تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 27

نام تاپيک: اخبار و دانلود نسخه های بتای 3d game studio a8

  1. #1
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض اخبار و دانلود نسخه های بتای 3d game studio a8

    سلام
    خوب مثل اینکه نسخه ی بتای 3d game studio a8 تا ورژن 8.013 اومده .
    توضیحات و اخبار در این تاپیک( به روز میشود...)
    منبع : فروم گیم استدیو



    A8 Version 8.013 Public Beta
    A new public beta version 8.013 is available:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    This version fixes the reported engine bugs of 8.010: You can now also publish a PhysX app with the free version, and an issue with the collision detection was fixed.

    You can find a list of the new features here:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    Please install this version in a new folder or in your previous A8 folder; do not install it in your old A7 folder. Test everything carefully and if you find a bug, please report it to the bug forum. Please disregard the ominous error messages when you start GED the first time.

    There were some questions about upgrading to A8, I'll answer them in another thread.

  2. #2
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    !!
    من گفتم توي A8 قدرت رندر خيلي بيشتر از A7 ميشه ولي مثل اينكه اصلا به رندر توجه نداشتن !
    خيلي عجيبه اين كارشون

  3. #3
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    راستش زیاد به رندر نرسیده
    ولی امکانات خوبی اضافه کرده برای مثال اینکه میشه شیدر رو صفحه اعمال کرد و اینکه unicode پشتیبانی می کنه و قدرت فنی رفته بالا و سیستم فیزیک nvida استفاده می کنه !!!!

  4. #4
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    راستش زیاد به رندر نرسیده
    ولی امکانات خوبی اضافه کرده برای مثال اینکه میشه شیدر رو صفحه اعمال کرد و اینکه unicode پشتیبانی می کنه و قدرت فنی رفته بالا و سیستم فیزیک nvida استفاده می کنه !!!!
    امكاناتش خوبه ولي سيستم فيزيك Nvidia ديگه به درد بازي ها نميخوره و الان انجين ها سيستم فيزيك مخصوص خودشون رو دارن
    به اين دليل ميگم Physx به درد بازي ها نميخوره چون بازي شما ديگه روي گرافيك هاي ATI نتيجه ي مطلوبي نداره
    بهترين بازي كه از Nvidia Physx استفاده كرده بازي Batman: AA بود كه خودش سيستم فيزيك داشت و از Nvidia Physx به عنوان يه ابزار كمكي استفاده كرد

    ايشاالله به رندرش برسن

  5. این کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #5
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    دوستان این فقط نسخه ی بتا بود و هنوز a8 کامل نشده....


    Some answers about upgrading to A8:

    - An A8 upgrade is included in the current A7 version. So if you ordered A7 in the last time, you already have an A8 key and can unlock the public beta with it. You can see this from the file name - an A8 key has a name like keyxxx.dta.

    - Otherwise, if you ordered A7 in March 2010 or later, please contact sales (at) opgroup.de for a free A8 key.

    - If you ordered A7 in December 2009 or later, you can get an A8 upgrade at a reduced price of $199 for Pro or $59 for Commercial.

    - Otherwise, if you own an A7 version, you can order an A8 upgrade now at an early adopter price of $299 for Pro or $79 for Commercial.

    You can order the upgrade by email to sales (at) opgroup.de. The special prices are valid for at least the next two weeks, until A8 replaces A7 officially in the online shop. The final A8 prices will then be the same as for A7.

  7. #6
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    دوستان این فقط نسخه ی بتا بود و هنوز a8 کامل نشده....
    اگه ميگفتن نسخه ي آلفا باز قبول كننده بود ... تنها كاري كه از نسخه ي بتا تا فاينال اجرا ميشه معمولا Debug كردن هست

  8. #7
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    A7 to A8

    Except for physics commands, A8 is 100% compatible to A7, so all A7 projects will nomally still run under A8 without any change. The differences of version A8.00 to A7 are listed below.

    • A8 Commercial uses the graphics hardware for accelerated bones rendering. This way, A8 can render bones animated actors about 3 times faster than A7 (5 times faster than A6). An example level crowd.c is included for comparing the A7 and A8 rendering speed (A7 Commercial: 14 fps; A8 Commercial: 40 fps).




    • The hardware accelerated PhysX engine replaced the old ODE physics engine. There are a lot of new physics commands, but the syntax of the old commands is maintained, so it's very easy to move old physics applications to A8. In almost all cases this will result in a better frame rate and greater stability of the physics simulation.


    • The DirectPlay network library was replaced by the Enet library. This won't affect the network functions, so no script change is required and previous network projects still work as before. The main advantage is that a network server now doesn't use DirectX anymore, which allows a possible future development of Linux based network servers.


    • A8 supports user-switchable portal regions in WED. This way, rendering speed in indoor levels can be greatly increased even without using a BSP tree.


    • The publish process was improved. A published A8 acknex.dll now works with all executables generated with the same development system. This way, a single DLL can be used for many EXEs (A7 and before required a separate DLL for any EXE). This also overcomes the problems with some commercial wrapper systems.


    • An overlay channel in the window outside of the DirectX area is now supported. This way, arbitrary shaped windows are possible under Vista and Windows 7. An example can be found in the digital.c sample.
    • A8 supports layer particles as a 2D effect, similar to layer entities.




    • For maintaining compatibility to old C-Script projects from the A6 age, A8 Extra and above still supports C-Script.

  9. #8
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    دوستان من دانلودش کردم مثل اینکه چون بتا هست بیلد و ران نمیشه؟؟؟

  10. #9
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    دوستان صبر کنید نسخه deveplment بیاد

  11. #10
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    1,155

    پيش فرض

    آخه چقد صبركنيم ؟

صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •