تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: شبيه سازي مسابقه ي خرگوش و لاك پشت

  1. #1
    کاربر فعال گالری عکس attractive_girl's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    FaR & AwAy حالت:TiReD
    پست ها
    1,754

    پيش فرض شبيه سازي مسابقه ي خرگوش و لاك پشت

    سلام بر استادان گرامي
    يه پروژه داشتم يه هفته وقت.ديدم جايي بهتر از فروم پي30 سراغ ندارم و كسي هم به جز بچه هاي پي 30 نيست كه كمكم كنه .براي همين تصميم گرفتم سوالم رو تو انجمن مطرح كنم شايد يه كاربري دلش رحم اومد به حالمون جوابمونو داد
    من اصن اين ترم از رشته و اشاره گر و اينا چيزي نفهميدم ،‌استادمون خفن بد درس بود هيچي حاليمون نشد.اگه ميشه اين برنامه رو با توضيح برام بنويسين كه بفهمم چي به چيه
    به خدا خودم وقت نميكنم ،‌امتحاناي mid term شروع شده اين استاده هم تازه يادش افتاده پروژه بده به ما! پس لطفا ياري نماييد


    اين موارد هم خواسته :

    گزارش از توابع پياده سازي شده به همراه كاربرد و نحوه عملكرد آن ها ،‌متغير هاي به كار رفته و كاربردشان و ايده كلي دنباله شده در برنامه

  2. #2
    کاربر فعال گالری عکس attractive_girl's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    FaR & AwAy حالت:TiReD
    پست ها
    1,754

    پيش فرض

    شبيه سازي مسابقه ي لاك پشت و خرگوش به زبان C++

    اين دو حيوان كار خود را از خانه ي 1 از 70 خانه موجود آغاز ميكنن و هر خانه يك مكلن احتمالي را در طول مسابقه نشان مي دهد .خط پايان مسابقه خانه 70 است.ساعتي(حلقه اي) وجود دارد كه هر تيك آن نمايش گذر يك ثانيه است و با هر تيك ساعت برنامه بايد موقعيت حيوانات را بر اساس قوانين جدول زير تعيين كند


    حيوان نوع حركت درصد زمان حركت واقعي
    لاكپشت حركت سريع 50 3 خانه به راست
    ليز خوردن 20 6خانه به چپ
    حركت كند 30 1 خانه به راست

    خرگوش خواب 20 بدون حركت
    پرش بلند 20 9خانه به راست
    ليز خوردن زياد10 12 خانه به چپ
    پرش كوتاه 30 1خانه به راست
    ليز خوردن كم20 2خانه به چپ



    به عنوان مثال براي لاكپشت عدد تصادفي i كه 1<=i <=10 را توليد كنيد.اگر 1<= I <=5 حركت سريع و اگر 6<= i <=7 ليز خوردن و اگر 8<= i <= 10 حركت كند را انجام دهيد.براي هر تيك ساعت خطي با 70 مكان را چاپ كنيد كه T نشاندهنده ي مكان لاكپشت و H نشاندهنده ي مكان خرگوش است..ممكن است دو حيوان در يك خانه به هم برسند در اين صورت پيغام OUCH! را در آن محل چاپ كنيد.
    پس از چاپ هر سطر تحقيق كنيد كه ايا حيوان به خانه ي 70 رسيده يا از آن رد شده است.اگر چنين است برنده را چاپ كنيد و هر برنامه را خاتمه دهيد.اگر لاكپشت برنده شد پيغام Tortois Wins و اگر خرگوش برنده شد پيغام Hare wins را چاپ كنيد و در صورتيكه هر دو حيوان با هم برنده شوند پيغام It’s a tie را چاپ نماييد.
    لازم به ذكر است كه حيوان نميتواند به قبل از خط شروع برگردد.
    Last edited by attractive_girl; 15-04-2010 at 11:07.

  3. این کاربر از attractive_girl بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    کاربر فعال گالری عکس attractive_girl's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    FaR & AwAy حالت:TiReD
    پست ها
    1,754

    پيش فرض

    برنامه اش رو پيدا كردم

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by attractive_girl; 27-04-2010 at 22:52.

  5. این کاربر از attractive_girl بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه p d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    قبرستون
    پست ها
    449

    پيش فرض

    سلام.
    خودش كه جلويه اكثر سطر ها توضيح داده!
    اگه جاي خاصي مدنظرتون هست, بگيد.

  7. این کاربر از p d بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    کاربر فعال گالری عکس attractive_girl's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    FaR & AwAy حالت:TiReD
    پست ها
    1,754

    پيش فرض

    من برنامه رو به اين شكل تغيير دادم ولي چندتا ارور ميده
    كجاش مشكل داره ؟

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  9. #6
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2010
    پست ها
    1

    پيش فرض

    سلام
    برنامه به زبان جاوا مسابقه بین خرگوش و لاکپشت را شبیه سازی کنید
    خرگوش و لاکپشت حرکاتشان را براساس مقدار یک تاس ریخته شده انجام میدهند
    تا وقتی به خط پایان برسند.طول مسیر را کاربر مشخص میکند.نوبت شروع یک در میان است.هرکی 6 بیاورد جایزه دارد 2باره تاس بیاندارد

  10. #7
    کاربر فعال گالری عکس attractive_girl's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    FaR & AwAy حالت:TiReD
    پست ها
    1,754

    پيش فرض

    برنامه ی کامل به زبان ++C


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  11. این کاربر از attractive_girl بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه p d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    قبرستون
    پست ها
    449

    پيش فرض

    من برنامه رو به اين شكل تغيير دادم ولي چندتا ارور ميده
    كجاش مشكل داره ؟
    [/
    سلام. شرمنده جواب ندادم, من دير به دير به فروم سر ميزنم.
    گويا مشكل حل شده...

  13. #9
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2011
    پست ها
    1

    پيش فرض

    شبيه سازي مسابقه ي لاك پشت و خرگوش به زبان C++

    اين دو حيوان كار خود را از خانه ي 1 از 70 خانه موجود آغاز ميكنن و هر خانه يك مكلن احتمالي را در طول مسابقه نشان مي دهد .خط پايان مسابقه خانه 70 است.ساعتي(حلقه اي) وجود دارد كه هر تيك آن نمايش گذر يك ثانيه است و با هر تيك ساعت برنامه بايد موقعيت حيوانات را بر اساس قوانين جدول زير تعيين كند


    حيوان نوع حركت درصد زمان حركت واقعي
    لاكپشت حركت سريع 50 3 خانه به راست
    ليز خوردن 20 6خانه به چپ
    حركت كند 30 1 خانه به راست

    خرگوش خواب 20 بدون حركت
    پرش بلند 20 9خانه به راست
    ليز خوردن زياد10 12 خانه به چپ
    پرش كوتاه 30 1خانه به راست
    ليز خوردن كم20 2خانه به چپ



    به عنوان مثال براي لاكپشت عدد تصادفي i كه 1<=i <=10 را توليد كنيد.اگر 1<= I <=5 حركت سريع و اگر 6<= i <=7 ليز خوردن و اگر 8<= i <= 10 حركت كند را انجام دهيد.براي هر تيك ساعت خطي با 70 مكان را چاپ كنيد كه T نشاندهنده ي مكان لاكپشت و H نشاندهنده ي مكان خرگوش است..ممكن است دو حيوان در يك خانه به هم برسند در اين صورت پيغام OUCH! را در آن محل چاپ كنيد.
    پس از چاپ هر سطر تحقيق كنيد كه ايا حيوان به خانه ي 70 رسيده يا از آن رد شده است.اگر چنين است برنده را چاپ كنيد و هر برنامه را خاتمه دهيد.اگر لاكپشت برنده شد پيغام Tortois Wins و اگر خرگوش برنده شد پيغام Hare wins را چاپ كنيد و در صورتيكه هر دو حيوان با هم برنده شوند پيغام It’s a tie را چاپ نماييد.
    لازم به ذكر است كه حيوان نميتواند به قبل از خط شروع برگردد.


    سلام شما خیلییی خوبید این برنامه ها رو دارید من پروژه دارم همین برنامه رو با همین جزییات ولی باید با اعداد تصادفی حل بشه لطفا کمکم کنیدومهلت پروژه هم یه هفته است مرسی

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •