تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: سرویس انتقال اعتبار همراه اول - (جدید)

  1. #1
    پروفشنال Mohammad_666's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    متاسفانه ->ایران - تهران
    پست ها
    783

    پيش فرض سرویس انتقال اعتبار همراه اول - (جدید)

    معرفی سرویس

    مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند با استفاده از این سرویس مبلغ اعتبار مورد نظر خود را به شماره دیگری انتقال دهند. برای این منظور از دو روش کد های میان بر (USSD) و تلفن گویای 444 (IVR) می توان استفاده نمود.


    روش کد های میان بر (USSD)



    نحوه انتقال اعتبار :


    در این روش با ارسال کد های میان بر با فرمت ذیل می توان اعتبار مورد نظر را انتقال داد:

    # شماره مشترک دریافت کننده *میزان اعتبار* رمز انتقال *132*


    · رمز انتقال :
    برای دریافت این رمز، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 8910 ارسال تا رمز انتقال که عددی 8 رقمی می باشداز طریق پیامک برای شما ارسال گردد.
    در صورت نیاز مشترکین می توانند کد رمز خود را از طریق تلفن گویای 444 (IVR) تغییر دهند.
    مشترکین تلفن همراه در صورت فراموش نمودن رمز خود، می توانند رمز خود را ازطریق ارسال پیام کوتاه به شماره 8910 مجددا دریافت نمایند.
    مشترک می تواند در هر بار انتقال اعتبار، مبالغی بین 10000 ریال تا 100000 ریال (1000 تا 10000 تومان) را به شماره دیگری انتقال دهد.
    مشترک می بایست پس از انتقال اعتبار حداقل 5000 ریال اعتبار باقیمانده داشته باشد برای مثال جهت انتقال 10000 ریال مشترک می بایست حداقل 15000 ریال اعتبار داشته باشد.
    کارمزد این سرویس 400 ریال برای هر بار انتقال می باشد.
    به ازاء هر 5000 ریال اعتبار انتقال یافته، 15 روز از زمان اعتبار مشترک انتقال دهنده (A) کسر و به زمان اعتبار مشترک دریافت کننده اعتبار (B) اضافه می گردد. برای مثال در صورت انتقال مبلغ 10000 ریال مدت زمان 30 روز از زمان اعتبار مشترک انتقال دهنده (A) کسر و به زمان اعتبار مشترک دریافت کننده اعتبار (B) اضافه می گردد
    قبل از شماره مشترک دریافت کننده اعتبار (B) حتما می بایست عدد 98 با فرمت ذیل اضافه گردد:
    9891xxxxxxxx
    برای مثال شماره تلفن 9191234567 باید با فرمت 989191234567 وارد گردد.
    پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، برای مشترک انتقال دهنده (َA)و دریافت کننده اعتبار (B)پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال ، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید ارسال می گردد.

    تلفن گویای 444 (IVR)

    در این روش مشترک با تلفن همراه اعتباری خود با شماره ی 444 تماس گرفته و با انتخاب عدد 9 وارد منوی انتقال اعتبار می گردد
    پس از این مرحله با راهنمائی های صورت گرفته مشترک می تواند با انجام مراحل مربوطه اعتبار مورد نظر خود را انتقال دهد.

    نکات قابل توجه:

    · در صورتی که مشترک انتقال دهنده (َA) در وضعیت خط صفر (Idle) ، قطع ، معلق (Suspend)، غیرفعال (Disable) ، لیست سیاه (BlackList) و یا سلب امتیاز(Pool) باشد امکان انتقال اعتبار وجود ندارد.

    · در صورتی که مبلغ مورد درخواست جهت انتقال (و به تبع آن زمان اعتبار مورد انتقال ) با شرایط تعیین شده مطابقت نداشته باشد انتقال انجام نمی گردد.

    · در صورتی که با انجام انتقال اعتبار، وضعیت مشترک انتقال دهنده به دلیل کاهش اعتبار زمانی معلق (Suspend)یا غیرفعال (Disable) گردد ، ابتدا به مشترک اطلاع رسانی گردیده و در صورت تایید وی انتقال انجام می گردد.
    · پس از ارسال درخواست مشترک انتقال دهنده (َA) به شبکه ، پیامی به وی ارسال می گردد تا در صورت تایید آن توسط مشترک انتقال انجام گردد.
    · در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعیت معلق (Suspend)باشد ، مبلغ مورد نظر به اعتبار قبلی وی اضافه گردیده و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال برای وی محاسبه و وضعیت مشترک فعال می گردد.
    · در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مبلغ در وضعیت یکطرفه باشد ، مبلغ مورد نظر به اعتبار وی اضافه گردیده و زمان انتقال یافته نیز به زمان اعتبار قبلی مشترک (B) اضافه و وضعیت مشترک فعال می گردد.
    · در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعیت غیرفعال (Disable) باشد ، مبلغ مورد نظر به مشترک (B) منتقل گردیده و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال برای وی محاسبه می گردد.
    · در صورتی که مشترک دریافت کننده اعتبار (B) در وضعیت خط صفر (Idle) یا سلب امتیاز (Pool) باشد امکان دریافت اعتبار وجود ندارد.
    · در صورتی که سیم کارت مشترک دریافت کننده اعتبار (B) قطع باشد انتقال انجام می گردد لیکن مشترک (B) امکان دریافت پیام را ندارد.
    · در صورتی که مشترک دریافت کننده اعتبار (B) خاموش باشد انتقال انجام می گردد و پس از روشن نمودن تلفن همراه در صورتی که پیام ارسالی در شبکه موجود باشد پیام به وی تحویل می گردد.

    · هر یک از مشترکین تلفن همراه می توانند در طول یک روز حداکثر 5 بار اعتبار خود را انتقال دهند.

    · حداکثر مبلغ قابل انتقال در طول یک روز 100000 ریال (10 هزار تومان) می باشد.

    · هر یک از مشترکین تلفن همراه می توانند در طول یک ماه حداکثر 30 بار اعتبار خود را انتقال دهند.

    · حداکثر مبلغ قابل انتقال در طول یک ماه 500000 ریال (50 هزار تومان) می باشد.



    تعاریف:

    وضعیت خط استفاده نشده (Idle) : تلفن های همراه اعتباری با اولین تماس یا ارسال SMSفعال گردیده و تا زمانی که این اقدام توسط مشترک صورت نپذیرفته و مهلت اعتبار زمانی آن پایان نیافته باشد به عنوان تلفن همراه استفاده نشده (Idle) شناخته می شوند0
    معلق (Suspend): تلفن های همراه اعتباری با توجه به اعتبار موجود، در صورت اتمام مهلت زمانی اعتبار وارد وضعیت معلق (Suspend) خواهند شد.
    غیرفعال (Disable) : در صورت اتمام مهلت زمانی و عدم تمدید اعتبار توسط مشترک (حداکثر طی 2 ماه) تلفن های همراه اعتباری غیر فعال (Disable) خواهند گردید.
    سلب امتیاز(Pool) : در صورت اتمام مهلت زمانی مرحله غیر فعال و عدم تمدید اعتبار توسط مشترک (حداکثر طی 12ماه) تلفن های همراه اعتباری سلب امتیاز(Pool) خواهند گردید.
    لیست سیاه (BlackList) : در صورتی که مشترک تلفن همراه اعتباری در وارد نمودن پین شارژ ، 5 بار اشتباه نماید خط وی وارد لیست سیاه می شود.
    قطع: در صورتی که خط مشترک در سیستم خدمات مشترکین قطع باشد.
    توجه : مشترک گرامی مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه و رمز عبور 8 رقمی خود نهایت دقت را به عمل آورید.


    جدول اعتبار :


  2. 5 کاربر از Mohammad_666 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه amir_ata_21's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    پست ها
    447

    پيش فرض

    بازم جای شکرش باقیه که ایرانسل بود که همراه آخر از اون کپی برداری کنه

  4. 3 کاربر از amir_ata_21 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    داره خودمونی میشه mohalls's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    49

    پيش فرض

    خدا رو شکر .... این اپراتور دوم هم اومد ... یه جو رقابتی حاکم شد و برای اینکه رضایت مشترکین رو جلب کنند کیفیت و بهتر می کنند و خدمات رو بیشتر (اگر چه در مقایسه دیگر کشورها کیفیت مطلوب نیست) ان شا الله به مرور بهتر ابو ( میشه)

  6. #4
    پروفشنال samadsam's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    937

    پيش فرض

    بابا این که خیلی مزخرفه واسه چی زمانیش کردن 1000 تومن 30 روز دیگه ثبت میشه از این بدتر نمیشه

  7. #5
    آخر فروم باز irinn65's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    TeHRaN-CItY
    پست ها
    1,211

    پيش فرض

    اتفاقا این سرویس خیلی قدیمیه حتی ایرانسل به مغزشم همچین فکری نرسیده بود که بعدها تصمیم به ارائه این سرویس تعریف شده کردند
    چون همراه اول دولتی بود یه مشکلاتی سر راهش بود حتی مخابرات و ارتباطات رادیویی هم مخالف این قضیه بودن به لحاظ امنیتی اما بعد اینکه ایرانسل (خصوصی)این سرویسو ارائه کرد همراه اولم بعد از خصوصی شدنش مجاز شد

  8. #6
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    7

    پيش فرض

    من یک مشکل دارم رمزی که برای من فرستاده هفت رقمی نه هشت رقمی در ضمن میگه رمز اشتباه است کسی می تونه کمکم کنه

  9. #7
    آخر فروم باز irinn65's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    TeHRaN-CItY
    پست ها
    1,211

    پيش فرض

    من یک مشکل دارم رمزی که برای من فرستاده هفت رقمی نه هشت رقمی در ضمن میگه رمز اشتباه است کسی می تونه کمکم کنه
    یا به خدمات مشترکین مراجعه کن یا با شماره09990تماس بگیر

  10. #8
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    3,114

    پيش فرض

    الان این همراه اول فکر میکنه دیگه خیلی امکانات داره.اگه این ایرانسل نبود همراه اول حتی gprs هم راه نمینداخت.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •