تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 31

نام تاپيک: فريب نمايندگي سامسوسونگ

  1. #1
    Banned
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    1,877

    پيش فرض فريب نمايندگي سامسوسونگ

    4 روز پيش يک مانيتور P23500 سامسونگ برای یکی از دوستان نزدیک از نمايندگي سامسونگ خریداری شد
    اين مانيتور 10ماه از گارانتيش گذشته و دوستم بازش نكرده
    نمايندگي فريبكار هم پسش نميگيره چون ميخواد پسش بده
    به نظرتون به اتحاديه شكايت كنه نتيجه ميگيره؟
    دوستم همه تقصیرها رو گردن من میندازه
    Last edited by HardWare Professor; 22-10-2010 at 12:28.

  2. #2
    مدیر انجمن های هارد دیسک ata.royalfalcon's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    10,602

    پيش فرض

    سلام اين كه چيزي نيست ما يك سينماي خونوادگي خريديم بهمون دست دوم انداختن با جنگ و دعوا پسش داديم و نو گرفتيم
    مردم حواسشون جمع كنن فروشگاه درخشان تو جمهوري بود

  3. #3
    آخر فروم باز alpha007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,055

    پيش فرض

    من 4 روز پيش يه مانيتور p23500از نمايندگي سامسونگ اهواز يعني كرانه رايانه در بازار بزرگ خريدم
    اين مانيتور 10ماه از گارانتيش گذشته و من بازش نكردم
    نمايندگي فريبكار هم پسش نميگيره چون ميخوام پسش بدم
    به نظرتون به اتحاديه شكايت كنم نتيجه ميگيرم؟
    دوست عزیز اصلش این هست که موقع خرید فروشنده برگه گارانتی رو مهر کنه و تاریخ شروع گارانتی رو همون روز خرید بزنه ولی ظاهرا سامسونگ خودش از قبل تاریخ رو درج میکنه
    بنابراین ممکنه جنس شما چند ماه تو انبار یا فروشگاه خریداری شده یا حتی انبار موجودی سامسونگ تو تهران بوده و حالا الان بدست شما رسیده
    این قضیه مهمه ولی نه آنچنان که بخوای با فروشنده مثلا گلاویز بشی برای پس گرفتنش
    در هر حال اگه میتونی با سامسونگ تهران مطرح کن و این موضوع رو به اونا اطلاع بده ببین چی میگن

  4. #4
    حـــــرفـه ای ess_1362's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    server 3 hdd 7 partition 1 unallocated(bad sector)
    پست ها
    6,800

    پيش فرض

    دوست عزیز اصلش این هست که موقع خرید فروشنده برگه گارانتی رو مهر کنه و تاریخ شروع گارانتی رو همون روز خرید بزنه ولی ظاهرا سامسونگ خودش از قبل تاریخ رو درج میکنه
    خیر در مورد سامسونگ و سونی باید تاریخ گارانتی را دقیقا نگاه کنید چون اکثرا گارانتی این دو محصول در بازار موقع خرید کم کم رو به اتمام هست

    در هر حال اگه میتونی با سامسونگ تهران مطرح کن و این موضوع رو به اونا اطلاع بده ببین چی میگن
    فایده نداره چون اینها دیگه از اونها بدترند

    به نظر من اگر مشکلی با مانیتور نداری ازش استفاده کن چون از نظر من مشکلی براش پیش نمیاد.اگر هم می خوای پسش بدی باید اول به فروشنده بگی که به سازمان بازرسی کل کشور شکایت می کنی و اگر پس نگرفت اونوقت به اونجا شکایت کنید

  5. #5
    آخر فروم باز alpha007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,055

    پيش فرض

    بله درسته اگه مشکلی باهاش ندارن باید استفاده کنن و لذتش رو ببرن

  6. #6
    پروفشنال inno3d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    tehran
    پست ها
    917

    پيش فرض

    سلام
    به نظر منم باز کن استفاده کن.

  7. #7
    در آغاز فعالیت d2000's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    11

    پيش فرض

    اگر ریسک پذیر هستین با خیال راحت استفاده کنین

  8. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Nikonian's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    213

    پيش فرض

    درسته که درد سر داره پیگیری این نوع مشکلات ، ولی ارزش داره که فروشندگان اینچنینی رو ادب کنید ! اگر میخواستید ریسک کنید میتوانستید جنس بدون گارانتی بخرید ، نه اینکه پول کاذب گارانتی بدهید و نتوانید از آن استفاده کنید !! دیگر با این وضعیت دلیلی برای ریسک کردن وجود ندارد . حق شماست ، از حق خود نگذرید.
    Last edited by Nikonian; 16-06-2010 at 12:27.

  9. #9
    آخر فروم باز alpha007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,055

    پيش فرض

    درسته که درد سر داره پیگیری این نوع مشکلات ، ولی ارزش داره که فروشندگان اینچنینی رو ادب کنید ! اگر میخواستید ریسک کنید میتوانستید جنس بدون گارانتی بخرید ، نه اینکه پول کاذب گارانتی بدهید و نتوانید از آن استفاده کنید !! دیگر با این وضعیت دلیلی برای ریسک کردن وجود ندارد . حق شماست ، از حق خود نگذرید.
    متاسفانه جایی زندگی میکنیم که کوچکترین حقی برای حقوق دیگران قائل نیستن
    حالا چه یه کاربر قطعات pc باشه و چه کالاهای دیگه
    حق با این دوستمونه ولی خود عرضه کننده ها نباید از خودشون هم مایه بزارن برای احقاق حقوق دیگران؟
    همیشه مصرف کننده ست که باید در حال دویدن باشه؟
    این مشتریه که باعث سود دهی بالای امثال این شرکتهان منتهی پول پرست ها که فقط بفکر سود خودشونن معنی این حرفو نمیفهمن!

  10. #10
    Banned
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    1,877

    پيش فرض

    بعد از شكايت از فروشگاه دوستم از وزارت بازرگاني نامه برد اتحاديه
    اتحاديه گفتن 10 تومن بريزه حساب
    بعد جلسه بين دوستم و فروشنده ميزاريم
    نظرتون چيه؟
    Last edited by HardWare Professor; 22-10-2010 at 12:25.

صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •