تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: سلاتین 3d max بیان تو که این آموزش حرفه ایه

  1. #1
    داره خودمونی میشه AMIRAnime's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    قزوین
    پست ها
    79

    پيش فرض سلاتین 3d max بیان تو که این آموزش حرفه ایه

    می خوام در مورد camera match camera tracker صحبت کنم
    کسی در این زمینه اطلاعات داره یا شروع کنم آموزششو....

  2. #2
    آخر فروم باز parsa5564's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    هرجا که هوا هست
    پست ها
    1,606

    پيش فرض

    سلاتین غلط املایی داره
    درستش اینه: سلاطین

  3. #3
    آخر فروم باز *Forgotten*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ?What
    پست ها
    1,773

    پيش فرض

    اینجا هر کس تو زمینه خودش سلطانه

    خوب ما آماده ایم تا آموزشاتو شروع کنی

  4. #4
    داره خودمونی میشه AMIRAnime's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    قزوین
    پست ها
    79

    پيش فرض

    من اگه املا بالای 5 می گرفتم دوستام از من شیرینی می خواستن
    تا اینجا که غلط نداشتم هان....!!!!

  5. #5
    داره خودمونی میشه AMIRAnime's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    قزوین
    پست ها
    79

    پيش فرض

    خب می رم سره اصل مطلب البته اگه به نگارشم گیر ندن
    من در حال نوشتن به فیلم نامه انیمه رئالم که تو فضای واقعی یه کاراکتر از فضا وارد زمین می شه و .......
    که در ایام عید پخش میشه البته 100در100 نیست.
    گفتم شاید بد نباشه در این مورد صحبت کنم
    اول یه سئوال
    اگه یه حرکت دوربین واقعی داشته باشیم و بخوایم یه کاراکتر مجازی داخل محیت رئال حرکت کنه که حرکت دوربین واقعی روش تاثیر بزاره چی کار باید کرد...!

  6. 2 کاربر از AMIRAnime بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #6
    داره خودمونی میشه AMIRAnime's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    قزوین
    پست ها
    79

    پيش فرض

    میدونم محیط درسته گیر نده
    باید اولین فریم فیلم بیاری تو مکس و برای اون یه ودوربینه مجازی بکاری
    چطوری
    آهان انجاست که از camera match کمک میگیری
    1- alt+b رو می زنی و فریم انتخاب می کنی
    2- 8 رو می زنی و برای اینکه فریمت رندر بشه به عنوان تصویره زمینه انتخابش می کنی
    3-حالا باید برای دروبینه انیمت نشانه بزاری تا بفهمه کجا باید دوربینو بکاره که لنزش با لنزه دوربینه رئال یکی باشه،نشانه ها کجاست create> helpers> camera match/cam point
    فلا تا انجا جوابگویه سئوالات هستم بپرسید.

  8. 2 کاربر از AMIRAnime بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه meysam 3d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    359

    پيش فرض

    دصط شما درد نکنه امیر جان مم نون
    ببخشید وسط صحبتتون پا برهنه پریدم
    یه سؤال: واقعا میشه با این روش (ترکینگ مکس) کار در حد حرفه ای انجام داد؟
    یه سؤال دیگه: به برنامه های BUJO و pfTRACK آشنایی دارید من چندتا مشکل باهاش دارم؟

  10. #8
    داره خودمونی میشه AMIRAnime's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    قزوین
    پست ها
    79

    پيش فرض

    نه میثم جان در مورد اون نرم افزارا اطلاعاتی ندارم
    ولی از بابت ترکبنگ مکس خیالت راحت یکی از حرفه ای ترین ابزار برای این کاره که خیلی استفاده می شه .

  11. این کاربر از AMIRAnime بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #9
    داره خودمونی میشه AMIRAnime's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    قزوین
    پست ها
    79

    پيش فرض

    وقتی cam point رو ویه تصویرت گذاشتی (باید یادت باشه که کم تر از 5 تا نباشه)
    1- رویه دکمه assing postion کلیک کنید
    2-رویه cam pointمربوطه کلیک کنید
    الان اگه گفتی چی کار کردی
    آره الان به نقطه ها حالی کردی که چقدر در جای واقعی قرار گرفتن
    ببینید اینجاش یه خورده گنگه ولی اگه درست تصور کنی می گیرید چی میگم
    وقتی cam point ارو چیدی هنوز کاری نکرده بودی ولی الان به طور مثال تو فریمت یه میز داشته باشی و یه campointrtروی یه پایه
    و اونبکی رویه پاییه دیگه باشه و پایه هات بها هم نیم متر فاصله داشته باشه الان cam point ها با هم نیم متر فاصله دارن
    حالا اگه دقیق کار کرده باشی تو کادر current camera error ارورت از 5 پایین تره
    3-رویه دکمه create camera کلیک کن
    حالا یه دوربین داری که لنزش و جاش دقیقا لنز و جای دوربینه رئالته
    4- یه باکس بکش می بینی که انگار رویه زمینه حالا اگه بنونی سایشو بندازی رو زمین که دیکه..........
    امیدوارم تا اینجا مفید باشه
    تا نظر ندید ادامه نمیدم

  13. این کاربر از AMIRAnime بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •