تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: سوال درباره مصرف (بحث علمی)

  1. #1
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض سوال درباره مصرف (بحث علمی)

    سلام به دوستان
    یه سوال و بحثی بین ما پیش اومد
    میخواییم بدونیم که در هنگامی که موتور در حالت دور موتور ثابتی باشه و فشار رو از زمین به اون وارد کنیم در دو نوع خودرو انژکتور و کاربراتوری چه تفوتی در مصرف سوخت داره؟
    یعنی فرض کنیم در سرازیری یه ماشین رو با دنده و دور موتور 2500 دور پایین می بریم
    آیا مصرف سوخت از خالت درجا پایین تره یا بالاتر
    در کاربراتور به نظر بالاتر میاد چون در هر صورت مکش سیلندر سوخت رو هم به درون میکشه
    این یه بحث جالبه که می خوام ادامه پیدا کنه ممنون از شما عزیزان

  2. #2
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2010
    پست ها
    11

    پيش فرض

    با سلام خدمت شما دوست عزیز . فکر کنم مصرف بیاد پایین دیگه . چون کمتر فشار میاره . البته این نظر منه . دقیق نمی دونم

  3. #3
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    ممنون دوست من
    به دنبال مقاله علمی تری در این باره باشید

  4. #4
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    سلام
    متخصصان خودرو و مکانیک کجان پس

  5. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه PlayStation3's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    Tokyo,Japan
    پست ها
    306

    پيش فرض

    به نظرم اگه دنده و دور موتور یکی باشن تقریبا یکین...

  6. #6
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    در این حالت دو موتور انژکتوری و کابراتوری (با در نظر گرفتن دور یکسان و دنده یکسان و وزن خودرو یکسان سرعت یکسان )
    موتورهای انژکتوری به علت کنترل بهرتی که روی تزریق سوخت دارن مصرف کمتری نسبت به انواع کاربراتوی دارن که میشه گفت با یک برنامه ریزی ثابت سوخت رو وارد موتور میکنن .در ضمن تکنولوژی موتورهای انژکتوری الان تاثیر زیادی توی مدریت مصرف سوخت داره .

  7. 2 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 8613187's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    021
    پست ها
    404

    پيش فرض

    مصرف سوخت خودروی انژکتوری 0 میشه
    ولی کاربراتور به همون روال ادامه میده

  9. #8
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    ممنون می شم اگه علمی تر توضیح بدین

  10. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 8613187's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    021
    پست ها
    404

    پيش فرض

    علمیش این میشه : تو انژکتوری مصرف سوخت پایین تره

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •