تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: رینگ اسپرت و ترمز ABS!

  1. #1
    داره خودمونی میشه amirata71's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    tehran evin
    پست ها
    63

    14 رینگ اسپرت و ترمز ABS!

    به نظر شما وقتی که رینگ های فابریک خودرویمان را با رینگ های اسپرت تعویض می کنیم باید در ECUخودرو نیز تغییر ایجاد کنیم؟

  2. #2
    آخر فروم باز Penryn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    965

    پيش فرض

    به نظر شما وقتی که رینگ های فابریک خودرویمان را با رینگ های اسپرت تعویض می کنیم باید در ECUخودرو نیز تغییر ایجاد کنیم؟
    ببین اگه فقط لاستیک پهن تر و بقولی اسپرت بندازی نه مشکلی نداره
    اشکال وقتی ایجاد میشه که ارتفاع لاستیک زیاد شه اونوقت حتی کیلومتر شمار و دورسنج موتور هم اعدادی غیر واقعی نشون میده ولی سیستمهای ایمنی مثل ABS و ESP ممکنه بطور عادی مشکلی تو کارکردشون ایجاد نشه مگه اینکه از رفتار ماشین متوجه شی.مثلاً ببینی ماشین شتاب یا پایداریش افت کرده معلوم میشه تنظیمات ECU بهم خورده.بهم خوردن تنظیمات ECU در این حالت حتی ممکنه با تغییر لاستیکها با انواع دقیقاً مشابه خودش هم پیش بیاد!
    تو کشورای پیشرفته تر که مراکز تخصصی سرویس آنلاین دارند و البته با ماشینهای پیشرفته, با فشار دادن یک دکمه بالای سرت جای آفتابگیر بلافاصله به اپراتورهای مرکز سرویس تخصصی وصل میشی و با سوال و جواب راهنماییت میکنند و حتی در همون حالت ECU را واست چک میکنه و در صورت نیاز تنظیماتش را درست میکنه! ولی تو ایران حتماً باید حضوری بری نمایندگی که دیاگ با برنامه ی مخصوص ماشینت را داره و کلی بسورفی و شاید واسه کلاسش چند روزیم ماشینتو بخوابونن!

  3. 3 کاربر از Penryn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    اول یاد بگیریم هر تاپیکی رو در جای درستش ایجاد کنیم
    دوم هم برای هر چیزی تاپیک ایجاد نکنیم
    در ضمن افت شتاب خودرو هنگام استفاده از رینگ های بزرگتر و لاستیک های پهن تر به دلیل ECU نیست
    به دلیل اضافه شدن شعاع چرخ هست که باعث افت شتاب میشه
    توی 206 ها و تا جایی که میدونم تندر 90 ها(دقیق مطمئن نیستم) میشه سایز رینگ و لاستیک رو برای ECU تعریف کرد که از خطای به وجود اومده جلو گیری کنه
    اگه از رینگ های سبک تر و یه خورده بزگتری استفاده کنیم نه تنها ترمزگیری دچار اختلال نمیشه بلکه بهتر هم عمل میکنه
    تاپیک به دلایلی که گفتم قفل میشه
    -----------------------------------
    تاپیک رو موقتا باز میکنم تا توضیحاتی ارائه بشه و بعدم قفلش میکنم تا شاید ادغام بشه
    Last edited by D r i v e r; 21-06-2010 at 10:03.

  5. 2 کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •