تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 26

نام تاپيک: راهنمایی برای CNG

  1. #1
    پروفشنال mahdi_ctr's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    MyFC
    پست ها
    739

    پيش فرض راهنمایی برای CNG

    سلام

    دوستان من میخوام روی پراید مدل 83 CNG ببندم
    چندجا قیمت گرفتم
    هرجا یه قیمتی بود

    از 500 شروع میشد و تا 600 تومن بود

    میخوام بدونم فرق این 500 تومنی با اون 600 تومنی چیه؟
    اینا همشون بیمه داشتن و 2 کپسول بودن


    یه راهنمایی هم در مورد خریدش بهم بکنید که چه جوری خوب رو از بد تشخیص بدم؟

    راستی خواستم ببندم در محل سوختگیری CNG رو کدوم طرف ماشن بگم بزنه؟
    خودشون میدونن؟
    جای خاصی داره؟



    ممنون از راهنماییتون

  2. #2
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    من تازه بستم از نوع سیستم شهاب به قیمت 630.000 به گفته ی خودشون این سیستم بهترین هستش.
    دارای یک سال بیمه و هر قطعه ای در عرض این یکسال خراب بشه مسیولیت تعویض به عهده ی خودشون هستش.
    ورودی گازو معمولا کنار درب باک بنزین میزارن شما میتونی بگی برای شمارو بذارن طرف راست ماشین

  3. #3
    پروفشنال mahdi_ctr's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    MyFC
    پست ها
    739

    پيش فرض

    من شهاب 2 مخزنه قیمت کردم گفت بین 570 تا 580 میشه

    فرق این تک مخرنه و دو مخزنه فقط در حجم گاز هست؟

  4. #4
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    فرق این تک مخرنه و دو مخزنه فقط در حجم گاز هست؟
    بله دو مخزنه نسبت به تک مخزنه گاز بیشتری میگیره

  5. این کاربر از MCI بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #5
    پروفشنال vahid_203's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    آذربايجان شرقي
    پست ها
    660

    پيش فرض

    سلام
    به من الکتروفن رو پیشنهاد داد یارو با یک سال بیمه ... قیمت : 570000 تومن .. گفت اینی که میبندم ایتالیاییه

    خوبه ؟ بدم ببنده ؟ بهترینشون چیه ؟

  7. این کاربر از vahid_203 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #6
    آخر فروم باز Penryn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    965

    پيش فرض

    بهترین تجربه رو راننده تاکسیها دارن
    راجع به دو کپسوله من ازشون بد شنیدم میگفتن هوا میگیره و دردسر زیاد داره و از این صحبتا

  9. این کاربر از Penryn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #7
    پروفشنال vahid_203's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    آذربايجان شرقي
    پست ها
    660

    پيش فرض

    سلام

    بچه ها امروز رفتم یه نمایندگی خوب که خیلی تعریفشو میکنن

    تک مخزن 12 کیلویی اوکراین + رگلاتور lovoto ایتالیا + بقیه قطعات الکتروفن ==== 000 600 تومن

    یارو میگه دیگه از این بهتر و بالاتر نداریم

    راستی ماشینمم پرایده صبا .... به نظر شما 2 مخزن ببندم که میشه 10 کیلو یا یه مخزن 12 کیلویی

    آخه بیشتر پرایدها که من دیدم 2 مخزنه بودن ؟

    نظرتون چیه ؟

    قطعات خوبه ؟

    تک مخزن از نظر وزن و ... مشکل بوجود نمیاره ؟

    منتظرم

  11. #8
    آخر فروم باز Penryn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    965

    پيش فرض

    سلام

    بچه ها امروز رفتم یه نمایندگی خوب که خیلی تعریفشو میکنن

    تک مخزن 12 کیلویی اوکراین + رگلاتور lovoto ایتالیا + بقیه قطعات الکتروفن ==== 000 600 تومن

    یارو میگه دیگه از این بهتر و بالاتر نداریم

    راستی ماشینمم پرایده صبا .... به نظر شما 2 مخزن ببندم که میشه 10 کیلو یا یه مخزن 12 کیلویی

    آخه بیشتر پرایدها که من دیدم 2 مخزنه بودن ؟

    نظرتون چیه ؟

    قطعات خوبه ؟

    تک مخزن از نظر وزن و ... مشکل بوجود نمیاره ؟

    منتظرم
    منکه گفتم یه مخززنه شنیدم بهتره.خودمم 1 مخزنه بهترین قطعات بستم 580 تومن+ سیستم سوپر CNG که اینم 42تومن
    اون پرایدهایی که میگی دیدی دو مخزنه اند خود سایپا داده بیرون
    ما که تعریفی ازشون نشنیدیم
    برو از همون کسانیکه دو مخزنه دارن بپرس مزیتی داره یا نه
    بهترین کار همینه

  12. این کاربر از Penryn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #9
    پروفشنال vahid_203's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    آذربايجان شرقي
    پست ها
    660

    1

    منکه گفتم یه مخززنه شنیدم بهتره.خودمم 1 مخزنه بهترین قطعات بستم 580 تومن+ سیستم سوپر CNG که اینم 42تومن
    اون پرایدهایی که میگی دیدی دو مخزنه اند خود سایپا داده بیرون
    ما که تعریفی ازشون نشنیدیم
    برو از همون کسانیکه دو مخزنه دارن بپرس مزیتی داره یا نه
    بهترین کار همینه
    ممنون دوست عزیز از راهنمایی هات

    ولی بیرونم دو مخزنه میبندن .. دو تا بزرگ هر کدوم 5 کیلویی جمعا 10 کیلو ...
    خود سایپا یه بزرگ و یه کوچیک تو دوگانه سوزها میزاره که میشه جمعا 7 کیلو

    ببخشید زیاد سوال میپرسم شرمنده .. آخه امروز فردا میخوام بدم واسه ماشینم سی ان جی نصب کنن میخوام اطلاعاتم کامل بشه

    سوال :

    اون تک مخزنی که شما نصب کردی چند کیلویی ؟ و واسه زاپاس ماشینت مشکل به وجود نیاورد ؟ راحت درمیاد ؟

    وزن خود مخزن چقدره ؟ میخوام ببینم وزن ماشین چقدر بیشتر میشه ؟

    دکمه سی ان جی روی داشبوردت از اون لمسی هاست ؟ و وقتی استارت میزنی خودش اوتومات رو بنزین استارت میخوره و یکم بعد بازم اوتومات میره رو گاز ؟ آره ؟

    ممنون میشم کمکم کنی

    موفق و سلامت باشی دوست عزیزم

  14. #10
    آخر فروم باز Penryn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    965

    پيش فرض

    ببین راجع به دو مخزنه گفتم که... باید از اونایی که دارن بپرسی.مثلاً راننده تاکسی ها تجربهشون خیلی زیاده و مشاوره ی خوبی میدن چون با تعداد زیادی راننده ی دیگه سر و کار دارن... منکه تعریفی نشنیدم ولی نمیگم بده.شایدم خوب باشه
    تک مخزنی ها معمولاً 60 کیلویی شون بیشتر رایجه.مال منم 60 کیلوییه و برای پراید کافیه و ترجیحاً بزرگتر از اون بهتره نصب نشه تا زیادی جا نگیره و وزن ماشین بالا نره چون فنرهای عقب زیادی میخوابه و ممکنه لازم شه کمکهای عقب رو بیخودی مجبور شی با کلی هزینه عوض کنی.هیچ کاری با زاپاس نداره
    دکمه ی CNG رو خود دستگاهی که گذاشتند لمسی مثل موبایلهای تاچ اسکرین که نیست هیچوقت.ولی به یه فشار خیلی کوچولو فعال میشه.شاید همین باعث شده اسمشو بذاری لمسی! مثل دکمه های قدیمی نیستش که شبیه کلید برق دو حالته هستن
    بحث عمل کردنشم یه قدری مفصله
    میگن موقع استارت زدن بطور خودکار بنزین روشنش میکنه و همینم هستش.بعد از روشن شدن دکمه ی CNG را اگه بزنی چراغش شروع میکنه به چشمک زدن و چهار پنج ثانیه بعدش اگه فشار بیشتری به پدال گاز بیاری میره رو گاز و چراغ چشمک زن قرمز به حالت ثابت و سبز در میاد.اگه در حال حرکت باشی و این اتفاق بیفته با یه ریپ کوچولو همراهه
    ولی رفتنش رو بنزین راحتتره و به محض فشار دادن همون دکمه سریع میره رو بنزین
    Last edited by Penryn; 30-07-2010 at 08:47.

  15. این کاربر از Penryn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •