تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: استفاده از f1 اا f10در زبان c

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    پست ها
    150

    پيش فرض استفاده از f1 اا f10در زبان c

    با سلام
    برای استفاده از کلید های f1 تاf10
    و کلید های مکان نمادر زبان cباید چه مراحلی طی کنیم به طوری که هر کلید یک تابع را فراخوانی کند وکلید های مکان نما در صفحه حرکت کنند؟
    البته کد های اسکی این کارکترها رو دارم

  2. #2
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    پست ها
    41

    پيش فرض

    اگر کد اسکی F1 تا F10 رو داشته باشید می تونید تو هر جایی از برنام ه که مد نظرتونه یه switch -case بذارین و توی هر case تابع مورد نظرتونو صدا کنید.
    در مورد مکان نما هم اگر مختصات فعلی مکان نما رو داشته باشید شاید بتونید چک کنید که اگر کاربر کاراکتر های فلش های بالا و پایین و چپ و راست رو وارد کرد با تابع gotoxy() مکان نما رو جابه جا کنید. برای داشتن مختصات فعلی هم فکر کنم که اگر هر بار که چیزی چاپ می کنید تعداد کاراکتر های چاپ شده رو حساب کنید دیگه مشکلی نباشه.
    (فکر کنم حرفام خیلی ناشیانه بود! اگر این طور بود ببخشید!)

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •