تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 27

نام تاپيک: چندمشکل در پراید81 کاربراتی

  1. #1
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    لاهیجان
    پست ها
    200

    پيش فرض چندمشکل در پراید81 کاربراتی

    باسلام خدمت دوستان عزیز و کارشناسان گرامی
    من یه پراید مدل 81 کاربراتی خریدم به قیمت 4200000 تومن چندتا مشکل داره
    1-شتاب کم مثلا دنده 1 بزور 25 تا سرعت میره به زورا درحالیکه دورموتور تو دنده 1 میره روی 4500 بیشتر از 25 تا راه نمیره و میندازم 2 که راه بره
    2-از اگزوز مقداری روغن میده بیرون که همسایمون گفت احتمالا روغن سوزی داره
    الان ماشنو دادم صافکاری که یکم ایرادشو بگیرم چون از پشت یه تصادف داشت که داره یارو درست میکنه لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم این 2 تا مشکلو حل کنم؟
    دوستان یه سوال دیگه هم داره امکان داره که این ماشین درست بشه و شتاب بگیره مشکل روغن سوزیشم اگر هست حل بشه کلا واسم راه برو باشه؟ چون یکی از دوستام میگفت پراید مدل 82 به پایین اشغاله منم حالم گرفته شد بعد این حرفش

  2. #2
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    لاهیجان
    پست ها
    200

    پيش فرض

    درسته گفته آخه دیگه کسی کاربراتی نمیخره !
    ربطی به انژکتوری یا کاربراتی بودن نداره همین کاربراتی اگه تمیز شه انژکتوری رو لوله میکنه و مشکلات اون انزکتوری رو هم نداره لطفا اسپم نکنید تا به پاسخ صحیح سوالاتم برسم

  3. #3
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    دوست عزیز
    اگه سرویسهای کاربرات و موترو رو به موقع انجام داده باشید و الان اینجوری شده احتمالا به خاطر مشکلاتی مثل خراب شدن واشر سر سیلندر خراب شدن رینگ پیستون باشه با توجه به دود آبی که ماشین داره
    اولا خوب کاربرات رو بدین بشورن و تنظیم کنن یه دست فیلر بذارن واسه سوپابها تسمه تایم رو یه نگاهی بندازن
    اگه اینا درست بودین یا بعد از تنظیمشون بازم مشکلی داشت باید موتور باز بشه شاید سرسیلندر و سیت سوپابها مشکل داره امکان داره رینگ پیستون بخواد .اینا رو انجام بدید امیدوارم ماشینتون سالها براتون کار کنه
    بعدا هم اگه دوست داشتین کارباتور ماشین رو با یه نمونه خوب با کارایی بهتر عوض کنید .

  4. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #4
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    -شتاب کم مثلا دنده 1 بزور 25 تا سرعت میره به زورا درحالیکه دورموتور تو دنده 1 میره روی 4500 بیشتر از 25 تا راه نمیره و میندازم 2 که راه بره
    دوست عزیز مگه میخواین چندتا پر کنه.
    پرایده! بنز یا .... که نیست
    مدل 81 صاحبای قبلی این ماشین پدر ماشینو در اوردن و هیچی خرجش نکردن و حالا خرجش افتاده گردن شما .
    باید موقع خرید به این چیزا فنی و .... بیشتر توجه میکردین.
    Last edited by MCI; 08-05-2010 at 19:26.

  6. #5
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    دوست عزیز مگه میخواین چندتا پر کنه.
    پرایده! بنز یا .... که نیست
    مدل 81 صاحبای قبلی این ماشین پدر ماشینو در اوردن و هیچی خرجش نکردن و حالا خرجش افتاده گردن شما .
    باید موقع خرید به این چیزا فنی و .... بیشتر توجه میکردین.
    عزیز چه ربطی به بنز و.... داره؟
    به جای ایراد گرفتن و طعنه زدن بهتره سعی کنین راهنمایی کنین
    خوب دنده 1 25 تا واقعا ظلمه!
    اونم برای کسی که احتمال میدم علاقه به پرشتاب رانندگی کردن داشته باشه
    و اینکه این دوستمون میگن به زور شتاب میگیره
    ------------------------------------------
    دوست خوبم اینطور که شما میگین بعد از صافکاری باید برین تعمیر موتور
    ازتون هم یه خواهش دارم تا حد ممکن پیش یه مکانیک خوب موتور رو تعمیر کنین میتونید به نمایندگی های سایپا هم مراجعه کنین و حتما از جنس های خوب موود در بازار استفاده کنین
    50 - 60 تومن اضافه تر جایی نمیره
    مورد بعدی احتمال داره دیسک و صفحه باشه
    نرمی کلاج در چه سطحیه؟
    روی این مورد هم تاکید میکنم که حتما از جنس خوب استفاده کنین
    اجرت تعویض دیسک و صفحه 20 تومن هست
    شما اگه یه دیسک و صفحه خوب به فرض بگیرین 50 تومن میشه 70 تومن که روی شتاب گیری ماشین خیلی تاثیر داره
    همونطور که رامین جان گفتن حتما به فکر تمیز کردن و در صورت کثیف شدن یا از دست دادن کارایی کاربراتور عوض کردن سوزن هاش باشین
    وضعیت جلو بندی ماشین چطوری هست؟
    کمک ها روغن ندادن؟
    سیبک ها ، بوش ها ، طبق ها و ... سالم هستن؟

  7. این کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #6
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    منم با امیر جان موافقم
    یادم رفت بگم یه نگاهی به سیستم انتقال قدرت هم بندازی بهتره سیستم کلاچ و گیربکس بخصوص کلاچ .و جنس خوب خیلی تاثیر داره.
    اگه این موارد مشکل رو حل کرد که چه خوب بعد اون هم اگه خواستی یه کاربرات با کارایی بالا روش میذاری مثلا یه کاربراتور وبر براش بخری و روش بندازی
    Last edited by rami_hemi; 09-05-2010 at 08:47.

  9. 2 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #7
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    لاهیجان
    پست ها
    200

    پيش فرض

    دوستان ممنون از راهنماییتون فعلا ماشین صافکاری هست و درمورد بعضی چیزاهایی هم که مطرح کردید من والا اطلاعات کافی ندارم چون ماشین دست اولم هست اما اونطوری که فهمیدم میشه رو به راهش اورد 1 سوال این ماشین مدل 81 هست یکی از دوستان گفت ببر نمایندگی مجاز ایا نمایندگی مجاز ماشینای مدل پایین رو هم تعمیر میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای نجا تو رودسر همه مکانیکا گوش ادمو میبرن از بس دندون گردن اگه مدل 81 رو هم نماینده های سایپا تعمیر میکنن بگید تا نوبت بگیرم اینترنتی
    Last edited by SoheilExtreme; 09-05-2010 at 08:38.

  11. #8
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    نمایندگی ها هر ماشینی که مربوط باشه رو قدیمی جدید تعمیر میکنن
    اونا هم خودشون یه تعمیرگاه هستن ولی خب هزینه ماشین تعمیر رو ازت میگیرن

  12. #9
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    لاهیجان
    پست ها
    200

    پيش فرض

    نمایندگی ها هر ماشینی که مربوط باشه رو قدیمی جدید تعمیر میکنن
    اونا هم خودشون یه تعمیرگاه هستن ولی خب هزینه ماشین تعمیر رو ازت میگیرن
    خیلی عالیه اگه اینطوره .فکر کنم نمایندگی ها کربلد باشن چون این تعمیرکارا که مفت نمیارزن

    دوستان به نظرتون اگه مشکل روغن سوزی و تعویض دیسکو صفحه با قطعاتشو انجام بدن چقدر دستمزد میگیرن با قطعاتش؟دیسک و صفحه چی بخرم بهتره خودشون میدونن؟

  13. #10
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    زیاد هم نمیشه گفت کار بلد هستن گاهی این تعمیرگاه های بیرون بیشتر از اونا میدونن
    به نظرم بهتره بگردی دنبال کسی که همه ازش راضی هستن و از دیگران هم بپرس

  14. 2 کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •