در آخرین کارم به تجربهای تازه ایی در زمینه ترکینگ دست پیدا کردم که میخوام با شما دوستان در میان بزارم .
ابتدا این فیلم بود .
که بشکل عجیبی تکان دوربین - چرخش دوربین و حرکت دوربین بشکل دایره ایی و shake در آن هر برنامه ایی رو عاجز میکنه !
اين تصوير از اندازه واقعي خود کوچکتر نمايش داده مي شود. براي ديدن اين تصوير در اندازه واقعي اينجا را کليک کنيد. اندازه واقعي اين تصوير 803 در 450 پيکسل است.
و مسئله بعد اون آدمیه که بدجوری نصف صحنه رو گرفته و توی برنامه باید نصف صفحه ماسک بشه .البته این اتفاق برای bojoue خواهد بود.
اين تصوير از اندازه واقعي خود کوچکتر نمايش داده مي شود. براي ديدن اين تصوير در اندازه واقعي اينجا را کليک کنيد. اندازه واقعي اين تصوير 777 در 449 پيکسل است.
حالا مشکل اصلی اینجا پیش میاد که در بهترین شکل ممکن object شما ایستایی کامل رو در صحنه نخواهد داشت ...یعنی شی من که می بایستی کاملا سرجاش بمونه حدود 10 سانتیمتر حرکت میکنه .
راستی سایه رو یادتون نره چون اگه یادتون بره تو بوجو حرکت میکنه کار خراب میشه .
حالا من بایستی کلی فکر میکردم چکار کنم !
چاره بسیار راحت اما یکم فکر میخواد تا بهش برسی !
بایستی شکل را بصورت دستی در مکس با حرکت دوربین هماهنگ کنید ...یعنی همین کار که من میکم.
ولی کار یکم سخته یعنی شما بایستی چندباری مدام پریویو بگیرید و حی نگاه کنید تا مچ بشه کامل .
بهیچ عنوان حرکتها دیده نمیشن و بنظر میرسه شی ما کاملا روی زمین چسبیده .
اگر مشاهده کنید علاوه بر حرکت در محور x باید توجه کنید من حرکت rotate رو هم اضافه کردم.
من به تجربه قابل توجهی رسیدم که میخوام شماها هم بدونید .
در چنین صحنه هایی برنامهای ترکینگ چرخش دوربین به سمت شی را متوجهه نمیشن و دلیلش 2 بعدی بودن فیلم بنابراین من مجبورم بصورت دستی اینکار انجام بدم . یعنی وقتی دوربین در فیلم می چرخید شی من نمی چرخید .... اگه متوجهه نشدین باید تجربه کنید.
ن در فیلم جدیدم دارم به جربیات تازه ایی میرسم که دوست دارم شما هم بهره مند شید.
باور کنید اگه کم باشه اصلا محسوس نیست.
nدوستان توجه کنید این فقط پریو و من هفته دیگه قسمت کامپوزیتو اگه درخواست بود توضیح میدم.
می بخشید این آموزش برای سطح ابتدایی نبود واسه همین همه چیزو کلی گفتم تا به موضوع اصلی برسم. اگه کسی سوال داره بپرسه .