فیض : من تصور میکردم باری که از شرکت کانن میاد فوری به دست ما می رسد ، اما خوب انبار شرکت چند روزی طول داد چون باید آن بار را شماره هاش را در دفتر انبار وارد می کرد و من حساب این را نکرده بودم و شرمنده که طول کشید فردا تا ظهر تعمیر میشود و برایتان ارسال میکنیم
    3 روز بعد . در تماس با فروشگاه اصفهان : دوربین شما نیامده ، خوب من چیکار کنم برید از بیمه شکایت کنید ؟!!
    تماس با آقای فیض : نه شکایت از بیمه نیازی نیست ! دوربین شما تا فردا تعمیر شده و برایتان ارسال می شود .
    تماس با آقای آزادگر . ایشان ابتدا شروع میکنند : (به صحبتهاشون دقت کنید ، چون تمام دورغ های مسئول تعمیرات را رو می کنند ! )
    دوربین شما پولکیش شکسته بود ، ما هم چون در تحریم هستیم شرکت کانن لوازم و قطعات یدک بهمان نمی دهد ! قبلا از چین تهیه می کردیم اما خوب اون هم قطع شد . برای دوربین شما رفتیم و 5 عدد دوربین sx200 !!! نو از بازار خرید کردیم ! و پولکی های انها را برداشتیم ! دوربین شما تعمیر شده و تا فردا برایتان ارسال میکنیم !
    سوال من از ایشان : شما در تبلیغات خود دارید تعمیرات 72 ساعته ! درسته ؟ ایشان همراه من کلمه 72 ساعت را تکرار میکنه و می گوید بله 72 ساعته !!!
    جبران خسارت من را چطور انجام میدهید ؟؟؟ پاسخ ایشان : شما بفرمایید چطور جبران کنیم !
    گفتم چیزی به عنوان اشانتیون بر روی دوربین بگذارید ...
    ایشان مدام از من می گفتند چی ؟ و من هم در جواب هر چیزی که خودتان می دانید و شرکتتان برای دیگر مشتریان ناراضی می گزارد و ایشان شروع کردند به تمسخر بگویند : برایتان روسری بخرم ، مانتو چطور است ؟ کفش چی ؟
    من که از گفتارشان اعصبانی شدم / در پاسخ گفتم : شما دوربین ما را پس بدهید ما بقی پیش کش . خدانگهدار!

  2. 10 کاربر از mm45 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2010
    پست ها
    1

    پيش فرض ما كه از ايده آل راضي هستيم

    با سلام
    دوست عزيز من با گفته شما كاملاً مخالفم چون نه تنها من بلكه بسياري از دوستان عكاس من نيز از بيمه ايده‌آل استفاده مي‌كنند.
    ايده آل واقعاً به وعده 72 ساعته خود پايبنده. شايد در مواردي مدت تعمير به يك يا حتي دو هفته به طول انجاميده باشد ولي پنج ماه؟؟؟!!!!! واقعاً بعيده...
    مورد شما شايد واقعاً استثنايي بوده شايدم شما به دليل كاملاً شخصي كمي سيرداغ پياز داغشو اضافه كرديد.
    اما من برعكس شما به همه تبليغ بيمه ايده آل رو ميكنم.

  4. این کاربر از poursobhan بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    4

    پيش فرض

    منم از ايده‌ال راضيم - خداييش اين مواردي كه گفته شد از اونا بعيده منم فكر كنم غرض ورزي تو كاره

  6. این کاربر از ff24064 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    آخر فروم باز pooria-ir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    سگ دونی (تهران)
    پست ها
    2,024

    پيش فرض

    دوست عزیز شما باید به اصناف شکایت میکردین،یا اسم اصناف رو میاوردین،خیلی سریع پیگیر کارتون میشدن،من بارها این رو امتحات کردم،شدیدا از اصناف خودشون واهمه دارن

  8. 3 کاربر از pooria-ir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mm45's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    Esfahan
    پست ها
    449

    پيش فرض

    با سلام
    دوست عزيز من با گفته شما كاملاً مخالفم چون نه تنها من بلكه بسياري از دوستان عكاس من نيز از بيمه ايده‌آل استفاده مي‌كنند.
    ايده آل واقعاً به وعده 72 ساعته خود پايبنده. شايد در مواردي مدت تعمير به يك يا حتي دو هفته به طول انجاميده باشد ولي پنج ماه؟؟؟!!!!! واقعاً بعيده...
    مورد شما شايد واقعاً استثنايي بوده شايدم شما به دليل كاملاً شخصي كمي سيرداغ پياز داغشو اضافه كرديد.
    اما من برعكس شما به همه تبليغ بيمه ايده آل رو ميكنم.
    سلام دوست من

    ای کاش شما مطلبم را دقیق مطالعه میکردید .5 قبل خرید کردم نه 5 ماه تعمیر !
    و راجع به اینکه گفتید : "به دلیل کاملا شخصی پیاز داغش را زیاد کردم "

    باید بگم . این عین حقیقتی بود که من در جریانش بودم . اما خوب این وسط امکان داره عوال دیگه ایی دخیل باشه که من بی اطلاع باشم مثلا اینکه الان خود آقای قاسمی تماس گرفتند و مطالبی را عنوان کردند .

    قرض ورزی و سوء تبلیغ شرکتی را به دلیل مصالح شخصی امری نادرست و خارج از شان انسانی میدونم . و درست و درست و غلط بودن گفته های من ، اولا پیش خدا و ثانیا افراد نامبرده شده آشکار است .
    در پست های بعدی از گفته های رئیس با اخلاق و خوش برخورد ایده آل آقای قاسمی ، مطلب میگزارم .
    Last edited by mm45; 30-09-2010 at 10:21.

  10. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mm45's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    Esfahan
    پست ها
    449

    پيش فرض

    دوست عزیز شما باید به اصناف شکایت میکردین،یا اسم اصناف رو میاوردین،خیلی سریع پیگیر کارتون میشدن،من بارها این رو امتحات کردم،شدیدا از اصناف خودشون واهمه دارن
    سلام دوست عزیز

    شما دست روی خوب جایی گذاشتید !
    یکی از دلایلی که مانع این می شد که من بتونم از راه قانونی این کار را پیگیری کنم ، این بود که من موقع تحویل دوربین به فروشگاه برحسب اعتماد به فروشگاه هیج برگه رسیدی دریافت نکردم !!!
    یعنی دوربین را همراه با بیمه نامه دوربین به فروشگاه تحویل دادم .
    بخاطر همین بود که نمی تونستم از راه قانونی کاری کنم ! به همین خاطر بهترین کار را در اطلاع رسانی تو فروم ها و سایت ها دونستم که خیلی خیلی نتیجه بخش بود !
    همون روز اولی که مطلبی در سایت گذاشتم آقای آزادگر با من تماس گرفتند و دوربین بدستم رسید . و چند دقیقه پیش آقای قاسمی تماس گرفتند و پوزش خواستند و آدرسم را گرفتند و دوربین نو برام بفرستند !
    در ضمن آقای فیض مدیر تعمیرات شرکت اخراج شدند از کارشون در خبریکه آقای قاسمی دادند !

  11. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mm45's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    Esfahan
    پست ها
    449

    پيش فرض

    اولین پیام آقای قاسمی که بصورت خوصوصی در سایت عکاسی برایم ارسال کردند :

    پوزش فراوان
    دوست عزیزم
    من قاسمی مدیر ایده ال دوربین هستم
    پوزش من را بابت تاخیر ارسال پاسخ بپذیزید
    خیلی متاسفم از اینکه شما راناراحت می بینم
    خواهشمندم سریعا نسبت به اتفاقات افتاده من را در جریان بگذارید تا بتوانم کمک کوچکی به شما بکنم
    با تشکر
    09120005490
    667457**
    667494**
    منتظر تماس شما هستم
    با تشکر

    ----------------------
    باید بگم ایشان بسیار با اخلاق و خوش برخوردند و بسیار پوزش خواستند از مشکل ایجاد شده
    خبر اخراج آقای فیض را داند و اینکه دوربین نو برام ارسال خواهد شد

    تاپیک را می بندم
    Last edited by mm45; 30-09-2010 at 10:22.

  12. #8
    حـــــرفـه ای poonel's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    زیـر خـط فـقـر
    پست ها
    4,167

    پيش فرض

    دوست عزیز از اینکه این تجربه را در اختیار ما قرار دادی ازت ممنونم .
    این آقای قاسمی چون به فکر منافع شرکتش بود اینطور خوش اخلاقی کرد. باور کن اون کارکنان دروغگو رو هم اخراج نکرده . به نظر من اینم دروغ میگه.
    دیگه یادم میمونه که هیچوقت سراغ ایده آل نرم.

  13. این کاربر از poonel بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mm45's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    Esfahan
    پست ها
    449

    پيش فرض

    دوست عزیز از اینکه این تجربه را در اختیار ما قرار دادی ازت ممنونم .
    این آقای قاسمی چون به فکر منافع شرکتش بود اینطور خوش اخلاقی کرد. باور کن اون کارکنان دروغگو رو هم اخراج نکرده . به نظر من اینم دروغ میگه.
    دیگه یادم میمونه که هیچوقت سراغ ایده آل نرم.
    سلام دوست من


    شاید باور نکنی ، من هیچ وقت نمی خواستم از شرکت دوربین نو بگیرم یا چیزی شبیه این ! بهم خیلی خیلی توهین شده بود . مدیر تعمیرگاهشون آقای آزادگر خیلی بد صحبت می کرد در صورتی که اگه ایشون مانند آقای قاسمی فقط به خاطر این همه دورغ معطلی بجای توهین و تحقیر یه معذرت خواهی کوچیک میکردند کار به اینجا ها کشیده نمی شد .
    شاید باور نکنی که به خاطر این دوربین 300 تومان چه رفاقتهایی که از بین نرفت و چه فشار های روانی که تحمل نشد . که جریانش مفصل است و این جا ، جای گفتنش نیست . لازم میدونم بگم . خیلی خیلی اسرار کردم به آقای قاسمی من دوربینم را تحویل گرفتم و نیاز به ارسال دوربین نو نیست ، اما ایشان به هر ترفندی شد آدرسم را گرفت تا دوربین نو بفرسته . هر چند من خودم هیچ وقت دیگه تماس با شرکت نگرفتم بابت پیگیری دوربین چون دیگه قید همه چی را زده بودم ، از وقتی که تو سایت مطرح کردم این شرکت بود که در به در دنبال شماره من بود و خودش زنگ میزد .. (اما اصل جریان خیلی پیچیده است )

    هر چند قبول دارم که خوش اخلاقی آقای قاسمی شاید نه به خاطر ضایع شدن حقم بود ، که به خاطر منافع شرکتش بود ! اما ، این کارشون مدیریت خوبشون را میرسونه .

  15. این کاربر از mm45 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #10
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mm45's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    Esfahan
    پست ها
    449

    پيش فرض با گارانتی و بیمه نامه ایده ال هرگز خرید نمی کنم

    سلام دوستان

    خواستم این تاپیک را به یه سرانجام برسونم

    طبق آخرین اطلاعات آقای فیض اخراج نشده اند و فقط برای دلخوش کردن من گفتند این مطلب را
    دوربین نو را فرستاند و به دستم هم رسید و دوربین خودم را بهشون دادم . اما جالبه بدونید.
    دوربین جدید را بیمه و گارانتی اش نکردند . فکر کنم ترسیدند .هر چند اگه میکردند ، هم من اهمیتی نمی دادم .
    چون برام ارزشی نداشت . اما خوب نتیجه گیری اینکه همیشه با اخلاق باشیم . تو کارهامون ...

    که به قول معروف : زبون نرم مار را از خونه اش میکشه بیرون !


  17. 3 کاربر از mm45 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •