تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: Low Poly کردن یه کاراکتر

  1. #1
    آخر فروم باز SevenART's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    Spadanaa_Club
    پست ها
    1,157

    پيش فرض Low Poly کردن یه کاراکتر

    سلام.

    چطوری میشه یه کاراکتر را لو پلی کرد؟ ... با مایا ... حالا نشد با مکس ...

    یا هر چیز دیگه ای را کلا .. چطوری میشه پلیگانهاشو کم کرد ... زیاد که با Smooth میشه ...

    کم با چی؟

  2. #2
    آخر فروم باز RezaTayebiJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,517

    پيش فرض

    توی مایا:
    Polygons Module>Mesh> Reduce

    این ابزار معمولا توی مدل ها اُرگانیک خراب کاری می کنی اما توی کارهای معماری گاهی اوقات بدرد بخوره

  3. 4 کاربر از RezaTayebiJ بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز SevenART's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    Spadanaa_Club
    پست ها
    1,157

    پيش فرض

    ممنون رضا جان ولی اینو برای یه کاراکتر High poly زدم ارور داد..



    annot reduce polygonal object with nonmanifold geometry. Cleanup the object using Mesh->Cleanup


    Cleanup هم می زنم نمیشه .. حالا امتحان می کنم ببینم چی میشه
    Last edited by SevenART; 17-05-2010 at 20:43.

  5. #4
    داره خودمونی میشه 3dmap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    165

    پيش فرض

    اگه ممكنه ابزار مشابه اونو توي تري دي مكس بگيد!

  6. #5
    آخر فروم باز *Forgotten*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ?What
    پست ها
    1,773

    پيش فرض

    برای تبدیل high poly به low poly تو خود مکس چنتا مدیفایر هست به اسم MultiRes
    که کارش همینه موضوعتو انتخاب میکنی از لیست مدیفایرها multires رو انتخاب میکنی
    بعدش روی generate کلیک میکنی تا عمل شمارش ورتکس انجام بده
    تو قسمت resolation lمیتونی تعدا ورتکسهارو بر حسب شمارش یا درصد کاهش بدی
    فقط به اندازه ای کاهش بده تا شکل کلی جسم بهم نخوره

    یه تابع دیگه هم به نام optimze وجوداره که شبیه multires عمل میکنه با این تفاوت که
    تنظیمات بیشتری داره و اتوماتیکتر هستش, تنظیماتشو دستکاری کن تا چیزی که میخای بدست بیاد

  7. 2 کاربر از *Forgotten* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #6
    کاربر فعال انجمن ساخت و توسعه بازی Prince_ of _Persia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    992

    پيش فرض

    فکر کنم کاراکترت با این روش ها اینطوری که می خوای در نیاد یا جزییات اصلیش رو از دست بده
    بهترین راه این هست که بر اساس این مدلت یک مدل لو پلی بزنی و ببینی چیزهایی رو که می خوای و حیاتی هستند نگه داری و جزییات اضافی رو دیگه کار نکنی . خیلی از مدلسازها برای بازی همینکار رو می کنند.
    تو زیبراش هم یک ابزار داره که می تونی بر روی مدل پرجزییاتت مدل لو پلی با کمک zshpere در بیاری بعد حجمش رو با مدل اصلیت یکی کن اسمش رو یادم نمی یاد بقیه دوستان کمک کنند.

  9. 2 کاربر از Prince_ of _Persia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #7
    آخر فروم باز pclord's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    Sisakht
    پست ها
    1,152

    پيش فرض

    به نظر من بهترین روش اینه:

    کاراکترتو کامل تو مایا LowPoly درست کن ، بهش زیاد جزئیات نده ، حالا ببر تو زیبراش و تا میتونی جزئیات بده ، حالا به جای این که کاراکتر رو بیاری به مایا یه نرمال مپ ازش بگیر و به مدل LowPoly بده ، رندر بگیر ، هیچ فرقی با مدل HighPoly نمیکنه.

    موفق باشی.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •