تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 18

نام تاپيک: تعويض گوشي نو توسط گارانتي اصلي نوكيا؟

  1. #1
    حـــــرفـه ای Kolang's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    6,452

    پيش فرض تعويض گوشي نو توسط گارانتي اصلي نوكيا؟

    سلام
    آقا من 3هفته پيش يه 5800 خريدم...
    همون روز اول يه مشكل براش پيش اومد... فرداش بردمش گارانتي....الان 3 هفتس كه هيچ خبري نيست از گوشي وميگن هنوز تعمير نشده

    كسي ميدونه اينها در چه صورتي تعويض ميكنن گوشي رو؟
    اصلا من ميتونم برم جايي شكايت كنم از...؟
    كلا من چكار كنم الان؟
    گوشي قبليم سوخت...رفتم نوخريدم... اما الان 3 هفتس 1100دستمه

  2. #2
    آخر فروم باز NINTENDO_DS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2005
    محل سكونت
    سرزمین مادری
    پست ها
    3,561

    پيش فرض

    اگر نتونن تعمیرش کنن تعویض می کنن ولی کلا بیشتر از یک ماه نزار دستشون بمونه چون توی ایران اگر یک قطعه خاص رو پیدا نکنن یک قطعه کهنه از یک گوشی دیگه روش می بندن

  3. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه KINGTATu's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    IRAN - Tehran
    پست ها
    227

    پيش فرض

    هیچ وقت گوشی نو نمیدن دستت در بد ترین حالت وقتی میگن گوشی تعویض بشه بردشو عوض میکنن فقط

  4. #4
    آخر فروم باز t2download's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ایران - اهواز
    پست ها
    2,020

    پيش فرض

    ازشرکت نوکیا شکایت کن واسه این افتضاحشون و هم چنین ار نوکیا ایران .

  5. #5
    آخر فروم باز t2download's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ایران - اهواز
    پست ها
    2,020

    پيش فرض

    تو ایران گارانتی مارانتی همش الکی هست رو گارانتی هم پول میگیرن 2 برابر

  6. #6
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    147

    پيش فرض

    من خودم از نزديك تو يكي از خدمات نوكيا بودم
    در صورتي گوشي شما تعويض ميشه كه مركز تهران بگه قابل تعمير نيست
    درزمن اگه قطعه اي پيدا نشه از تهران سفارش مي دن و اونا براشون مي فرسته

  7. #7
    حـــــرفـه ای Kolang's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    6,452

    پيش فرض

    ممنون به خاطر جوابها
    الان دقيقا 36 روزه كه تحويل دادم... و همچنان هيچ خبري ازش نيست...
    ضد حالش اينه كه فقط 1 روز دستم بوده گوشي...

    حالا سوال اين دفعه اينكه.. من كجا بايد برم شكايت؟
    برم اتحاديه؟
    مشكلم كمبود وفته... ميخوام بدونم كجا بايد برم... كه قبلش تماس بگيرم و با مدارك مورد نياز و ... برم سراغشون...

    الان حتي اگه بگن كه بيا.. گوشيت درست شد هم ازشون تحويل نميگيرم و ميرم دنبال شكايت...

    ---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------

    راستي يه نكته ديگه اينكه...
    اين مشكل تقريبا عجيبي داره... كه به نظر خيلي ساده مياد... اما قابل حل نيست...
    گوشي در حالتي كه باهاش تماس ميگيري... صفحه تاچش قفل ميكنه... فقط در حالت تماس اينطور ميشه...
    اول فكر كردن مشكل نرم افزاريه و با فلش درست ميشه.... اما نشد...
    هم صفحه تاچ كاملا سالمه... هم نرم افزار... اينها خودشون هم نميدونن مشكل از كجاش
    اما عوضي ها... الان بيشتر از 1 ماه... كه حاضر نميشن تعويض كنن گوشي رو... اين نشون ميده:
    گارانتي توي ايران به هيچ وجه حاظر نميشه تعويض كنه

  8. 2 کاربر از Kolang بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #8
    آخر فروم باز NINTENDO_DS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2005
    محل سكونت
    سرزمین مادری
    پست ها
    3,561

    پيش فرض

    ممنون به خاطر جوابها
    الان دقيقا 36 روزه كه تحويل دادم... و همچنان هيچ خبري ازش نيست...
    ضد حالش اينه كه فقط 1 روز دستم بوده گوشي...

    حالا سوال اين دفعه اينكه.. من كجا بايد برم شكايت؟
    برم اتحاديه؟
    مشكلم كمبود وفته... ميخوام بدونم كجا بايد برم... كه قبلش تماس بگيرم و با مدارك مورد نياز و ... برم سراغشون...

    الان حتي اگه بگن كه بيا.. گوشيت درست شد هم ازشون تحويل نميگيرم و ميرم دنبال شكايت...

    ---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------

    راستي يه نكته ديگه اينكه...
    اين مشكل تقريبا عجيبي داره... كه به نظر خيلي ساده مياد... اما قابل حل نيست...
    گوشي در حالتي كه باهاش تماس ميگيري... صفحه تاچش قفل ميكنه... فقط در حالت تماس اينطور ميشه...
    اول فكر كردن مشكل نرم افزاريه و با فلش درست ميشه.... اما نشد...
    هم صفحه تاچ كاملا سالمه... هم نرم افزار... اينها خودشون هم نميدونن مشكل از كجاش
    اما عوضي ها... الان بيشتر از 1 ماه... كه حاضر نميشن تعويض كنن گوشي رو... اين نشون ميده:
    گارانتي توي ايران به هيچ وجه حاظر نميشه تعويض كنه

    این به خاطر اینه که قبل از اینکه برین بخرین مشورت نمی کنین از کجا بخرین سرتون کلاه نره همین میشه

    می پرسیدی یک جا بهت می گفتم گوشی آکبند و تمیز و سالم بهت بدن حالشو ببری

    الان گارانتیت کدوم یک از این 3 تاست؟: ارکان ارتباطات-ارتباطات وطنی پرشیا-کمال الکترونیک

  10. #9
    حـــــرفـه ای Kolang's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    6,452

    پيش فرض

    والا اين هم گوشي آكبند وسالم به من داد
    روز دوم اين مشكل واسش پيش اومد...
    گارانتي خود نوكياس...مگه اونهم اسم داره؟ نميدونم والا... الان فاكتور پيشم نيست كه ببينم...
    امروز زنگ زدن كه گوشي تعمير شده... برم بگيرم...
    نميدونم چكار كنم... ديگه اگه بگيرمش هم بهم اصلاحال نميده

  11. #10
    آخر فروم باز DariushGreat's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    همین حوالی...
    پست ها
    3,035

    1

    تو ایران گارانتی مارانتی همش الکی هست رو گارانتی هم پول میگیرن 2 برابر
    آره... گارانتی توی ایران انقدر آبکی و الکی هست که هزینه تعمیراتی بنده که معادل 180 هزار تومان بود رو دریافت نکردن و 2 بار رایگان برام درستش کردن و بار سوم هم یه قطعه برام تعویض کردن!!!
    خواهشن اگر در زمینه ای تجربه یا دانشی ندارید اظهار نظر بیهوده و گمراه کننده نکنین. این گارانتی که 100% متعلق به ایران نیست؛ تحت نظارت گروه گارانتی بین المللی نوکیا است!


    ممنون به خاطر جوابها
    الان دقيقا 36 روزه كه تحويل دادم... و همچنان هيچ خبري ازش نيست...
    ضد حالش اينه كه فقط 1 روز دستم بوده گوشي...

    حالا سوال اين دفعه اينكه.. من كجا بايد برم شكايت؟
    برم اتحاديه؟
    مشكلم كمبود وفته... ميخوام بدونم كجا بايد برم... كه قبلش تماس بگيرم و با مدارك مورد نياز و ... برم سراغشون...

    الان حتي اگه بگن كه بيا.. گوشيت درست شد هم ازشون تحويل نميگيرم و ميرم دنبال شكايت...

    ---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------

    راستي يه نكته ديگه اينكه...
    اين مشكل تقريبا عجيبي داره... كه به نظر خيلي ساده مياد... اما قابل حل نيست...
    گوشي در حالتي كه باهاش تماس ميگيري... صفحه تاچش قفل ميكنه... فقط در حالت تماس اينطور ميشه...
    اول فكر كردن مشكل نرم افزاريه و با فلش درست ميشه.... اما نشد...
    هم صفحه تاچ كاملا سالمه... هم نرم افزار... اينها خودشون هم نميدونن مشكل از كجاش
    اما عوضي ها... الان بيشتر از 1 ماه... كه حاضر نميشن تعويض كنن گوشي رو... اين نشون ميده:
    گارانتي توي ايران به هيچ وجه حاظر نميشه تعويض كنه
    شما در وحله نخست هنگامی که گوشی رو تحویل می گیری، 24 ساعت فرصت داری که همه چیز گوشی رو بررسی کنی تا در صورت وجود عیب، برات عوض کنن. این دیگه بی دقتی خودتون رو می رسونه که گوشی رو خریدین و گذاشتین یه گوشه و ازش کار نکشیدین تا ببینین چشه و چش نیست! شرکت نوکیا عین همین جمله نخست رو روی برگ گارانتیش هم گفته. همچنین فروشنده هم هنگام خرید یادآور می شه که یه همچین چیزی هست. اگه هم نشد شما می تونی با فروشنده طی کنی که تا 48 الی 72 ساعت در صورت بروز عیب گوشی رو پس بیاری...

    درضمن؛ شکایت شما امری بیهوده هست. مطمئن باش که نوکیای ایران از روی دشمنی این همه تاخیر نکرده در تعمیر. مطمئن باش لنگ قطعه بودن که نتونستن تا امروز تعمیرش کنن. شما اگه شکایت کنی خودت رو سبک کردی... چون بیهوده هست! و مطمئن باش اگه شکایت شما به حیثیت شرکت نوکیای ایران صدمه بزنه، می تونه رسما ازتون شکایت کنه و حتی درخواست غرامت هم بکنه!!!


    این به خاطر اینه که قبل از اینکه برین بخرین مشورت نمی کنین از کجا بخرین سرتون کلاه نره همین میشه

    می پرسیدی یک جا بهت می گفتم گوشی آکبند و تمیز و سالم بهت بدن حالشو ببری

    الان گارانتیت کدوم یک از این 3 تاست؟: ارکان ارتباطات-ارتباطات وطنی پرشیا-کمال الکترونیک
    والا از میان این نام هایی که گفتین، فقط ارکان ارتباطات هست که رسمی هست. مابقی رو نه شنیدم و نه جایی - حتی سایت رسمی نوکیا - دیدم. اون ارکان ارتباطات هم فقط وارد کننده گوشی هست نه گارانتی کننده. شرکت های اصلی زیر چتر پوششی نوکیای ایران عبارتند از:
    ارکان ارتباطات ( وارد کننده )، اتصالات ( وارد کننده/خدمات )، نیا
    ( وارد کننده/خدمات )، ایراتل ( وارد کننده/خدمات )
    که به تازگی اتصالات از فهرست خدمات دهی نوکیای ایران حذف شده و نیا هم یه جورایی پا در هواست! تنها مرکز خدماتی قابل اطمینان هم ایراتل هست.


    شاد باشین
    Last edited by DariushGreat; 29-06-2010 at 17:59.

  12. 2 کاربر از DariushGreat بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •