با سلام
خوب همانطور که از موضوع تاپیک مشخص است من میخوام پروژه زیر رو بنویسم و از کمک شما دوستان استفاده کنم.
پروژه 1: مدیریت بانک
برای مدیریت مشتری ھا و حساب ھای یک بانک، نياز به یک نرم افزار به ھمراه پایگاه داده برای آن ھستيم. نرم
افزار باید شامل قسمت ھای زیر باشد:
1. فرم تعریف مشتری
2. فرم افتتاح حساب برای مشتری
3. فرم ثبت عمليات برداشت
4. فرم ثبت عمليات واریز
5. گزارش ليست مشتری ھای بانک
6. گزارش عمليات یک حساب
7. گزارش کل موجودی بانک
8. گزارش پرکارترین مشتری ھا
9. جستجوی مشتری بر اساس نام و نام خانوادگی
10 . جستجوی صاحب حساب بر اساس یک شماره حساب
برای پایگاه داده این نرم افزار از MS Access استفاده شود.
من چهار تا جدول تو اکسس ساختم
1.جدول تعریف مشتری
2.جدول افتتاح حساب که به جدول تعریف مشتری از طریق شماره حساب وصل شده
3.جدول واریز
4.جدول برداشت
آیا چهار تا جدول لازمه؟
تمامی فرم ها رو توی دلفی طراحی شده وبه اکسس وصل هستند.
چطوری باید عملیات واریز و برداشت رو به حساب مشتری وصل کنم؟
برای گزارش گرفتن عملیات یک حساب و موجودی بانک و پرکار ترین مشتری باید چیکار کنم،(گزارش گیری رو بلدم)؟
اینم فایل اکسس:کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید