تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: رد نشدن 2تا shape از روهم

  1. #1
    پروفشنال Samba's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    in 313
    پست ها
    901

    پيش فرض رد نشدن 2تا shape از روهم

    سلام خدمت دوستان

    يه سوال ديگه

    تو اين عكس دوتا shape واسه خودشون حركت مي كنن ، ميخوام وقتي به هم مي رسن از رو همديگه رد نشن بلكه برگشت داده بشن يعني انگاري به مانع خورده و دوباره برگرده


    Last edited by Samba; 15-07-2010 at 11:10.

  2. #2
    مدیر انجمن برنامه نویسی Payman_62's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,445

    پيش فرض

    سلام.
    تابع آماده برای این کار وجود نداره که وقتی خوردن به هم برگردن. باید با محاسبات ریاضی خودت کدش رو بنویسی.

  3. این کاربر از Payman_62 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    پروفشنال Samba's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    in 313
    پست ها
    901

    پيش فرض

    سلام.
    تابع آماده برای این کار وجود نداره که وقتی خوردن به هم برگردن. باید با محاسبات ریاضی خودت کدش رو بنویسی.
    سلام دوست عزيز ديگه اينو مي دونيم

    يه راهنمايي كوچيك كنيد كه چطور از خواص top و left استفاده كنم تا وقتي به هم مي رسن به هم بخورن و برگشت داده بشن


    ممنون

  5. #4
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    پست ها
    600

    پيش فرض الگوریتم Collision Detection...!

    یه الگوریتمی هست به اسم Collision Detection ...!
    توی بازی ها برای تشخیص برخورد استفاده میشه...!

    یه نگاه به این بنداز...! :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    موفق باشی...!

  6. این کاربر از !Plus بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    داره خودمونی میشه .: V I L S O N :.'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    ايران
    پست ها
    27

    پيش فرض

    با if رو پيكسل ها تعريف كن.

  8. این کاربر از .: V I L S O N :. بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    پروفشنال Samba's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    in 313
    پست ها
    901

    پيش فرض

    با if رو پيكسل ها تعريف كن.

    سلام

    ميشه بگي چطوري ميتونم اين كارو بكنم؟؟؟؟؟

  10. #7
    پروفشنال Samba's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    in 313
    پست ها
    901

    پيش فرض

    چی شد کسی نبووووووووووووووووووووووو ود؟؟؟؟

  11. #8
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    پست ها
    600

    پيش فرض

    چی شد کسی نبووووووووووووووووووووووو ود؟؟؟؟
    چرا از همون راهی که گفتم استفاده نمی کنی...؟

    بازی های دو بعدی هم از همون الگوریتم استفاده میکنن...!

  12. #9
    پروفشنال Samba's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    in 313
    پست ها
    901

    پيش فرض

    چرا از همون راهی که گفتم استفاده نمی کنی...؟

    بازی های دو بعدی هم از همون الگوریتم استفاده میکنن...!
    دوست عزیز

    خیلی سخته از این راه بری

  13. #10
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    79

    پيش فرض

    سلام
    با استفاده از top , left میتونی مرکز دو تا توپ را بدست بیاری بعد با استفاده از فیثاغورس فاصله دو مرکز دایره ها را از هم بدست بیار اگه این فاصله به اندازه مجموع شعاع دو تا شکل بود یعنی به هم رسیدند جهت حرکت را عوض کن ساده ترین روش اینه که دقیقا dx,dy آنها را قرینه کنی یعنی توپ رو مسیری که اومده برگرده.
    یه کار قشنگ دیگه اینه که نیم ساز دو تا خط که دایره ها روش حرکت میکنه را پیدا کنی و نسبت به اون مسیر جدید را تعیین کنی

  14. این کاربر از sajadmg بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •