تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 17

نام تاپيک: کمک - Audi A5

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    74

    پيش فرض کمک - Audi A5



    من خطهای ماشین رو chamfer می کنم و meshsmooth رو استفاده میکنم ولی شکل ماشین جالب نمیشه مثل این که چروک شده باشه! ضمنا تو طراحی رینگ هم مشکل دارم.

  2. 2 کاربر از iloob بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TheGnomonWorkshop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    ایران
    پست ها
    455

    پيش فرض

    میشه یه کم بیشتر توضیح بدین؟
    مثلا کجاها این جوری میشه...
    همین جوری که بهش نگاه میکنم معلومه که خیلی موج داره
    یه smooth هم بزار

  4. #3
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    74

    پيش فرض

    میشه یه کم بیشتر توضیح بدین؟
    مثلا کجاها این جوری میشه...
    همین جوری که بهش نگاه میکنم معلومه که خیلی موج داره
    یه smooth هم بزار
    همچین حالتی میشه

  5. #4
    داره خودمونی میشه hossein.d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    خوزستان - ماهشهر
    پست ها
    128

    پيش فرض

    سلام.
    دوست عزیز احتمال میدم یا به خاطر اینه که این قسمت از مدل فیس های سه ضلعی داره.
    یا ورتکس ها با هم قاطی شدن و تداخل دارن.
    ولی فکر کنم دلیلش اون اولی باشه که گفتم.
    سعی کن 4ضلعی باشه بعد تست کن ببین چی میشه.

  6. این کاربر از hossein.d بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TheGnomonWorkshop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    ایران
    پست ها
    455

    پيش فرض

    سلام.
    دوست عزیز احتمال میدم یا به خاطر اینه که این قسمت از مدل فیس های سه ضلعی داره.
    یا ورتکس ها با هم قاطی شدن و تداخل دارن.
    ولی فکر کنم دلیلش اون اولی باشه که گفتم.
    سعی کن 4ضلعی باشه بعد تست کن ببین چی میشه.
    تایید میشه اما ممکنه edge ها هم نزدیک به هم باشن
    دقت کن که چیدمان خطوط درست و منظم باشه
    اگه از این نماها و یکم بزرگتر وایر فریم میزاشتی بیشتر معلوم میشد مشکل چیه
    در ضمن اگه داخل چراغ و گودی سپر رو هم پاک کنی راحت تر میشه روش کار کرد

  8. این کاربر از TheGnomonWorkshop بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    پروفشنال tatuy's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    زنجان
    پست ها
    859

    پيش فرض

    خب داداش یه وایر از جلوتر میزاشتی بیشتر میشد نظر داد

  10. این کاربر از tatuy بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #7
    ناظر انجمن علوم انسانی New Ray's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    21°N - 71°W
    پست ها
    978

    پيش فرض

    يه دليلش اينه كه خوب جدا سازي نكردي.
    مثلا همون جلوي كاپوت و چراغ بايد جدا بشه ولي اينكارو نكردي.
    در هم همينطور.

    يا اصلا جدا نكن ، يا همه رو جدا كن بعد مش اسموت اعمال كن. ( مش اسموت اسم آدم نيستا !! )

    الان به فكر رينگ نباش ريال يه چرخ همينجوري بزار ، بعد رينگ چيز خاصي نيست.
    Last edited by New Ray; 06-08-2010 at 10:45.

  12. این کاربر از New Ray بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #8
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    74

    پيش فرض



    این مدل بد شد، می خوام از اول شروع کنم اگه نکته ای هست بگید ممنون.

  14. 2 کاربر از iloob بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #9
    داره خودمونی میشه hossein.d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    خوزستان - ماهشهر
    پست ها
    128

    پيش فرض

    خوب این وایری که من دیدم خیلی وضعش خرابه.
    کلا چند تا ورتکس با هم مرج نشدن.
    این 3 تا ورتکس هم که معلوم نیست کجا باید باشن.
    کلا از هم جدا هستن.
    آموزشای مدلینگ ماشین رو گیر بیار و نگاه کن.
    مشکلت حل میشه.
    به نظرم همین مشکلات رو درست کنی خوبه.
    نیازی نیست از صفر شروع کنی.
    موفق باشی.

  16. 2 کاربر از hossein.d بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #10
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    74

    پيش فرض


    فکر کنم دیگه مشکل vertex ها حل شد ولی کلا می خوام از اول شروع کنم.
    فقط یه سوال، من تو یه آموزش دیدم که هر قسمت رو با یه plane مدل می زد بعد با هم attach و weld می کرد. این کار منطقیه یا باید همه رو با یک plane مدل زد؟

  18. این کاربر از iloob بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •