سلام
مدتی درگیر فاز اول و دوم یک پروژه بازسازی فضاهای باستانی استان خوزستان بودم (دوران هخامنشی و ساسانیان) که خوشبختانه کار من در این پروژه دیگه تمام شده و به عبارتی فارغ شدم .gif)
من مسئولیت کار بر روی عناصر اُرگانیک صحنه را بر عهده داشتم. مجسمه های باستانی، کاراکترهای سی جی، پرنده ها ... .
این کار مجموعا حدود ۶۰ انیمیت داشت که تقریبا نیمی موشن کپچر هستن و بقیه را دستی انیمیت کردم. فایل های موشن کپچر را از اینترنت دانلود کردم.
اکثر لباس های کاراکترها ncloth مایا هستن.
بعضی از انیمیت ها و چند تا از پلان ها:
کیفیت بالا (۲۸ مگ)
rapidshare:
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
4share:
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کیفیت پایین (۱۲ مگ)
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
فقط در مورد پلان ها این توضیح را بدم که مدل های غیر اُرگانیک (ساختمان ها، کشتی ها و ... ) توسط مصطفی متوری و امین نادری کار شدن. قاسم فرحانی مت پینتینگ را انجام دادن. جواد متوری رندرینگ و کامپوزیت را انجام دادن و الان دارن صحنه های فاز دوم را رندر می گیرن. ایشون سوپروایزر پروژه هم هستن.
تهیه کننده فاز اول سیمای خوزستان هست و تهیه کننده فاز دوم میراث فرهنگی.