تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: سوال در مورد انیمیت کردن مدلها

  1. #1
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض سوال در مورد انیمیت کردن مدلها

    سلام
    من با انجین 3d game مدلها رو انیمیت میکنم میخواستم بدونم به غیر از روش Bone سازی و بعد پیوند به مدل روش بهتری هم وجود داره؟ چون من bone میسازم از مدل میزنند بیرون
    فکر نمیکنم تو انجمن ساخت بازی اینقدر مثل شما تو این کار وارد باشن به همبن دلیل اینجا مطرح کردم......

  2. این کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    پروفشنال smspersia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    560

    پيش فرض

    یه روش دیگه هست به اسمه bland shape ( بلند شیپ ) - اما به نظرم برا راه رفتن کاراکتر به درد نخوره -

  4. 2 کاربر از smspersia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز G LADIATOR's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    شيراز ______ (^_^) پست ها: 111,111,111,111,111,111
    پست ها
    1,144

    پيش فرض

    خوب مشخصه که وقتی Bone میسازی..یه قسمتایش ممکنه از مدل بزنه بیرون...ولی باس یه جوری اینو بش بگی که بن ها توی رندر یا مثلا توی اون بازی که شما میگی دیده نشن...

    بعد واسه گیم...تا جایی که من میدونم استفاده از Motion Builder خیلی مفیده...دیگه خودم واسه گیم تست نکردم ببینم مشکلاش چیه....

  6. 2 کاربر از G LADIATOR بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    ممنون دیگه کسی نمیتونه کمکم کنه؟
    Motion Builder
    این چیه؟

  8. #5
    پروفشنال soha is the beSt's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    میخوام برزیل باشم):
    پست ها
    851

    پيش فرض

    من هم همین سوالو دارم
    مثال : مثلا همسایه جهنمی که انگار ادم 3بعدیه ولی 2 بعدیه.فریم فریمه.چجوری میتونم اون کارو بکنم؟ الان فهمیدید؟

  9. #6
    آخر فروم باز G LADIATOR's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    شيراز ______ (^_^) پست ها: 111,111,111,111,111,111
    پست ها
    1,144

    پيش فرض

    مثلا همسایه جهنمی که انگار ادم 3بعدیه ولی 2 بعدیه.فریم فریمه.چجوری میتونم اون کارو بکنم؟ الان فهمیدید؟
    اینو تو برنامه انیمیت میکنن و رندر میکنن ...مثلا توی مکس یا ... بعد با پس زمینه تک رنگ رندر میکنن...مثلا سبز... بعد این کاراکتر توی بازی فقط یه عکس هست... حالا دیگه با برنامه ای که میدن به خوردش..جوری میشه که وقتی راه میره...اون عکس مخصوص به خودش پلی میشه...وقتی میپره هم عکس مربوز به خودش پلی میشه... و بیننده حس میکنه مدل سه بعدیه...

    Motion Builder هم از اسمش پیداس.... یه برنامس واسه ریگ و انیمیت کردن کاراکتر و در عین حال Rigid body بودنش...
    میتونید دستی انیمیتش کنید و یا از ارتفا بکوبیدش زمین .... واسه اینجور کارا کار رو سریع تر میکنه...

    دیگه اینم مشخصه که ....این برنامه هم واسه شرکت اتودسک هست...آخرین نسخش هم 2011
    تو همین انجمن بچه ها زیاد در موردش بحث کردن

  10. 3 کاربر از G LADIATOR بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    هم از اسمش پیداس.... یه برنامس واسه ریگ و انیمیت کردن کاراکتر و در عین حال Rigid body بودنش...
    میتونید دستی انیمیتش کنید و یا از ارتفا بکوبیدش زمین .... واسه اینجور کارا کار رو سریع تر میکنه...
    آخه معلوم نیست بشه ازش تو گیم استدیو استفاده کرد یا نه ! فرمت خروجیش چیه؟

  12. #8
    حـــــرفـه ای Borhan72's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    همين دور و ورا...       اسم شريف: آقا برهان
    پست ها
    2,785

    پيش فرض

    خوب وقتی ريگش كنه تو همه چی ميشه ازش استفاده ايد ديگه...

  13. 2 کاربر از Borhan72 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #9
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    ممنون برهان جان !
    حالا این Motion Builder رو از کجا میتونم گیر بیارم؟

  15. این کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #10
    حـــــرفـه ای Borhan72's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    همين دور و ورا...       اسم شريف: آقا برهان
    پست ها
    2,785

    پيش فرض

    از همينجا ميتونی دانلود كنيش...:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  17. این کاربر از Borhan72 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •