من خطهای ماشین رو chamfer می کنم و meshsmooth رو استفاده میکنم ولی شکل ماشین جالب نمیشه مثل این که چروک شده باشه! ضمنا تو طراحی رینگ هم مشکل دارم.
من خطهای ماشین رو chamfer می کنم و meshsmooth رو استفاده میکنم ولی شکل ماشین جالب نمیشه مثل این که چروک شده باشه! ضمنا تو طراحی رینگ هم مشکل دارم.
میشه یه کم بیشتر توضیح بدین؟
مثلا کجاها این جوری میشه...
همین جوری که بهش نگاه میکنم معلومه که خیلی موج داره
یه smooth هم بزار
همچین حالتی میشه
![]()
سلام.
دوست عزیز احتمال میدم یا به خاطر اینه که این قسمت از مدل فیس های سه ضلعی داره.
یا ورتکس ها با هم قاطی شدن و تداخل دارن.
ولی فکر کنم دلیلش اون اولی باشه که گفتم.
سعی کن 4ضلعی باشه بعد تست کن ببین چی میشه.![]()
تایید میشه اما ممکنه edge ها هم نزدیک به هم باشن
دقت کن که چیدمان خطوط درست و منظم باشه
اگه از این نماها و یکم بزرگتر وایر فریم میزاشتی بیشتر معلوم میشد مشکل چیه
در ضمن اگه داخل چراغ و گودی سپر رو هم پاک کنی راحت تر میشه روش کار کرد
خب داداش یه وایر از جلوتر میزاشتی بیشتر میشد نظر داد
يه دليلش اينه كه خوب جدا سازي نكردي.
مثلا همون جلوي كاپوت و چراغ بايد جدا بشه ولي اينكارو نكردي.
در هم همينطور.
يا اصلا جدا نكن ، يا همه رو جدا كن بعد مش اسموت اعمال كن. ( مش اسموت اسم آدم نيستا !!)
الان به فكر رينگ نباش ريال يه چرخ همينجوري بزار ، بعد رينگ چيز خاصي نيست.
Last edited by New Ray; 06-08-2010 at 10:45.
این مدل بد شد، می خوام از اول شروع کنم اگه نکته ای هست بگید ممنون.
خوب این وایری که من دیدم خیلی وضعش خرابه.
کلا چند تا ورتکس با هم مرج نشدن.
این 3 تا ورتکس هم که معلوم نیست کجا باید باشن.
کلا از هم جدا هستن.
آموزشای مدلینگ ماشین رو گیر بیار و نگاه کن.
مشکلت حل میشه.
به نظرم همین مشکلات رو درست کنی خوبه.
نیازی نیست از صفر شروع کنی.
موفق باشی.![]()
فکر کنم دیگه مشکل vertex ها حل شد ولی کلا می خوام از اول شروع کنم.
فقط یه سوال، من تو یه آموزش دیدم که هر قسمت رو با یه plane مدل می زد بعد با هم attach و weld می کرد. این کار منطقیه یا باید همه رو با یک plane مدل زد؟
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)