تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: مبحث reactor در تری دی مکس

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_maca's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    ساری
    پست ها
    253

    پيش فرض مبحث reactor در تری دی مکس

    سلام دوستان حرفه ای و غیر حرفه ای پی سی ورلد
    راستش من میخوام یه مساله ای رو برا من روشن کنید.همونطور که همه میدونید تو مکس بخشی هست به نام reactor و باز همونطوری که بخش اعظمی از کاربرا میدونند کارش شبیه سازی فیزیکی یک سری از قوانین فیزیکی هست.راستش من تا حدی با این بخش کار کردم و کارای خارجی هم دیدم ولی همه در حد چند ثانیه بود میخواستم ببینم مثلا میشه این افکتها رو باهم ترکیب کرد؟ یا از rigid bodi در طول انیمیشن چندبار استفاده کرد؟
    امیدوارم تونسته باشم مشکلمو بگم

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_maca's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    ساری
    پست ها
    253

    پيش فرض

    ای بابا 31 نفر مشاهده ولی دریغ از یک نظر! دوستان خواهشن نظر خودشون رو بگن بابا اینجا فرومه جلوی 1000 نفر نمیخواین سخنرانی کنین که!

  3. #3
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    فکر کنم کسی مشکل شما رو درست نفهمیده.. ولی تا جائیکه من بلدم و سوالتون رو فهمیدم، مشکلی تو ترکیب این افکت ها با هم نمی بینم.. شما می تونی یه موضوع رو دستی انیمیت کنید و براش کلید تعریف کنید (البته خودش هم باید تو Rigid Body Collection باشه)، بعد تو Physical Simulation دخالتش بدید که روی سایر موضوعات تاثیر بذاره.. فریم هائی هم که تعریف می کنیم که reactor توش عمل کنه تو پانل Utilities قابل دسترسیه..

  4. این کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_maca's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    ساری
    پست ها
    253

    پيش فرض

    ممنون دقیقا همین منظورم بود! میخوام بدونم میشه چند تا جسمی که دارای کلید فریم هستن رو تو rigid body ها دخالت داد؟
    مثلا یه توپ داریم که تو یه صحنه باید به 10 جای متفاوت تو صحنه برخورد فیزیکی داشته باشه اخرشم بیفته مثلا تو اب ریکتور
    راستی در مورد اطلاعاتی که دادین یکم بیشتر توضیح بدین مخصوصا بخش utility رو
    ممنون

  6. #5
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    خوب من فعلا فقط با Rigid Body راکتور یه مقدار کار کردم و همون رو برات توضیح می دم..
    شما مثلا یه توپ داری که براش کلید تعریف کردی.. می خوای رو موضوعاتی که تو یه مجموعه ی Rigid Body هستن تاثیر بذاره.. اول اینکه برای این کار باید این موضوع رو هم به اون مجموعه اضافه کنی و بعد تو خصوصیات فیزیکیش (دیالوگ Property Editor) گزینه ی Unyielding رو فعال کنی..
    در مورد پانل Utilities هم، راکتور تو حالت پیش فرض فقط 100 تا کلید برای شبیه سازی ای که کردی می سازه..
    باید بری تو پانل Utilities و بخش راکتور،کرکره ی Preview and Animation این تعداد رو تغییر بدی..

  7. این کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_maca's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    ساری
    پست ها
    253

    پيش فرض

    اهان فهمیدم! چه خوب پس ریکتور اینقدرا هم بی خود نیست! سعی میکنم یه چند تا مثال بسازم تا بهتر کمکم کنی

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •