تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: انجین رایگان Crystal space 1.01

  1. #1
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض انجین رایگان Crystal space 1.01

    سلام

    “Develop 3D games with the best free engine available”




    Crystal Space is a free (LGPL) and portable 3D Game Development Kit written in C++. Crystal Space currently runs on GNU/Linux, general Unix, Windows, Windows NT, and MacOS/X. It can optionally use OpenGL (on all platforms), SDL (all SDL platforms), X11 (Unix or GNU/Linux) and SVGALIB (GNU/Linux). It can also optionally use assembler routines using NASM and MMX. It supports:

    • True six degrees of freedom
    • Colored lighting
    • Lightmapped and stencil based lighting
    • Shader support (CG, vertex programs, fragment programs, ...)
    • Mipmapping
    • Portals
    • Mirrors
    • Alpha transparency
    • Reflective surfaces
    • 3D sprites (frame based or with skeletal animation using cal3d animation library)
    • Procedural textures
    • Particle systems
    • Halos
    • Volumetric fog
    • Scripting (using Python, Perl, Java, or potentially other languages)
    • 16-bit and 32-bit display support
    • OpenGL
    • Software renderer
    • Font support (also with freetype)
    • Hierarchical transformations
    • Physics plugin based on ODE



    Languages:

    English

    Recent changes in Crystal Space:


    • Various bug fixes


    OS requirements for Crystal Space:


    • OS: Win95/98/98SE/Me/2000/NT/XP



    دانلود رایگان :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



    ---------- Post added at 01:28 PM ---------- Previous post was at 01:25 PM ----------






  2. این کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    رفتم Features اين انجين رو ديدم ... Spot Light رو گذاشته بود جزو Features !!!
    و اما اسكريپت نويسي Python نكته ي جالب ديگه هست ... به احتمال زياد بايد شما با XML و يا Boo اسكريپت نويسي كنيد كه اگه اينطور باشه اسكريپت نويسيش هم ... : دی
    شايد امشب دانلودش كنم يه نقد ازش بنويسم

  4. این کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    1,155

    پيش فرض

    كاش هركدوم از موتور ها را با 3d game studio مقايسه كنيد .

  6. #4
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    كاش هركدوم از موتور ها را با 3d game studio مقايسه كنيد .
    3DGS يه مشكلي كه داره اينه كه رندرش ضعيف هست
    حتي اگه يه صحنه با جزئيات بالا درست كني فريم ريت پايين تري نسبت به انجين هاي ديگه ميگيري

    شما يه انجين رو انتخاب كن ... ادامه بده . سعي كن بازي با سبك هاي مختلف توش بسازي . يه انجين رو انتخاب كن كه دستت براي هر كاري كه بخواي انجام بدي باز باشه
    اگه با 3DGS كار كردي زياد به فكر رندر نباش و همين رو ادامه بده ... به احتمال زياد چند ماه ديگه a8 مياد و % 100 رندرش خيلي بهتر ميشه
    پس الان فقط تمرين كن ...

  7. 3 کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •