تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: چطور می شه هنچین مویی را با Hair and fur در 3ds max درست کرد

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    پست ها
    98

    پيش فرض چطور می شه هنچین مویی را با Hair and fur در 3ds max درست کرد

    سلام

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    به عکس بالا نگاه کنید
    من سعی کردم با مکس یه چیز شبیه به این را درست کنم اما نتونستم.
    اگه میشه مراحل کار را به صورت خلاصه بنویسید.
    من با hair and fur آشنایی دارم و مقالات همراه مکس را کار کردم.
    اول سعی کردم با styling درستش کنم که نشد چون با تکه تکه کردن مو و تیز کردن نوک موها مشکل داشتم.
    بعد سعی کردم با scale map قسمت های مختلف را از هم جدا کنم و بلندی بخش های مختلف را مشخص که باز هم نا موفق بودم.
    بعد سعی کردم برای هر کدان از قسمت ها یک modifier جدا گانه بزارم که مکس هی کرش می کرد.

    اگه مراحل کار را با یه توضیح کوچیک بنویسید خیلی خوبه.

  2. 2 کاربر از ashitaka بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه evil2012's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    محل سكونت
    بلوک(Banlieue 25( san angelos
    پست ها
    212

    پيش فرض

    فکر کنم این مدل موی سر رو باHAIR & FUR نساختن هر تیکشو باPOLY ساختن بعدشم تکسچرو ...

  4. 4 کاربر از evil2012 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    فکر کنم این مدل موی سر رو باHAIR & FUR نساختن هر تیکشو باPOLY ساختن بعدشم تکسچرو ...
    تایید میشه

    این رو با تکسچر خیلی خوب میشه درش اورد

  6. این کاربر از Mostafa 3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه meysam 3d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    359

    پيش فرض

    به نظر من به help مکس مراجعه کن برای همین کار توضیحاتی داره

  8. #5
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    پست ها
    98

    پيش فرض

    یعنی نمیشه با hair and fur همچین چیزی را در آورد؟

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    به عکسای بالا نگاه کنید.
    در اطراف هر قسمت تعدادی موی تک تک و جدا افتاده هست.
    اونا رو هم با تکسچر در آوردن ؟
    درست یادم نیست اما فکر کنم که حرکت موهای تک تک با حرکت قسمت مربوطه کاملا یکسان نبود.
    در کل موها خیلی طبیعی و قشنگ حرکت می کردند.
    اگر از POLY برای ساخت مو استفاده کنیم بهترین راه برای حرکت دادن موی ها چه راهیه ؟ skin یا spline یا روش های دیگه ؟

  9. این کاربر از ashitaka بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    10

    پيش فرض

    هم میتونی مدیفایر flex بدی
    هم می تونی به موها bone بدی
    البته با hair هم میشه تقریبا شبیه اون در بیاری

  11. #7
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    یه قابلیتی داره این hair and fur که توش دسته های مو ایجاد میکنی و فاصله سر و فاصله تهشون رو از هم مشخص میکنی
    تو بخش multi strand برو اونجا دستکاری کنی عددا رو دستت میاد

    این نتیجه ای که من گرفتم ازش تو ویوپورت


  12. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #8
    آخر فروم باز SevenART's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    Spadanaa_Club
    پست ها
    1,157

    پيش فرض

    اولا نمی شه صریحا جواب داد که اینو با این ساختن یعنی اینکه خدا عالمه که این ها را با چی ساختن (اصلا معلوم نیست با چه برنامه ای سخته باشند)

    ولی به طور کلی با Fur میشه اینها را ساخت همونطور که شهاب هم گفته ، ولی اینجا بیشتر به این می خوره که از روش قدیمی استفاده کرده باشن یعنی از Mesh استفاده کرده باشند و تکسچر بدن .

    مثل Cloth که شما توی مکس استفاده کرده باشید ....

    (این اطلاعات من نیست منبع : SAMPLE )

  14. این کاربر از SevenART بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه u.n.s's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    اراک
    پست ها
    300

    پيش فرض

    چنین چیزی رو با مایا براحتی میشه ساخت نه با fur بلکه در hair

  16. این کاربر از u.n.s بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #10
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    پست ها
    98

    پيش فرض

    یه قابلیتی داره این hair and fur که توش دسته های مو ایجاد میکنی و فاصله سر و فاصله تهشون رو از هم مشخص میکنی
    تو بخش multi strand برو اونجا دستکاری کنی عددا رو دستت میاد
    بله باهاش کار کردم اما نمی دونم چطوری باید به هر دسته جداگانه حالت بدم.

    یه سوال درباره استفاده از mesh

    یه جایی دیدم که از mesh استفاده کرده بود هر تیکه مثل یه plane دراز بود که نوکش تیزتره و کمی هم bend (در طول مو ) شده بود.
    اگر دوربین زاویه ای مثل نیمرخ قرار بگیره تکه هایی که پشت به دوربین هستند درست نمایش داده نمی شوند چه کار باید کرد ؟
    بهتر نیست از یه چیزی مثل cylander استفاده کنیم ؟

    آیا پلاگینی هست که از hair and fur مکس قویتر باشه؟

  18. این کاربر از ashitaka بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •