تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: پروژه تیونینگ پراید :

  1. #1
    آخر فروم باز hesamkowsar's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    محل سكونت
    ایران سبز
    پست ها
    1,370

    12 پروژه تیونینگ پراید :

    دوستان به کمک شما میخوام تو موتور ماشین دست ببرم و تقویتش کنم...الان نمیدونم باید از کجا شروع کنم...
    ولی میخوام اول چیزهایی رو عوض کنم که هزینه کمتر و تاثیر بیشتر داره...
    جناب درایور که همیشه راهنمای ما بودن.از بقیه شما دوستان هم دعوت میکنم کمک کنید...
    فکر میکنم قسمت برقی مثل کویل و وایر و ... شروع خوبی باشه...یا سیستم هوا رسانی
    راستی مصرف سوخت زیادی بالا نره...

  2. #2
    حـــــرفـه ای farshad bugatti's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    2,163

    پيش فرض

    قبل از تیون باید رو پایداری پراید کار کنی مثلا با انداختن تایر 185 - 13 / 60 چسبندگی پراید نسبتا تضمین میشه و در کنار این اگه کمی هم ارتفاع بزنی هم استیل ماشین بهتر میشه و هم هندلینگش خوب میشه.
    حالا من زیاد رو قیافه ماشین نظر نمیدم چون نمیخوام خرج زیاد بالا بره! مثلا تعویض اینه و سپر ها و ... خیلی اسپرت تر میشه.
    لوازم اولیه برای تیون هم که من دوستم تو کار تیون هستش و اینا رو اول پیشنهاد میده : فیلتر هوای اسپرت و هدرز و استرس بار و یک دست هم شمع سوزنی پلاتینیوم دار و یک سری کارای جزئی مثل برداشتن منبع کاتالیزور مقدمه کاره و اگه بگید بودجتون برای تیون چقدره میتونم پیشنهاد های زیادی مثل تراش دادن سر سیلندر و نصب میل سوپاپ اسپرت و خیلی چیزای دیگه رو بدم ، در ضمن تیون کردن داخل ماشین هم جداست مثلا عوض کردن فرمان و دسته دنده و رو پدالی و صفحه کیلومتر و صندلی اسپرت و .... که باهاشون کاری ندارم! چون من اول از موتورش شروع میکنم اگه خواستی اسپرت کردن داخل و خارج ماشین رو هم میگم.

  3. 4 کاربر از farshad bugatti بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز MILIN3M's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    IN SHIT
    پست ها
    2,244

    پيش فرض

    این هدرز و استرس بار چین؟؟؟یه توضیح میدی و چقدر هزینه داره؟؟

  5. #4
    آخر فروم باز hesamkowsar's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    محل سكونت
    ایران سبز
    پست ها
    1,370

    پيش فرض

    منظور از پروژه تیونینگ پراید موتورش هست...بدنه اینا الان لاستیک 175...رینگ اسپرت...استرس بار hp ..ارتفاع زده شده...لوازمی..
    فیلتر k&n و وایر اسپرت بزودی...
    هدرز چه تاثیری تو قدرت موتور داره...و مصرف سووووووووووووخت...!!!
    Last edited by hesamkowsar; 07-09-2010 at 09:43.

  6. #5
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    منظور از پروژه تیونینگ پراید موتورش هست...بدنه اینا الان لاستیک 175...رینگ اسپرت...استرس بار hp ..ارتفاع زده شده...لوازمی..
    فیلتر k&n و وایر اسپرت بزودی...
    هدرز چه تاثیری تو قدرت موتور داره...و مثرف سووووووووووووخت...!!!
    هدرز :


    ببین هدرز کمک میکنه که خروج دود بهتر و راحت تر صورت بگیره
    و موتور ماشین خنک تر کار کنه و از دماش کاسته بشه
    نکته ی دیگه ای که میخوام بگم اینه که کسی که میخواد دست به موتور ماشین بزنه حتما برای کل کل کردن این کار رو میکنه
    و این یعنی اینکه باید بیخیال مصرف سوخت بشه
    شما وقتی از هدرز استفاده کنی در حالت عادی نه تنها مصرف ماشینت بالا نمیره بلکه شاید کاهش هم پیدا کنه!
    چون یه بار اضافی رو از دوش موتور برمیداری
    به قول یه دوستی مصرف زیر پات هست!
    هرچی بیشتر پدال رو فشار بدی مصرفت هم میره بالاتر
    کارهای خوبی انجام دادی
    پیشنهادم اینه که زیاد پولتو برای خرید شمع خرج نکن
    فقط سعی کن تمیز باشن و از فیلر گیریشون کن
    برای اینتک هم (مکش هوا) میتونی از فیلتر اسپرت استفاده کنی
    ولی قبلا هم گفتم باید با تجربه جایی رو پیدا کنی که حداکثر ارتباط با هوا و مخصوصا هوای خنک رو داشته باشه
    به هیچ وجه نباید پشت رادیاتور باشه و تا حد امکان ازش دور باشه
    اگه با یه خورده صدای اضافی از اگزوز مشکل نداری پیشنهاد میکنم هدرز رو بگیری(صدا خیلی کم تغییر میکنه) و بعد بقیشو لوله استیل 1.5 اینچ یا 2 اینچ بکشی
    و منبع آخر هم با انواع منبع اسپرت موجود در بازار عوض کنی ولی عوض کردن منبع بسته به نوعش صداهای مختلفی رو در بر داره
    اگه اینا ارضات تکرد باید بری سراغ باز کردن سر سیلندر و دستکاری کردن اون

  7. 6 کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #6
    آخر فروم باز MILIN3M's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    IN SHIT
    پست ها
    2,244

    پيش فرض

    داش قیمت این هدرز چنده؟؟

  9. #7
    آخر فروم باز hesamkowsar's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    محل سكونت
    ایران سبز
    پست ها
    1,370

    پيش فرض

    مرسی درایور جان...
    تو خود موتور که نمیخوام دست ببرم...همین هدرز فکر کنم گزینه خوبیه...قیمتش حدودن چنده...؟واسه پراید هست؟
    یه سوال در مورد توربو شارژر....تو سایت ایستگاه یدونه دیدم الکتریکی بود و قیمتش باید ارزون باشه...میخواستم ببینم توربو واسه ماشین حدودا چنده؟
    من تو ملت تو ویترین یه مغازه دیدم ...اما فکر کنم واسه ماشین سنگین بود...!!!!

  10. #8
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    داش قیمت این هدرز چنده؟؟
    مرسی درایور جان...
    تو خود موتور که نمیخوام دست ببرم...همین هدرز فکر کنم گزینه خوبیه...قیمتش حدودن چنده...؟واسه پراید هست؟
    یه سوال در مورد توربو شارژر....تو سایت ایستگاه یدونه دیدم الکتریکی بود و قیمتش باید ارزون باشه...میخواستم ببینم توربو واسه ماشین حدودا چنده؟
    من تو ملت تو ویترین یه مغازه دیدم ...اما فکر کنم واسه ماشین سنگین بود...!!!!
    امیر حسین هستم
    میثاق که ایرانی هم هست 150 تومن حدودا
    گفتم که هدرز خالی تاثیر آنچنانی نداره
    باید تخلیه دود رو کلا بهبود ببخشین که هدرز هم قسمتی ازش میشه
    توربو برقی اصلا فکرش هم نکن
    چون همش کشکه
    در مورد توربو
    بحث نسبتا طولانی داره و فقط خود توربو نیست و اینو بدون دردسر داره و اینکه موتور فابریک پراید پزینه مناسبی برای توربو کردن نیست
    وگرنه خود توربو قیمت آنچنانی نداره(خود توربو به تنهایی )

  11. 5 کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #9
    حـــــرفـه ای farshad bugatti's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    2,163

    پيش فرض

    اصلا اگه بخواین توربو بزارین رو پراید به نظر من شدنی نیست! اگه هم بشه باید از هفت خان رستم رد بشین! حالا اونم جور در بیاد یا نه!
    به نظر من اگه یک تقویت سطحی میخواین اون چیزایی که منو امیر بهش اشاره کردیم عالیه وگر نه کارای زیادی میشه رو پراید کرد مثلا تعویض موتور که خیلی کار خطرناکی هستش!

  13. 5 کاربر از farshad bugatti بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #10
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    1- توربو کردن به این راحتی نیست امیر جان گفتن
    2-همونتور که امر عزیز گفت موتور استاندارد پیراید آنچنان مورد خوبی برای توربو کردن نیست مگر اینکه شما بخو اید ماشین رو گازسوز بکنید با یه توربو کوچیک موتور ماشین بهتر کار میکنه که اونم مشکلات زیادی داره
    کلا موتور پراید نه به خاطر حجم پایینش بلکه به خاطر ضعف کلی زیاد جالب نمیشه
    مثلا شما حداکثر توانی که از این موتور میتونید بگیرید 120-140 اسب میشه اونم با کلی هزینه از جمله تغییراتی در سیلندر سر سیلندر پیستون میلنگ و خیلی قطعات دیگه که به نظرم هزینه 2-3 میلیونی زیاد هم جالب نمیشه تو وضعی که شاید با کمی هزینه روی موتور مزدا یا فورد همین توان رو و یا بیشتر رو به راحتی میشه ازشون گرفت و نصب این موترو به جای کار روی موتور خود پراید بهتر هستش
    اگه نمیخواین زیاد روش کار کنین و فقط به بهسازی متور فکر میکنید اون دیگه موردی نداره که کمی لاوزمی کردن موتور برای بهبود کارکرد موتور
    اون روز من خودم چند تا سوال از یکی از اساتید فن پرسیدم در مورد مصرف بهینه و بهترین پرفرمنس گفتن که بهترین پرفرمنس همیشه بهترین مصرف رو هم داره .

  15. 4 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •