بچه ها من از نمايندگي هاي زيگورات و چند تا ديگه از نمايندگي هاي معتبر وارد كننده ي دل كه داخل پايتخت نمايندگي داشتند (همه ي مغازه هاي پايتخت ) شنيدم كه اين سري مشكل گرافيكي داشته. ميخواستم بدونم درسته؟ يا نه
بچه ها من از نمايندگي هاي زيگورات و چند تا ديگه از نمايندگي هاي معتبر وارد كننده ي دل كه داخل پايتخت نمايندگي داشتند (همه ي مغازه هاي پايتخت ) شنيدم كه اين سري مشكل گرافيكي داشته. ميخواستم بدونم درسته؟ يا نه
اصولا برای لپتاپ های دل یه همچین مشکلاتی هست
ولی بیشتر برای لپتاپ های رفیر پیش میاد که اغلب فروشندگان ایرانی میارن و به اسم لپتاپ نو میدن برای خرید از گارانتی های معتبر بگیرید مثل زیگورات
این نظره منه
1- خود زیگورات هم از این شیتونی ها میکنه مثلا اون موقع که 1510 اومده بود مودم غیر از دل تو جعبه دستگاه می گذاشت
2-هیچ نوت بوکی به غیر از asus و msi نمایندگی ندارند تو ایران
3-بله این مدل این مشکل رو داره
4- جوراب که نمیخری هیچ پشتیبانی نداشته باشه توی همه سایت های تولید کننده میتونی ببینی دستگاهت چی هست و چند روز گارانتی داره دستگاه های ریفر 90 روز گارانتی دارند
جعبه هاشون فرق میکنه و ...
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)