ممنون به خاطر جوابها
الان دقيقا 36 روزه كه تحويل دادم... و همچنان هيچ خبري ازش نيست...
ضد حالش اينه كه فقط 1 روز دستم بوده گوشي...
حالا سوال اين دفعه اينكه.. من كجا بايد برم شكايت؟
برم اتحاديه؟
مشكلم كمبود وفته... ميخوام بدونم كجا بايد برم... كه قبلش تماس بگيرم و با مدارك مورد نياز و ... برم سراغشون...
الان حتي اگه بگن كه بيا.. گوشيت درست شد هم ازشون تحويل نميگيرم و ميرم دنبال شكايت...
---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------
راستي يه نكته ديگه اينكه...
اين مشكل تقريبا عجيبي داره... كه به نظر خيلي ساده مياد... اما قابل حل نيست...
گوشي در حالتي كه باهاش تماس ميگيري... صفحه تاچش قفل ميكنه... فقط در حالت تماس اينطور ميشه...
اول فكر كردن مشكل نرم افزاريه و با فلش درست ميشه.... اما نشد...
هم صفحه تاچ كاملا سالمه... هم نرم افزار... اينها خودشون هم نميدونن مشكل از كجاش
اما عوضي ها... الان بيشتر از 1 ماه... كه حاضر نميشن تعويض كنن گوشي رو... اين نشون ميده:
گارانتي توي ايران به هيچ وجه حاظر نميشه تعويض كنه