تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: کمک برای نصب Back Fire برای هاچبک

  1. #1
    داره خودمونی میشه p_0631's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    nO whEre
    پست ها
    77

    14 کمک برای نصب Back Fire برای هاچبک

    سلام به همه اساتید و دوستان گرامی.
    می خواستم بدونم چطوری میتونم برای هاچبک Back Fire بزارم.
    از اساتید و دوستان عزیز برای کمک به اینجانب دعوت به عمل میاد.
    نیازمند یاری شما هستم.
    در ضمن مدل ماشین هم هاچبک 88.
    Last edited by p_0631; 30-04-2010 at 21:53.

  2. #2
    آخر فروم باز رضا صادقی's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    1,179

    پيش فرض

    سلام من اينو داشتم حتما به دردتون ميخوره منبع(دنياي تيونينگ و بازي هاي اتومبيل)

    آموزش ساختن بک فایر Back Fire (آتیش از اگزوز) (سیستم انژکتور)


    توجه : این بک فایر برای سیستم انژکتور طراحی شده

    /*/*]]>*/
    سلام به تمامیه دوستان گله گلابه خودم خوبین ؟
    ببخشید که دیر آموزشو گذاشتم
    خب برای ساختن بک فایر اولین چیزی که باید بدونی اینه که قدرت ماشینت در چه حده !!
    ماشینای سمند . 206 . 405 . زانتیا . ماکسیما . و ... ماشینایی که سوختشون صدی 10 به بالا هسشت برای این کار حرف ندارن خیلی عالی جواب میدن
    ماشینایی مثل پراید پی کی رنو ماتیز و ... این ماشینای کوچول موچولو برای این کار خیلی مناسب نیستن
    درسته بک فایر رو همه نوع ماشینی جواب میده مهم اینه که چجوری جواب بده !!!
    برای شروع اولین کاری باید انجام داد
    . کاتالیزور اگزوزو باید برداشت
    . منبع فابریک ماشینو با نوع اسپرت عوض کرد . بعضی منبع ها هستن مخصوصه همین کارن (رو منبع فابریک ماشین جواب نمیده)
    . در صورت لوزوم چیپ ECU رو با نوع تیونینگ تعویض کرد (این کار لازم نیست انجام بشه اگر بخواین خیلی خیلی آتیشش طولانی باشه این کارو باید انجام داد . در ضمن هزینه تعویض چیپ ECU خیلی بالاست پس کاری به ECU نداشته باشین (برای تیونینگ حرفه ایه) )
    . تهیه کردن کویل از نوعی که روی خود ماشین هست (نگران نباشین اگر به هر تنظیم موتوری مراجعه کنید به صورت رایگان یه کویل دست دوم بهتون میده) اگر هم بخواین میتونین نو بخرین اما گرونه
    . خریدن شمع ماشین پرایدی بخرین بهتره (من دو الکترودی خریدم) مهم نیست حتما جنس خوب باشه
    . وایر – اگر به همون تنظیم موتوری بگید یه وایر هم بهتون میده (وایر انژکتوری 1 دونه گیر نمیاد که بخواین بخرین)
    . خریدن رله قطع کن میتونید از دزدگیریا تهیه کنید
    . خرید یک کلید قطع و وصل با یه شسی گچولو
    . خرید 2 عدد رله 12 ولت با یه برد کوچیک از لوازم الکترونیکیا متونید تهیه کنید (من این قسمتو خودم ساختم) برای ساختن این رله باید کمی از الکترونیک سرتون بشه
    حالا میریم سراق ساختنش >

    وقتی منبع اگزوز خریدین رفتین که نصبش کنید به اگزوز ساز بگید چهار پنج سانت به سر اگزوز سوراخ کنه و شمع و کار بده



    بعد کویل یه جای مناسب محکم پیچ میکنید و وایرو مزنید بهش باید بدونید کویل دوبلا 3 رشته سیم دارن 1 برق ثابت + . و 2 تا نویز و هر کودوم از سیمای نویز ماله دوتا وایره . شما باید از کویل یه سیم ثابث برف + و یه سیم نویز به داخل کاپوت بکشین
    بعد رله قطع کن میزارین سر راه برق کویل ماشین (اگر کمی فنی باشیدو از الکترونیک سرتون بشه با دیدن رله قطع کن خودتون سیماشونو میشناسین)
    حالا میرسیم به ساختن رله اصلی هر رله 5 پایه داره 2 تاشون برق خود رله هست 3 تای دیگه یکی برق مشترک . یکی برق ثابت که با کار کردن رله قطع میشه و یکیم وقتی رله کار میکنه بهش برق داده میشه ( یعنی برق از یک پایه به پایه دیگه میده) براتون نقششو میکش میذارم
    باید طوری بسازین که یک رله وظیفش قطع کردن برق – منفی رله قطع کن و رله نویز باشه

    اون یکی رله کارش قطع کردن نویز کویل ماشین و همون نویزو بده به کویل اگزوز ( یعنی وقتی کلید فشار میدی نویز کویل ماشینو قطع کنه بده به کویل اگزوز تا شمع داخل اگزوز جرقه بزنه)





    یعنی وقتی کلید فشار میدین رله قطع کن به کار میوفته و برق اصلی کویل ماشین قطع میکنه تا 4 تا شمع جرقه نزنن و اون 2تا رله هم به کار میوفتن برق نویز ماشینو قطع میکنن و به کویل اگزوز میدن و شمع داخل اگزوز جرقه میزنه وگازی که در اثر نسوخته شدن بنزی در سیلند به وجود میادو آتیش میگیره که حاصلش میشه یه آتیش ابی رن خوشگل بعضی ها فکر میکنن وقتی کلیدو میزننو شمع ها جرقه نمیزنن بنزین خام به صورت روان تا سر اگزوز میاد بعد آتیش میگیره !!!!
    نه این طوری نیـــــــــــــــــــــــ ــست !!!!
    وقتی شمع ها جرقه نمیزنن بنزین تو سیلندر سوخته نمیشه و به صورت خام وارد مانیفولد میشه مانیفولد که از حرارت بالایی برخورداره این بنزینو به گاز تبدیل میکنه و این گاز حاویه اکسیژن هست و از طریق لوله اگزوز به بیرن هدایت میشه که با جرقه زدن سر اگزوز آتیش میگیره.
    امید وارم اینایی که نوشتن به دردتون بخوره وبتونی خودتون بسازینش
    کلا هزینه بک فایری که ساختم 15 هزار تومان شده
    البته باید بگم من قبلا منبع اسپرت خریده و خرده کاریاشو کرده بودم
    اگر بخوام از صفر حساب کنم (یعنی شما هیچی هنوز رو ماشینتو نصب ندارین) میشه 50 هزار تومان تازه نورمالشو حساب کردم . اگر هم بخواین کیتشو آماده بخرین سر از 130 هزار تومان در میاد (یعنی 50تومان بابت خرده کاری (مقدمه) و 80 هزار تومان بابت کیت بک فایر) تازه کیت بک فایر تا 160 هزار تومان هم داریم.
    اگر سوالی براتون پیش اومد بپرسید جواب میدم.





    عکس





  3. 5 کاربر از رضا صادقی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز mortezaon's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    2,351

    پيش فرض

    چه قدري خرج داره؟

  5. #4
    داره خودمونی میشه p_0631's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    nO whEre
    پست ها
    77

    پيش فرض

    آقا رضا دمت گرم ممنون از اینکه راهنمایی کردی.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •