تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: فوت تخم!!

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه @pooy's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    353

    6 فوت تخم!!

    سلام به همه

    یه تمرین واسه pose .

    مدلش زیاد برام مهم نبود. ببخشید که پیشرفتی توش نیست.

    اتود دستی+ بیس در مایا+ زیبراش+ pose +فتوشاپ :









  2. 9 کاربر از @pooy بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه evil2012's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    محل سكونت
    بلوک(Banlieue 25( san angelos
    پست ها
    212

    پيش فرض

    افرین ولی کاراکترت نامفهومه و بی نتیجه و بی هدف زدی و بدون ایدست به نظرم

    باشد که پیشرفت کنی و کارای خوبتری ازت ببینیم

  4. 2 کاربر از evil2012 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    سلام رفیق
    خوبی
    راستشو بخوای باید بگم که با این طور کار کردن نمیتونی نتیجه بگیری...
    سعی کن کارهاتو با هدف جلو ببری...
    این که میگی مدل مهم نبود یعنی بی هدف مدل زدن...
    Pos کار مرحله ی چندوم از یک مدل سازیه...
    اول از همه یه طرح انتخاب کن..
    ماشاالله که خودت طرح های دستیت عالیه...
    بعد سعی کن base کارو تو برنامه ی 3d در بیاری...
    حالا این برنامه میتونی هر چیزی باشه.
    سعی کن طرح اولیه قرینه باشه و دارای pose خاصی نباشه...
    بعد از اون توی zbrush سعی کن از divid 1 تا هر چنتا که میخوای detail بدی منظم جلو بری..
    تازه بعد از این مرحله میرسه به لایه هایی که میخوای روی مدلت بدی..
    مثل بافت صورت یا خطو خطوط روی پوست که همون Detail نهایی میشه...
    بعد از این مراحل تازه باید شروع کنی به دادن یه pos مناسب....
    ------------------
    اگه کارهاتو بدون هدف جلو ببری خیلی دیر به نتیجه میرسی...
    در مورد مدل سازی هم یه چیزیو بگم که برنامه ی zbrush برنامه ای هستش که اوصولا برای جزئیات هستش...
    اگه هدفت از مدلینگ حالت مجسمه ای هستش که هیچ ولی اگه میخوای مدل های اوصولی بزنی که بشه ریگش کرد و برای انیمیت بشه ازش استفاده کرد باید سعی کنی base کارو همراه با توپولوژی صحیح توی برنامه 3d در بیاری...
    -----------------
    اینو بگم که دوست دارم تو کارت پیشرفت کنی که این مطالب نوشتم وگرنه قصد جسارت ندارم.
    Last edited by b3dnet; 16-08-2010 at 22:32.

  6. 3 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه kian-sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    یه جای خوب!
    پست ها
    274

    پيش فرض

    حال نکردیم.
    هنوز خیلی خیلی باید روش کار کرد.
    امیدوارم طرح های بعدیت بهتر و بهتر بشه.

  8. این کاربر از kian-sh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه @pooy's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    353

    پيش فرض

    افرین ولی کاراکترت نامفهومه و بی نتیجه و بی هدف زدی و بدون ایدست به نظرم

    باشد که پیشرفت کنی و کارای خوبتری ازت ببینیم
    مرسی
    کاراکترم صفر هم نیست!
    گفتم که فقط میخواستم یه pose داشته باشه.
    کوچیکترین خلاقیتی تو کاراکترم نیست
    باشد که.............

    سلام رفیق
    خوبی
    راستشو بخوای باید بگم که با این طور کار کردن نمیتونی نتیجه بگیری...
    سعی کن کارهاتو با هدف جلو ببری...
    این که میگی مدل مهم نبود یعنی بی هدف مدل زدن...
    Pos کار مرحله ی چندوم از یک مدل سازیه...
    اول از همه یه طرح انتخاب کن..
    ماشاالله که خودت طرح های دستیت عالیه...
    بعد سعی کن base کارو تو برنامه ی 3d در بیاری...
    حالا این برنامه میتونی هر چیزی باشه.
    سعی کن طرح اولیه قرینه باشه و دارای pose خاصی نباشه...
    بعد از اون توی zbrush سعی کن از divid 1 تا هر چنتا که میخوای detail بدی منظم جلو بری..
    تازه بعد از این مرحله میرسه به لایه هایی که میخوای روی مدلت بدی..
    مثل بافت صورت یا خطو خطوط روی پوست که همون Detail نهایی میشه...
    بعد از این مراحل تازه باید شروع کنی به دادن یه pos مناسب....
    ------------------
    اگه کارهاتو بدون هدف جلو ببری خیلی دیر به نتیجه میرسی...
    در مورد مدل سازی هم یه چیزیو بگم که برنامه ی zbrush برنامه ای هستش که اوصولا برای جزئیات هستش...
    اگه هدفت از مدلینگ حالت مجسمه ای هستش که هیچ ولی اگه میخوای مدل های اوصولی بزنی که بشه ریگش کرد و برای انیمیت بشه ازش استفاده کرد باید سعی کنی base کارو همراه با توپولوژی صحیح توی برنامه 3d در بیاری...
    -----------------
    اینو بگم که دوست دارم تو کارت پیشرفت کنی که این مطالب نوشتم وگرنه قصد جسارت ندارم.
    سلام داداش
    از اینکه وقت گذاشتی و اینهمه منو راهنمایی کردی ممنونم
    راستش حدوده 3 ماهه که 3ی کار میکنم
    مدلو که گند زدم! میدونم آخه این یه تمرینه pose بودش
    ولی من دقیقا همینطور که گفتی کار میکنم
    اول یه اتوده دستی میزنم و بعد بیسو تو مایا میسازم بعد مدلو میبرم زیبراش دتایل میدم و آخرسر هم با پلی پاینت رنگش میکنم و pose میدم و ....

    ممنونم از راهنماییت و هیچوقته هیچوقت فکر نکن من از انتقاد ناراحت میشم داداش

    حال نکردیم.
    هنوز خیلی خیلی باید روش کار کرد.
    امیدوارم طرح های بعدیت بهتر و بهتر بشه.
    خودمم حال نکردم!

    ارزشه کار کردنو نداره

    مدلایه بعدیو حال میکنیم جفتمون

  10. این کاربر از @pooy بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •