تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: گارانتی دیجیتال

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    481

    پيش فرض گارانتی دیجیتال

    یه اشتباه بزرگ کردم ، رفتم سمت اسوس !
    خود مارکش هیچ مشکلی نداره ! ولی گارانتی این مارک واقعا افتضاح هست ! گارانتی دیجیتال منظورم هست !
    مادربورد نو خریدم ، 1 ساعت استفاده نکرده ( به دلیل نشناختن تریپل چنل )، بردم گارانتی ، مادربورد 230 تومانی رو گرفته نگاه می کنه ، می گه تعمیرکار غیرمجاز دست زده !
    گفتم نه ! بعد نگاه کرده ، می گه یه خش رو مادربورد هست ! من که اصلا ندیدم ولی می گه با ذره بین دیده می شه !
    بعد نگاه کرده می گه سوکت سی پی یو هم تکان خورده ( انگار ماشین زیر کرده ) گفتیم باشه !
    آخر سر یه فاکتور 35 تومانی داده بهم می گه می خواهی تعمیر کنیم !
    جالب اینجاست هر کی می اومد اونجا یه عیبی از دستگاهش می گرفتند ! 2 تا هارد رو من دیدم که پول نخواستند که اون هم گفتند باید تکنسین نظر بده !
    هارد ، مادربورد و .... همه 30 تومان ، 30 تومان !
    در صورتی که من گارانتی سازگار رفته بودم ، هارد ضربه خورده رو 2 روز بعد یه نو دادند ، گارانتی آواژنگ همون لحظه برام مادربورد رو عوض کردن !
    خلاصه حواستون باشه

  2. 2 کاربر از LoveLIfe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    کاربر فعال انجمن MP3 Player rezaomido's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    1,258

    پيش فرض

    این داستان ذره بین و میکروسکوپ خیلی بی احترامی هست یک کمی ملاحظه خودتون رو بکنید
    آخه زمانی که کالایی رو از شما میخریم یک کارشناس با همون میکروسکوپ ایستاده و تا قطعه رو چک نکنه و از هر نظر بی عیب باشه به ما تحویل بده
    ما که نمی تونیم مثل شما ابزارالات بازدید فنی رو بخریم و بریم بست بشینیم تو فروشگاه و با خیال راحت بازدید فنی انجام بدیم، باید چکار کنیم؟؟؟؟

  4. 2 کاربر از rezaomido بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    481

    پيش فرض

    یه هارد 1.5 سیگیت داشتم ، در حین کار ، ارتفاع 1.5 متری افتاد ! بردم سازگار ، 2 روز بعد یه نو دادند ! در صورتی که فوق العاده تابلو بود ضربه خورده

  6. این کاربر از LoveLIfe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    1,679

    پيش فرض

    واقعا برای گارانتی دیجیتال متاسفم هاردی را که بدسکتور داشت فرستادم برای گارانتی تماس گرفتن گفتن این هارد ضربه خورده؟اما این را همه میدونند که هارد های سری STM3500320AS کلا مشکل دارند.
    25000 تومان فاکتور کردن که واریز کنید یک هارد جدید بفرستیم با ادامه همون گارانتی.
    این جور گارانتی ها هستند که نام هر چه گارانتی را بدنام میکنند.
    با تشکر.
    هادی

  8. 2 کاربر از jabarsink2000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    1,679

    پيش فرض

    حالا بدتر این است گفتم نمی خواهیم درست کنید .
    برگشت برنید.
    1هفته خبری نیست.
    امروز زنگ زدم گفتن هنوز نفرستادیم.
    معلوم نیست چی دارن کش میرن واقعا برای این گارانتی اشغال و بی لیاقت متاسفم.
    با تشکر.
    هادی

  10. این کاربر از jabarsink2000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    آخر فروم باز amd>intel's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2005
    پست ها
    3,446

    پيش فرض

    تعاريف ضربه فيزكي رو بايد شركت توليد كننده تعريف كنه . ولي در كل ديجيتال هميشه مشكل ساز بوده

  12. این کاربر از amd>intel بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #7
    آخر فروم باز mohrd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    Ṁashhad
    پست ها
    1,897

    پيش فرض

    سلام!
    بابت بالاآوردن زیر خاکی عذر میخوام... اما دقیقا عنوان و مبحث تاپیک با سؤال من مطابقت میکنه..

    این گارانتی دیجیتال چطوره الان؟ مشکلی نداره؟ میخوام هارد دیسک با گارانتی این شرکت بگیرم..
    ضمن اینکه آیا این شرکت توی شهرستان ها هم نمایندگی داره یا نه؟ (مشهد) باید قطعات رو تهران بفرستیم برای گارانتی؟

    ممنون.../.

  14. #8
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    پست ها
    1

    پيش فرض گارانتی دیجیتال

    آقا من هفته پیش نوت بوک گرفتم با گارانتی دیجیتال مارکش ایسوس بود وقتی روشن کردم دیدم کیبوردش کار نمیکنه بر عکس چیزایی که اینجا خوندم باترس رفتم گارانتی ولی نوتبوکم رو بدونه هیچ سوالی عوض کرد
    ولی این گارانتییایه دیگه که گفتی مثل سازگار ارقام قبلا نوتبوک خواهرمو برده بودم فقط تعمییر میکنن

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •