سلام به همگی
این کار رو به این دلیل تو گالری گذاشتم و نه WIP جون راستش آناتومیه و قرارنیست دیگه polypaint یا رندر بشه
حالا بازهم هرجور که مدیر محترم این بخش صلاح بدونه
نرم افزارها : 3DS Max 2009 , Zbrush 3.5
امیدوارم دوست داشته باشید![]()
سلام به همگی
این کار رو به این دلیل تو گالری گذاشتم و نه WIP جون راستش آناتومیه و قرارنیست دیگه polypaint یا رندر بشه
حالا بازهم هرجور که مدیر محترم این بخش صلاح بدونه
نرم افزارها : 3DS Max 2009 , Zbrush 3.5
امیدوارم دوست داشته باشید![]()
آفرین کار خوبی شده اما یه دست نیست...
بعضی عضلات ریز رو نشون دادی با تفکیک کامل، اما بعضی عضلات درشت که تفکیکشون خیلی بیشتر باید به چشم بیاد رو نشون ندادی.
البته اینم میتونه یه سبک خاص باشه...
به هر حال خوشحالم که در زمینه ی آناتومی کار میکنی، منم خیلی به این مقوله علاقه دارم...![]()
ایول
این کارتم دیده بودم
خیلی خوب کار شده
حجم بدن خیلی عالیه
یعنی همه چیش به هم میاد
ولی زیاد خط خطیش کردی
سپاس از شما
، همایون جان این کار در اصل Turntable هستش و بخاطر reflection که توی shader به کار رفته تو بعضی از زوایا خوب بعضی ماهیچه هارو ساجست نمی کنه ، این نکته شما تا حدودی توی turntable مرتفع شده ، مرسی دوستان عزیز از نظراتتون
مرسی b3dnet![]()
همایون جان ، این کار در اصل turntable هستش و بخاطر reflection که توی shader اش هست توی بعضی از زوایا بعضی ماهیچه ها خوب suggest نشده ، این مشکل که شما فرمودید تا حدودی توی turntable مرافع می شه
مرسی
مرسی b3dnet
![]()
ایول. کار خوبی شده. فرم کلی بدن خیلی خوبه.
یه مشکل کلی داره به نظرم اونه که نیروی جاذبه زمین احساس نمی شه و یه مقدار کاراکتر بدون وزن به نظر می رسه. فکر کنم بخاطر pose اینطور شده.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)