تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: پيش فرض هشدار در مورد خريد گوشي با گارانتي پارس كامتل

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    پست ها
    79

    پيش فرض پيش فرض هشدار در مورد خريد گوشي با گارانتي پارس كامتل

    هشدار


    با سلام خدمت تمامي دوستاني كه مي خوان گوشي htc hd2 رو با گارانتي پارس كامتل بخرند


    نخربد اقايان نخريد دوستان با اين گارانتي بي درو پيكر

    خدمت تمام دوستاني كه اين گارانتي رو دارن تسليت عرض مي كنم. (خومم يكيش):dx:

    با جزئيات مي گم كه كاملا واضع باشه

    من در تاريخ 17 /5 / 89 تو خيابان وليعصر در طي يه تصادف با يك امبولانس كه داشتش خلاف مي كرد گوشيم دچار شكستگي شد و فرداش كه ميشه 18 / 5 بردمش گارانتي (پارس كامتل) بعد از اين كه يه دو سه ساعتي كه گشتم ادرس شركتو ( دفتر تهران) پيدا كردم (ماشاالله رفتن يه جايي دفتر گرفتن كه كسي نتونه پيدا كنه كه هيچ خودشم گمو گور ميشه)

    گوشي رو كه تحويل دادم گفتن كه 7 رو تا 10 روز طول مي كشه كه درست بشه و تحويل بدن اگه حساب كتابم درست باشه تاريخ تحويل ميشه 24 / 5 براي 7روز و 27 /5 هم براي 10 روز بعد من تو تاريخ 24 رم تماس گرفتم گفتن كه ما امروز گوشي رو پذيرش كرديم و فردا ميديم براي بخش تعميرات يعني 7 روز گوشي رو اصلا دست نزده بودن شما اخر هفته زنگ بزن من دوباره 27 رم زنگ زدم گفتن كه گوشي رو فرستاديم به شركت htc تا تعمير كنه بعد از اين همه گفتم بابا اين شركت htc تو ايران كجاست كه ما بريم همونجا پيگيري (اين حرفو اون خانومه :cu: كه تلفن جواب ميداد گفت ) گفت ما هم نمي دونيم كجاست خلاصه بعد از يه 20 دقيقه كه من پشت خط مچل شدم وصل كردش به يه اقايي به اسم xxx اون اقاه هم همينو گفت بعدش گفت هفته ديگه زنگ بزنو بعد خيلي بي ادبانه گوشي رو قطع كردش.

    امروز كه تاريخ 30 / 5 هستش زنگ زدم گفتن هنوز اماده نيست و خيلي بي ادبانه تر گوشي رو قطع كردن
    هر موقع گرفتم خبر ميدم بهتون

    براي دونستن اسامي كسايي كه باهاشون حرف زدم مي تونيد پ خ بديد.

  2. #2
    پروفشنال Apachi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    Neverland
    پست ها
    676

    پيش فرض

    تا زمانی که شرکت اصلی در ایران حضور نداره ، و یکسری بازرگان با ... تمام امتیاز واردات یک محصول را میگرند و بدلیل همین امتیاز و انحصار هرگز مصرف کننده براش ارزش نداره ،
    شما فکر میکند اگه خود SE یاHTC و یا در ایران حضور داشتند رفتارشون برای خدمات پس از فروش اینطوری بود؟
    چون سود مستقیم به شرکت تولید کننده میرفت و حداقل چنین کمپانی های غولی باید یه ساختمان بزرگ 3 طبقه برای خدمات پس از فروش تو همچنین بازاری داشتند..
    و لی با این بلک مارکت و پیچ تو پیچی که وجود داره چیزی به نام گارانتی وجود نداره = مطمئن باشید تعمییر کننده توسط کمپانی مادر آموزش ندیده و اصغر آقا داره از روی تجربه گوشی شما رو باز میکنه ..
    هرکس هم گفت فلان شرکت نماینده رسمی کمپانی SE هست مثل روز روشن هستش داره دروغ میگه.
    چون کمپانی مادر امکان داره برای توزیع محصول از واسطه استفاده کنه ولی خدمات پس از فروش را که نمیده به واسطه و خودش انجام میده...
    Last edited by Apachi; 21-08-2010 at 19:54.

  3. #3
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    پست ها
    2,072

    پيش فرض

    شکستگی که شامل گارانتی نمیشه. پارس کامتل گارانتی الکیه. تو شرایط گارانتی هیچ جای گوشی شامل گارانتی نمیشد
    گوشی رو هم باید میبردی یه تعمیرگاه نه گارانتی
    مثل اینکه تو ایران فقط نوگیا گارانتی و نمایندگی رسمی داره (گارانتی کشوری نوکیا)

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •